• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #193 In Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Hebben we trouwens eerst een lunch en daarna pas de BM-stemming?
Ik dénk dat we iedere dag om 22 uur gestemd moeten hebben voor bm/lynch en iedere dag de acties om 21 uur binnen moeten zijn en de uitslag in 1x komt, als ik die beginpost probeer te ontcijferen. (zoals jivilum dat met een half uur verschil deed)

Maar het zou prettig zijn als Graecus dat kon verduidelijken?
 

DeletedUser26399

Gast
Je hebt het juist en lijkt me toch duidelijk acties en insturen lunch 21u en 22u lynch, alles komt in een keer zodra ik kans heb
 

DeletedUser9104

Gast
Guys, ik zeg niet voor niets een goed gevoel. Het is gewoon mijn intuïtie die het ingaf. Ook omdat ik nog niet zeker wist of ik nog online kon komen. De Kyra's onder ons zouden het random noemen. Zeker ook omdat Dasios nog niet veel gepost heeft.

En mochten jullie je afvragen of ik als wolf zo dom ben om de aandacht op me te vestigen. Nou. Nee.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Guys, ik zeg niet voor niets een goed gevoel. Het is gewoon mijn intuïtie die het ingaf. Ook omdat ik nog niet zeker wist of ik nog online kon komen. De Kyra's onder ons zouden het random noemen. Zeker ook omdat Dasios nog niet veel gepost heeft.

En mochten jullie je afvragen of ik als wolf zo dom ben om de aandacht op me te vestigen. Nou. Nee.

Hoezo zou die post aandacht op jou vestigen? Is dat de conclusie van jouw last-minute gedachten nadat je jouw post nog een 5e keer nalas ofdat je zeker niets verraadde?
 

DeletedUser20542

Gast
Hier ben ik met de uitslag namens Graecus!

Dag 1 (soort van 0)
Onze geliefde BM was vermoord. Dus heeft het volk een nieuwe BM gekozen Jaspenia niet iedereen heeft er vertrouwen in, maar hij is toch verkozen in een nipte stemming.

Er had ook lynch moeten zijn geloof ik, maar dat doen we dus even niet.
 

DeletedUser20542

Gast
Ah, nu je het zegt!

Heartlion is geluncht en was Jager V1.

Kom maar door met je geweer!

(sorry voor het ongemak, ik zit er niet echt in)
 

DeletedUser26399

Gast
Hier ben ik met de uitslag namens Graecus!

Dag 1 (soort van 0)
Onze geliefde BM was vermoord. Dus heeft het volk een nieuwe BM gekozen Jaspenia niet iedereen heeft er vertrouwen in, maar hij is toch verkozen in een nipte stemming.

Er had ook lynch moeten zijn geloof ik, maar dat doen we dus even niet.

Dus geen lunch? Dit potje is even wazig als ik op een maandagmorgen.

Ah, nu je het zegt!

Heartlion is geluncht en was Jager V1.

Kom maar door met je geweer!

(sorry voor het ongemak, ik zit er niet echt in)

Kyra je hebt het er zelf naar gemaakt jongedame

Kyra is wolf

Dag 1
BM-stemming: @Jaspenia

Lunch: @heartlion

Rol: Jager V1
Jagersschot: @Kyraco
Rol: Wolf



Excuses voor het ongemak en de verwarring

vanaf nu 22u lynch en uitslag lunch komt ook dan alle nacht acties moeten om 21u bonnen zijn
 

DeletedUser21575

Gast
Lekker (dom) bezig! Zeker, je schoot een wolf. En daar zijn we je dankbaar voor. Maar come on. Wat Kyra al zei, er was geen enkele aanleiding of tactische keuze aan vooraf gegaan. Dom geluk voor de rest dat je haat nog iets oplevert.. ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan