• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #189 - De sloop van Wakkerdam

DeletedUser

Gast
Snel kwam de verteller op zijn fiets naar huis, wat vervelend toch als een vergadering uitloopt maar daar doe je zo weinig tegen.. Het dorp dat afhankelijk is van de verteller zit al in onrust.. snel pakt hij zijn laptop en begint het verhaal te maken:

Nacht 2. Weer een bijeenkomst van de inwoners om iemand uit het dorp te beschuldigen van het neerhalen en slopen van de stad, iedereen was nog altijd rouwig over de kerk met alle bijgebouwen die nu weg zijn gevaagd. Na een beraad kwam men tot de conclusie dat Latdekat aan de strop ging.
Hij kon veel zien maar dat dit zijn einde zou zijn, dat had hij niet gezien. Hij wilde nog een zienering bekend maken maar hij hing al voor de eerste letter eruit kwam.

Na deze tragische dood snelde men zich naar het dorpsplein bang voor wie er nu zou hangen. Echter was het dorpsplein leeg maar hing er een brief aan een vrachtwagen, luid werd de brief voorgelezen en deze vermeldde: Vannacht zal er niemand sterven maar wel heeft iemand zich bij ons gevoegd, wij worden sterker en sterker muhahaha.. (infectie)

De laatste woorden waren nog niet uitgesproken of er kwam een enorme knal vanuit westelijke richting. Recht voor de inwoners landde nog het bord van het politiebureau en de gevangenis. Maar nog niet bijgekomen van deze explosie was daar al de volgende... een ambulance kwam recht over hun heen gevlogen en raakte bijna het hoofd van een inwoner.

Het politiebureau, de gevangenis, het ziekenhuis en het mortuarium lagen in zak en as en hiermee hebben de slooplieden 3/10de van Wakkerdam gesloopt.

Latdekat = Vuurtorenwachter / Ziener
 

DeletedUser26004

Gast
Oww wacht, ik ben de beul x)

Ik liep namelijk lekker door het bos. Het was een donkere donkere nacht. De boswachter was allang pitten dus ik kon inmiddels ook rustig wildplassen. Maar wat zie ik daar? EEN WOLF!! Ik haalde uit, stjak. Dasios was gebeuld en we leefde nog lang en gelukkig. Einde x)
 

DeletedUser27427

Gast
Jivi heeft de deadline nog niet eens gepost, als Lat wolf blijkt hang jij.
Heb je daar over nagedacht?

E: als ik doodga en goedje ben hang jij ook, ondoordachte actie dit Shoving

Helaas bleek Lat geen wolf. Betekent dit dat Neusje niet wist dat Lat geen wolf was en dus zelf ook geen wolf was, of wilde ze het zo doen voorkomen en is het een slimme manoeuvre?
 

DeletedUser

Gast
Dasios was gebeuld en stierf bijna aan zijn verwondingen, net voordat de wonden te erg werden en hij stierf kon hij nog snel een schot lossen, met zijn laatste kogel schoot hij Nissassa dood.

Dasios = Manager van de schietbaan / Jager

Nissassa = sloper / Gewone wolf
 

DeletedUser21204

Gast
Wauw, Dasios nog goed ook? Lekker dan.
Either way, goed schot. Ook precies waar ik op stemde deze dl al, dus dan dachten we kennelijk hetzelfde :D
 

DeletedUser26004

Gast
Dasios goed... bruh. Hier heb ik dus echt ff no comment op he. Anyways, toch nog een wolfje dood.

Maar om nu maar ff vaart in het spel te brengen: ik ben bewezen. Svp allemaal komen claimen bij mij voor morgen 21:30 ;)
 

DeletedUser26004

Gast
Hmm, eens ff alles doorgenomen en een paar dingen vallen mij op. BM stem van Neusje op Nissassa de wolf wat overigens niet per sé iets zegt he. Viel me alleen op.

Nissassa, wat een baas.

Ik vind sowieso Neusje vrij dubieus / verdacht. Op het einde vlak voor de DL nog even stem aan te passen op Lat (was voor mij confirming van wolf dasios wat niet zo bleek) wat ik vrij vreemd vond.

Maar goed, desondanks leg ik @neusje. toch even onder mn vergrootglas gelegd
Hier al zijn posts (staan beetje door elkaar heen):

Nissassa, wat een baas.
Waarom wil je Graecus lynchen?
Is Heartlion te laat?
Ja, als Heartlions stem telt. Ik weet niet hoe streng Jivi is met precies 22.00 u stemmen.

