• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #189 - De sloop van Wakkerdam

DeletedUser18363

Gast
Mijn gevoel zegt Dasios, maar ik vind jouw redeneringen ook apart.
Voor nu Latdekat
 

DeletedUser27427

Gast
Ik heb, losstaand van het bericht van Gekko een slecht voorgevoel over Dasios.



In het bovenste deel zegt hij dat de keuze van Kyra geen belangrijk argument is, of dat het geen aanwijzing kan zijn. Zonder reden springt hij dan meteen in voor Kyra.

In het tweede deel is vol met voorzichtige aanvallen. Nissassa is aan het pushen, maar dat kan ook voor activiteit zijn = Ik wil eigenlijk Nissassa niet zwart maken, maar er toch iets over zeggen.

Commentaar van Yde op de lynch = Iets wat al aangehaald is. Niets nieuws dus.

Neusje actiever = Valt op, maar is toch niet verdacht.

Alledrie voegen weinig toe, en zijn precies meer als postvulling dan als echte bijdrage bedoeld.

Het is meer een slecht gevoel, maar toch...

Ik zei ook helemaal dat ik Yde, Nissassa of Neusje verdacht vond. Ik zette het op een rijtje wat mij opviel, zodat ik, maar ook anderen er misschien een beetje op konden letten, in de hoop meer te weten te komen.

Lat, ik vind dit niet echt de juiste lijn van argumentatie. Waarom zo diep ingaan op hoe Dasios Kyra verdedigd? Ik vind juist dat hem dat geen wolf maakt. Waarom zou je als wolf-zijnde zo'n risico nemen?

Daarnaast ben ik het eens met Neus. Je draagt weinig nuttigs bij.

Mee eens. Dit doet mij denken aan hetstookgedrag van een wolf.
 

DeletedUser9104

Gast
Mijn suggestie is Latdekat.

Ik vind je argumentatie belabberd en wat Dasios al zegt, het is wel stoken wat je doet.
 

latdekat

Harpij
Dasios

Het is meer mijn gevoel, en ook een beetje zijn post die ik beschreven heb. Maar goed, ik verwacht al een counter van hem.

E: Gesniped (of hoe je dat überhaupt schrijft)
 

DeletedUser26004

Gast
Graecus001. Weinig keus atm en veel meer soeps is er niet. Stem om te stemmen eigenlijk x)
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ga voor nu op Nissassa. Zegt dat anderen niets bijdragen, terwijl hij zelf "geen lynch" stemt. Kom op, we weten allebei dat dat geen optie is. Dus je stemde net zo min als ieder ander.

Verder ben ik het oneens met de argumentatie tegen Dasios. Hij zei niets dat niet gewoon logisch was. Ik moest een keuze maken, koos voor de inactiefste, en dat lijkt me niet zo heel vreemd en zorgwekkend.
 

DeletedUser21204

Gast
Mijn gevoel zegt Dasios, maar ik vind jouw redeneringen ook apart.
Voor nu Latdekat

Eh, ik ben vrij zeker dat daar eerst Dasios stond.
Dit is wel een grote switch opeens.
Ik stel voor dat je deze eens even heel goed uitlegt.
 

DeletedUser21204

Gast
Dasios

Het is meer mijn gevoel, en ook een beetje zijn post die ik beschreven heb. Maar goed, ik verwacht al een counter van hem.

E: Gesniped (of hoe je dat überhaupt schrijft)

Eh, ik wil niet vervelend doen, maar als er iemand hier gesnipe'd is...
Ik werd met mijn post ook echt geninja'd door like 5 man ofzo.
 

DeletedUser27427

Gast
Dasios

Het is meer mijn gevoel, en ook een beetje zijn post die ik beschreven heb. Maar goed, ik verwacht al een counter van hem.

Latdekat, dit is echt niet omdat je op mij hebt gestemd. Het is de redenatie erachter, die bedoeld lijkt te zijn om mij te lynchen omdat je mij gewoon lynchen,niet omdat ik een wolf ben.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik heb de posts van Dasios en Lat nog een laatste keer bekeken, vond Lats redenering in zn laatste post uiteindelijk doorslaggevend. Ook wilde ik niet weer jou de lynch laten bepalen, want volgens mij was het een gelijkspel geweest.
 

DeletedUser26004

Gast
Waar kan ik me inschrijven?

Bij de kamer van koophandel. Of bedoel je dat niet?

Anyways, loopt er geen heks, beul of ander dodend goedje rond? Zo ja, hang neusje of Dasios dan ff aan de strop. Die twee zijn wolf confirmed inmiddels.
 

DeletedUser18363

Gast
Bij de kamer van koophandel. Of bedoel je dat niet?

Anyways, loopt er geen heks, beul of ander dodend goedje rond? Zo ja, hang neusje of Dasios dan ff aan de strop. Die twee zijn wolf confirmed inmiddels.
Oh vertel, waarom?
 

DeletedUser18363

Gast
Feit dat jij jouw stem snel changed enkele sec voor de DL en net na je post, omdat je erachter kwam dat je wolfje Dasios anders misschien rip ging? ;) #confirmit de kikker ;)

Jivi heeft de deadline nog niet eens gepost, als Lat wolf blijkt hang jij.
Heb je daar over nagedacht?

E: als ik doodga en goedje ben hang jij ook, ondoordachte actie dit Shoving
 
Bovenaan