• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #178 Kies je rol zelf

DeletedUser10470

Gast
Afscheidsbrief
Hoe dom kunnen mensen zijn. Ik hoopte dat jullie van het vorige potje geleerd hadden. Wanneer iemand zegt een ziener te zijn en een wolf gezien te hebben, ga daar dan eens in mee. Zelfs je zieneractie openbaren is tegenwoordig een reden waarom mensen direct denken dat je wolf bent. Echt, het niveau op dit forum met WvW is onder het nulpunt gegaan.

Succes goedjes, het gaat jullie goed. (en goedjes, speel volgende keer een beetje beter svp...)
 

DeletedUser21575

Gast
Ik kom idd nu pas online, moest thuis nog een hoop heen en weer rennen en inkopen doen voor de bbq van morgen.

Ik had inderdaad even mijn claim afgehouden om te zien of iemand dom genoeg was om heks te claimen als ik het niet deed. Een lunch is gedeft, kyra is sws wolf, dus daar dan maar het drankje op gooien? Ook ivm bmheid en dubbele stem. (Graecus dit stuur ik je via pm door wanneer mn keuze duidelijk is)
 

DeletedUser21204

Gast
Helemaal niet, het zijn er 5, Nissassa is helemaal geen heks.
Kom, we lunchen Genade met zn allen.
 

DeletedUser

Gast
Mededeling

Genade is bang en verhuist naar een ander dorp.

Jullie dealen maar, ook de spelleider!1!!!1!11!!1!!!
 

DeletedUser

Gast
Nissassa, je mag wel meekomen als je wil. Want ik geloof niks van al die laster tegen jou.
 

DeletedUser26399

Gast
Wat is hier weer aan de hand, ik ga er echt geen 5 wolven insteken en ook geen 4, in echt kan dat want daar hoor je ze gewoonweg
 

DeletedUser

Gast
Serieus? Er zitten geen 4 wolven in? Dan kunnen we nog gewoon winnen.
Moet je even je drankje gooien, Nissassa, en dan overleggen wie van de andere spelers we het meeste vertrouwen. :s
Imrahil iig niet, die is niet achterlijk.
 

DeletedUser26399

Gast
Wolven zeg nu niet dat ik de goedjes help, heb ook al gezegd dat er geen bengels inzitten en haal dan niet aan dat ik al iets over de heks zei.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben geneigd Crimson Chin nog het meeste te vertrouwen van het groepje {Imra, Crimson, ShovingNE}.
 

DeletedUser26399

Gast
Die wolven zitten mij continu uit te schelden voor alles wat mooi en lelijk is en ik partijdig zou zijn voor de goedjes, dan had ik de ziener al lang alle rollen doorgestuurd
 

DeletedUser26399

Gast
Mededeling

Genade is bang en verhuist naar een ander dorp.

Jullie dealen maar, ook de spelleider!1!!!1!11!!1!!!

Naar welk dorp, ik wil mee verhuizen, die wolven beginnen te dreigen, ga ze nog laten doodvallen
 

DeletedUser21204

Gast
x)
Je spreekt in meervoud maar t is er maar 1 hoor :O
En je een paasei noemen is niet schelden... x)
 

DeletedUser21204

Gast
Graecus, de verpester van het spel.
(Yup dit is een concede. Er is geen bal meer aan zo :/)
 
Bovenaan