E: telt blijkbaar
Ik geef even mijn advies, da gejank van Heartlion is een lynch waardig.
Jij loopt hier drama te maken. Kijk naar Lat, die accepteert gewoon dat ie wellicht doodgaat. Dat achterlijke panikeren van jou is zo zinloos.

En ik word is zonder t.
Heb je het nou omgedraaid of heeft Kyra gewoon Gekko gelynched?
Oja, die had opzich zelf gestemd.

Mijn fout.
Je mag jezelf ook wel in die hele lijst zetten dan, het enige verschil is dat jij 'geen lynch' in het topic hebt gezet.
Geen goeie aanwijzingen, geen theorieën, you name it.
Ik denk dat Kyra gewoon de activiteit wilde bevorderen door een inactiefje te lynchen, vind het wel een beetje verdacht hoe hard jij zit te ragen nu vanwege Gekko.
Had je het ook zielig gevonden voor Heart of Lat dan?
Ach, ergens was het z'n eigen schuld, hij had net zo goed zoals de rest niet kunnen stemmen.
Ik was vorig potje actiever vriend.
Dat doet ie al sinds Kyra em 'mentorde'.
In ToS is dat een ding omdat Jester en executioner bestaat.
Nou boys, nog een half uur en nog altijd 0 stemmen.

Dit gaat weer niks worden.
Dasios is de enige speler met een D aan het begin ook, dus misschien dat Gekko em gezien heeft oid.
Oh, lol das waar. Laat maar dan.
Jij draagt anders ook weinig bij, Lat x)
Mijn gevoel zegt Dasios, maar ik vind jouw redeneringen ook apart.

Voor nu Latdekat
Ik heb de posts van Dasios en Lat nog een laatste keer bekeken, vond Lats redenering in zn laatste post uiteindelijk doorslaggevend. Ook wilde ik niet weer jou de lynch laten bepalen, want volgens mij was het een gelijkspel geweest.
Mooi op tijd Ijzer.
Oh vertel, waarom?
Jivi heeft de deadline nog niet eens gepost, als Lat wolf blijkt hang jij.

Heb je daar over nagedacht?


E: als ik doodga en goedje ben hang jij ook, ondoordachte actie dit Shoving
En daar kom je nu mee?
Ik volg jou niet man x)

Aan kwantiteit en acticiteit geen gebrek. Ik denk dat Neusje ongeveer de meeste posts heeft van ons allemaal dit potje. Maar als we die posts ff allemaal doornemen zie ik er niet veel soeps van. Geen theorien etc.

Kortom, hij is actief (dat gevoel hebben wij ook), komt netjes stemmen maar levert geen echte bijdrage. Ideaal als wolf, right? Verder een hele makkelijke stem zonder argumentatie. Die kwam dan later waar ik nog wel een vraag over heb.

Ik heb de posts van Dasios en Lat nog een laatste keer bekeken, vond Lats redenering in zn laatste post uiteindelijk doorslaggevend. Ook wilde ik niet weer jou de lynch laten bepalen, want volgens mij was het een gelijkspel geweest.

Kan je aangeven om welke post van lat dit draait en waarom je zijn redenering daarin doorslaggevend vind? Verder vind ik dat laatste argument beetje flut. Je doet nu net alsof Kyra een imbeciel is die niks kan. Integendeel, Kyra is een van de ervarendere spelers die in staat is om de juiste keuze te maken. Dat heeft ze vorige DL ook al bewezen.

Meer bladopvulling vind ik het. Gewoon om te zorgen dat het misschien geen makkelijke meeloop stem was?

Anyways, op naar de volgende speler die ik graag onder de loep wilt nemen: @ijzervreter

Succes mensen!
Kyra


Evaren, actief en weet hoe het spelletje gaat
Zoals Kyra hierboven aangeeft was er geen reden om iemand te verdenken,

dan hou ik me liever compleet buiten de lunch.

Meeloop gedrag. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je niet actief was ;)

Je snapt zelf ook wel dat ik de lynch bedoel 

Gewoon een typfout..
Gekko kan helemaal niemand gezien hebben?

Beetje makkelijk om zo iemand te beschuldigen


E: Ninja'd D:

Meeloopstem

Ook even alle posts van Ijzer. Integenstelling tot Neus niet zo actief. Maar ook weinig spraakmakende posts. Wat me wel opvalt is toen Nissassa hem tagde of hoe je dat noemt hij ongeveer 20 min daarna reageerde. Teken dat hij wel online komt, gewoon even kijkt en leest, rustig stemt en dan vervolgens als hij wordt getaged wel even reageert.

