• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #193 In Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26399

Gast
Lees dit aub nog een keer Graecus. Gedraag je eens dankbaar en niet zo arrogant, je argumentatie maakt niks goed.

Ik besef dat ik fouten heb gemaakt en wil me daar ook voor excuseren, maar tegenover Yde wil ik dit niet doen. Maar nogmaals moet ie niet alles dat fout loopt op mij steken en beweren ik heb dat gezegd als dat niet zo is. Ik blijf er dus bij, je mag me nu gerust arrogant noemen, eigenwijs or wathever, maar ik zeg geen srry tegen Yde, heb ik geen zin in. Hij moet niet proberen jullie tegen mij op te zetten door te beweren dat hij dit of dat heeft gezegd, want ik ben nu eenmaal niet iemand die zwijgt tegen een ouder iemand of die boven mij staat, moest de Koning of wie dan ook iets verkeerds zeggen tegen me of de schuld van iets op me steken, geen enkel probleem, zal dat proberen te ontkrachten
 

Genius0615

Erinys
Imoest de Koning of wie dan ook iets verkeerds zeggen tegen me of de schuld van iets op me steken, geen enkel probleem, zal dat proberen te ontkrachten


3c09d14adcdd6626599b630020298af374a0fd836295a829a62c17c45770fd64.jpg
 

DeletedUser22926

Gast
Ik besef dat ik fouten heb gemaakt en wil me daar ook voor excuseren, maar tegenover Yde wil ik dit niet doen. Maar nogmaals moet ie niet alles dat fout loopt op mij steken en beweren ik heb dat gezegd als dat niet zo is. Ik blijf er dus bij, je mag me nu gerust arrogant noemen, eigenwijs or wathever, maar ik zeg geen srry tegen Yde, heb ik geen zin in. Hij moet niet proberen jullie tegen mij op te zetten door te beweren dat hij dit of dat heeft gezegd, want ik ben nu eenmaal niet iemand die zwijgt tegen een ouder iemand of die boven mij staat, moest de Koning of wie dan ook iets verkeerds zeggen tegen me of de schuld van iets op me steken, geen enkel probleem, zal dat proberen te ontkrachten
Natuurlijk is het niet allemaal jouw schuld, maar jij hebt de rol als spelleider op je genomen en dan heb je volledige verantwoordelijkheid op wat de spelleiding verkeerd doet. Yde hielp je alleen maar, dus als hij er eens niet is, hoeft er niet op jou gebasht te worden, maar is het zeker niet Ydes schuld dat er iets mis gaat. Jij als leider moet het potje onder controle hebben, niet Yde. Hij probeert ons echt niet tegen jou op te zetten hoor, hij verdedigt zichzelf gewoon net zoals jij nu aan het doen bent. Alleen is het verschil dat Yde je hielp en jij je ondankbaar gedraagt.
 

DeletedUser26399

Gast
Als je volgende keer nou zoveel moeite zou doen en woorden besteden aan mensen beschuldigen of jezelf verdedigen in een wvw potje dan zou je daar een keer wat bijdragen.

Hier en nu heeft het namelijk totaal geen zin en is het volledig onterecht om je zo idioot en ondankbaar te gedragen

Ik word ame nooit nie beschuldigt, ik wordt gewoon zonder reden gelyncht/geluncht op dag 1 zonder reden opgave, of tochwel. "laten we Graecus lynchen, die is toch altijd inactief" Niet moeilijk als je dag 1 al dood ben, soms kan ik zelfs geen Lynch stemplaatsen.

Wat beschuldigen betreft, moet ik nog meer redenen zoeken als iemand anders ze al heeft samengebundeld.

E: waren er hier net nog posts van genius0615, die jij overigens geliked hebt heart
 

DeletedUser9104

Gast
Dan ben ik erg, eigenlijk ik lat me nooit doen door groepsdruk, ik doe dit niet. Ik vind dat Yde dat dan gewoon had moeten zeggen en als ik zeg dat ik de dl kan doen, laat me die dan doen.

Graecus. Al deze kritiek is helaas ontzettend terecht. Daarnaast gedraag je je als een ondankbaar kind tegen Yde door geen sorry te zeggen. Hij heeft VRIJWILLIG!!!!! je aangeboden te helpen en hoe je hem uiteindelijk behandeld hebt. Bij de honden af.
 

DeletedUser26399

Gast
Idd hij heeft zich vrijwillig gemeld, dat is de reden dat ik hem niet rechtstreeks uitmaak en ms ook omdat de modjes toekijken, ws zelfs meer daarom en dat was mijn laatste reactie hier

Btw, Yde ij moeten nog altijd eens praten
 

DeletedUser9104

Gast
Graecus. Ik denk dat je nog steeds het beste hier op het forum je excuses aan Yde mag bieden. Daarna kun je het gesprek met hem aangaan, maar zo behandel je anderen niet.

