• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #191 - De slaapziekte

DeletedUser26399

Gast
Oké, ik kan je volledig checken, wie heb je gisteren gezienerd indien je antwoord me bevalt, verander ik mijn stem
 

latdekat

Harpij
Ik weet niet hoor, maar ik heb dus net een wolf eruit gehaald. Hier krijg je je echt niet meer uit geluld, Latdekat.

Vreemd dat het eruit halen van een wolf betekent dat je goed bent. Zeker als er ook nog eens een slecht orakel in zit. Sorry dat ik vaag doe, ik zie namelijk enkel de zijde van iemand. Maar goed. Dat niemand inziet dat ik gelijk heb is toch wel heel erg falend.

E: Heartlion, Graecus
 

DeletedUser22926

Gast
Kyra, het kan haast niet dat letterlijk iedereen zich keert tegen lat, dat zou bijna nooit gebeuren bij een goedje. Daarnaast vind ik het gek dat Kyra zich hier volledig indekt met dat zij een wolf eruit heeft gehaald, terwijl ze gister nog niet eens wist dat Dasios er uberhaupt uit lag. Daarnaast ging Dasios dood ipv jou, geen wonder, en als jij dan lucky bm wordt ga je er zelf niet uit nee. Dit als argument gebruiken vind ik ongelooflijk vreemd.
 

DeletedUser21204

Gast
Ja, nogal. Echt, wtf is dit.
Ik denk dat ik mijn orakel gevonden heb x) Ty, Neusje, dat je als enige vertrouwen in me hebt :p

Jongens, ik heb een fucking wolf lopen lynchen, alsjeblieft zeg, is dat nu nog niet genoeg?
 

DeletedUser26399

Gast
Ja, maar wat lat zij klopt wel en indien jij goed bent is ie morge dood, ben jij slecht en is ie goed, dan zijn we verloren
 

DeletedUser18363

Gast
Mensen, ik kan verzekeren dat Kyra informatie heeft gekregen van HET ECHTE ORAKEL.
 

DeletedUser18363

Gast
Orakel is dan ook geen ziener hè, man man man.
Jij snapt er echt helemaal niks van.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik adviseer wat mensen hier eens extra na te denken, dit potje is al genoeg verpest.
 

DeletedUser22926

Gast
Ja, nogal. Echt, wtf is dit.
Ik denk dat ik mijn orakel gevonden heb x) Ty, Neusje, dat je als enige vertrouwen in me hebt :p

Jongens, ik heb een fucking wolf lopen lynchen, alsjeblieft zeg, is dat nu nog niet genoeg?
Dit kan ik toch niet serieus nemen? Als jij en neus jullie zin doordringen nu door samen slecht te spelen hebben jullie eigenlijk gewoon al gewonnen. Probeer het nu dan niet meer door te drammen. Dit potje is al duidelijk voor mij en jullie kunnen gewoon niet tegen het feit dat jullie plan niet is geslaagd ook al proberen jullie het nog last minute te redden.

Je kan nu wel de hele tijd zeggen dat je een slechtje hebt gelyncht, maar ik zie jou als iemand met een strategisch plan Kyra, en dit is voor mij een duidelijke uitwerking daarvan...
 
Bovenaan