Dit soort achtergrond gedrag hebben alleen wolfjes baat bij. Niet meehelpen, maar wel degelijk actief zijn.

Verder zou ik graag nog even wat uitleg over jouw lynch stem willen op Lat.

Als laatste zet ik @SignLady nog even in het zonnetje.

Lat, ik vind dit niet echt de juiste lijn van argumentatie. Waarom zo diep ingaan op hoe Dasios Kyra verdedigd? Ik vind juist dat hem dat geen wolf maakt. Waarom zou je als wolf-zijnde zo'n risico nemen?


Daarnaast ben ik het eens met Neus. Je draagt weinig nuttigs bij.

Dit is Dasios zn tweede potje. Ik schat hem nog niet goed genoeg in om een perfecte wolf te kunnen zijn. Vorig potje kwam ik ook in de picture door hem bijv. ;)

Ik vind dit eerlijk gezegd nogal een slecht argument. Als je iemand verdedigt ben je geen wolf. Dus diegene die dat opmerkt gooien we dan op de lynch x)

Verder draag jij ook weinig nuttigs bij. Feit dat jij hier Neus napraat (meeloopgedrag) is ook gewoon van jouw kant poging tot bladvulling.

Mijn suggestie is Latdekat.


Ik vind je argumentatie belabberd en wat Dasios al zegt, het is wel stoken wat je doet.

Makkelijke meeloopstem zonder eigen beargumentatie naar mijn mening. Spring je mooi op in. Daarnaast doet Lat niet aan stoken. Ik denk dat dat wel duidelijk is, right?

Lat probeert te zoeken naar een lynch stem met een redelijke reden daarbij. Feit dat Lat moeite doet om een reden te zoeken / discussie te starten, wat vrijwel onmogelijk is, vind ik geen stokend gedrag of aanleiding tot lynch.

Ik ben daarom ook even benieuwd welk deel jijzelf stokend vond aan lat zn post.

Anyways, ik ga pitten. Ilja heb ik even snel onder de loep genomen. Naar haar zal ik morgen nog even verder kijken evenals naar de rest.

Verder verwacht ik van iedereen claims morgen en van een x aantal mensen wat meer activiteit!!!
 

DeletedUser20542

Gast
En in hoeverre weten we zeker dat dit serieus is en geen troll? Ik zou het niet al te serieus nemen ;)

Jep, wat zijn jullie verdenkingen? Kijk, we kunnen een inactieverd lynchen. Vraag is of we daar iets aan hebben. Aan de andere kant moeten we ons ook afvragen of we een actief iemand willen lynchen die waarschijnlijk goedje is?
Je weet dat het niet waar is wat je zegt. Gekkerd is blijkbaar een Geest geworden (of hoe zo'n ding ook heet) en hij gaat echt geen vage troep verkondigen.

Ik claim de winst
Ik verander mezelf van rol
Ik heb geen zin meer en beindig hiermee het potje
Ik wek alle doden tot leven
Ik spawn 30 regenboogpony's

Avada Kedavra op iedereen

Aangezien nergens in de regels specifiek staat dat dit niet mag lijkt me dat een prima bijdrage aan dit potje
Ik claim de regenboogpony's :O

Ik zal vandaag stoppen met 's avonds inactief zijn. Be prepared.
 

DeletedUser9104

Gast
Gelukkig is jouw bijdrage ook weer formidabel.

Hij dacht waarschijnlijk allang dood te zijn. Dusja.

Shoving, waarom pak je mijn stem eruit, terwijl ik echt niet de enige ben die meeloopt. Daarnaast is dit de tweede keer dat ik op Lat stemde. Ik baal ervan dat hij de ziener is, maar ik dacht gewoon echt dat er iets niet klopte en hij wellicht wolf kon zijn.

Oh en:

I Wanna Fly

Uiteraard samen met Jasper, Roy, Sam en stiekem ook een of andere Woolite.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26399

Gast
Voor alle duidelijkheid, verdenk eigenlijk niemand, dus als een goedje mij wat info kan verstrekken, slechtjes mogen dat ook, op voorwaarde dat ze vermelden dat ze een slechtje zijn
 

DeletedUser9104

Gast
Dat hij zich de volgende keer beter niet kan inschrijven, want hij volgt het potje toch niet.

Verder heb ik nog niet echt verdachten. Misschien Neus? Maar verder weten de wolven zich goed te verbergen. Al is het maar door de belabberde activiteit.
 
Bovenaan