Let op dat ik nog vrij aardig blijf. Ik kan ook gaan bitchen zoals sommigen hier gedaan hebben. Het is me dan zelfs een forumban waard om je ervan te overtuigen de komende jaren geen WvW meer hier te spelen. So you know.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik moet zeggen dat ik deze mindset van Graecus ook wel heel apart vind.
Dat ie niet niet inziet dat ie een ulu was tegen Yde is onbegrijpelijk.
 

DeletedUser20542

Gast
Rolverdeling was van mij, maar yde heeft die aangepast en ik heb die gevolgd en toevallig is Yde die nu moppert dat ik niet geluisterd heb en 2wolven+infectie gedaan heb terwijl hij zei 2wolf+lieveling of 1wolf+1infectie, maar er staat wel in zijn lijstje met rollen 2wolf+lieveling of 1wolf+2infectie, wat ik zelf niet kunnen vond en zonder te melden veranderd heb in 2wolf 1infectie, moet yde achteraf niet komen mopperen over verdeling die hij zelf heeft gecontroleerd en aangepast en dan beweren dat je iets anders hebt gezegd.

Vet1:Zie boven

Vet2: Jij had al gepost, dus had geen zin en iemand die doet alsof ie alles doet terwijl het duidelijk niet zo is, de enige die iets heeft bijgedragen achter de schermen is ik en in het begin vroeg ik overal je goedkeuring voor
Ho ho, ik maak ook een keer een typfout. Aan de andere kant, in die zin boven het lijstje staat wel gewoon wat ik bedoel. Je had dus op z'n minst kunnen twijfelen. Of voordat je de rollen gaat verdelen nog even vragen of alles in orde is, aangezien je weer met een nieuwe verdeling kwam.

Voor alle duidelijkheid, dit zijn de dingen die ik voor het geval ik nog een potje l(ei/ij)d (dat moet je zelf maar invullen)

1.
Ik verander mijn DL tijd naar een ander tijdstip.

2.
Ik neem een speler die doet wat je vraagt en waar je mee kan samenwerken en niet de hele tijd zegt dat je het slecht doet.

3.
Vraag advies aan een ervaren speler, maar die l(ei/ij)d niet mee, ik doe dus zelf de DL's

4.
Zorg dat ik alle verhaaltjes heb klaar staan

5.
Zorg dat ik een adviseur heb die niet liegt tegen de spelers

6.
Ik houd alles bij dat mijn helper zegt bij als bewijs tegen hem indie ie ook zou beginnen zwarte pieten.
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben een strontirritant, leugenachtig persoon met wie niet valt samen te werken. Het is een schande dat ik zomaar deadlines ben beginnen posten. Ik was dan ook een slaaf, en slaven horen geen initiatief te hebben. Gelukkig dat je met Harde Conversaties kon bewijzen dat ik helemaal fout zat.

Ik besef dat ik fouten heb gemaakt en wil me daar ook voor excuseren, maar tegenover Yde wil ik dit niet doen. Maar nogmaals moet ie niet alles dat fout loopt op mij steken en beweren ik heb dat gezegd als dat niet zo is. Ik blijf er dus bij, je mag me nu gerust arrogant noemen, eigenwijs or wathever, maar ik zeg geen srry tegen Yde, heb ik geen zin in. Hij moet niet proberen jullie tegen mij op te zetten door te beweren dat hij dit of dat heeft gezegd, want ik ben nu eenmaal niet iemand die zwijgt tegen een ouder iemand of die boven mij staat, moest de Koning of wie dan ook iets verkeerds zeggen tegen me of de schuld van iets op me steken, geen enkel probleem, zal dat proberen te ontkrachten
Het kost meer moeite om te zeggen dat je me niet gaat bedanken dan om me gewoon te bedanken hoor x) Ik weet echt niet wat jouw probleem is man. Ik heb je gisteren al zielig genoemd en zo, maar daar kreeg ik een waarschuwing voor, dus nu zeg ik het alleen inwendig.

En nu is het wel genoeg geweest met die onzin. Zoek het allemaal maar uit.
 

DeletedUser26399

Gast
Het kost meer moeite om te zeggen dat je me niet gaat bedanken dan om me gewoon te bedanken hoor x) Ik weet echt niet wat jouw probleem is man. Ik heb je gisteren al zielig genoemd en zo, maar daar kreeg ik een waarschuwing voor, dus nu zeg ik het alleen inwendig.

En nu is het wel genoeg geweest met die onzin. Zoek het allemaal maar uit.

Ga nu toch reageren, deze kon ik nu even niet laten, wees blij dat ik mijn broer heb kunnen tegenhouden je ook ooit te kafferen, die kan mensen echt kwetsen enkel door ze uit te schelden. En ja, mensen valselijk beschuldigen voor dubbelaccounts doe je gewoon niet
 

DeletedUser23442

Gast
Ga nu toch reageren, deze kon ik nu even niet laten, wees blij dat ik mijn broer heb kunnen tegenhouden je ook ooit te kafferen, die kan mensen echt kwetsen enkel door ze uit te schelden. En ja, mensen valselijk beschuldigen voor dubbelaccounts doe je gewoon niet
Doe nou eens normaal joh x)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan