• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #193 In Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

latdekat

Harpij
Vind je dat echt? Het komt heel gelukkig uit dat er een wolf uit is, maar lukraak iemand neerschieten is daarvoor nou niet per se een mooie manier.

Ik heb het niet over de manier waarop, eerder dat er een wolf uit is. Zie het maar als: "Mooi dat er een wolf uit is." ;)

Verder, lijkt me niet dat Heart zomaar een wolf kon aanwijzen dus was het sowieso lukraak. En ja, als er dan een wolf uit is, is dat enorm veel geluk hebben.
 

DeletedUser23442

Gast
Tsja, daar komen we goed weg...

Maargoed, helaas was Kyra nog te weinig actief dat we echt iets uit dr posts kunnen halen vgm.
Enige interessante is dat ze op Nissassa stemde voor BM, en dat is vgm niet iets waar we wat dan ook aan hebben :p
 

DeletedUser21575

Gast
Ze stemt vaker voor mij. Zonder enige affiliaties met rollen. Dus dat is idd niet relevant helaas.
 

DeletedUser23442

Gast
Nou
Fijn dat we dan gezamelijk tot de conclusie zijn gekomen dat we 2,5 uur voor de dl nog totaal niets hebben xD
 

DeletedUser27427

Gast
Mooi gedaan heart.
Latdekat zou dit gemakkelijk als goedje kunnen zeggen, maar het lijkt ook op een poging de rest ervan te overtuigen dat hij geen wolf is. Als wolf zou hij daar wellicht meer op focussen dan als goedje.
 

DeletedUser21575

Gast
Latdekat zou dit gemakkelijk als goedje kunnen zeggen, maar het lijkt ook op een poging de rest ervan te overtuigen dat hij geen wolf is. Als wolf zou hij daar wellicht meer op focussen dan als goedje.
Ook dat lijkt me een beetje vergezocht. Mag je dan oprecht niet meer zeggen dat het fijn is dat er een wolf uit ligt?

Gekko; voor het toevoegen van welgeteld één woord.
 

latdekat

Harpij
Vind je dat echt? Het komt heel gelukkig uit dat er een wolf uit is, maar lukraak iemand neerschieten is daarvoor nou niet per se een mooie manier.
Latdekat en Neusje stemden wel allebei op Kyra voor bm.

Ook dit lijkt dus niet veel te zeggen. Zeker aangezien ook Latdekat vaker op Kyra stemt.
Latdekat zou dit gemakkelijk als goedje kunnen zeggen, maar het lijkt ook op een poging de rest ervan te overtuigen dat hij geen wolf is. Als wolf zou hij daar wellicht meer op focussen dan als goedje.

Om eerst even op je laatste post te reageren, ga niet te ver zoeken. Ik heb het gezegd ja, puur om te zeggen dat het goed is dat er een wolf uit is.

Verder heb ik deze drie berichten geciteerd omdat iets me opviel. Dasios zit in drie posts die hij maakt na de deadline mij altijd te noemen. Ik kan best geloven dat je er iets achter zoekt omdat er letterlijk niets is, maar die lichte aanvallen hier en daar doen me geloven dat je eigenlijk alleen je stem van vandaag aan het voorbereiden bent, en ervoor aan het zorgen bent dat voldoende mensen genoeg reden zien om me te lynchen.

E: Ik meen me wel te herinneren dat Dasios dit vaker doet, dus het kan ook toeval zijn. Maar niettemin blijft het me opvallen.
 

DeletedUser27427

Gast
Om eerst even op je laatste post te reageren, ga niet te ver zoeken. Ik heb het gezegd ja, puur om te zeggen dat het goed is dat er een wolf uit is.

Verder heb ik deze drie berichten geciteerd omdat iets me opviel. Dasios zit in drie posts die hij maakt na de deadline mij altijd te noemen. Ik kan best geloven dat je er iets achter zoekt omdat er letterlijk niets is, maar die lichte aanvallen hier en daar doen me geloven dat je eigenlijk alleen je stem van vandaag aan het voorbereiden bent, en ervoor aan het zorgen bent dat voldoende mensen genoeg reden zien om me te lynchen.
Ik begrijp heel goed dat het opvalt, maar heel veel meer is er ook gewoon niet gezegd na de uitslag van de lunch. De rest bestond slechts uit reacties erop en op opmerkingen over onze onwetendheid op dit moment. We moeten het toch doen met wat we hebben.
 

DeletedUser27427

Gast
Ook dat lijkt me een beetje vergezocht. Mag je dan oprecht niet meer zeggen dat het fijn is dat er een wolf uit ligt?

Gekko; voor het toevoegen van welgeteld één woord.

Zie mijn uitleg hierboven. En het is natuurlijk ook veel te weinig om op de eerste dag al een actieve speler voor te lynchen. Ik denk dat meelopen op Gekko de beste optie is. We lynchen waarschijnlijk toch een goedje, dus dan liever een wat minder actief goedje.
 

latdekat

Harpij
Ook dat lijkt me een beetje vergezocht. Mag je dan oprecht niet meer zeggen dat het fijn is dat er een wolf uit ligt?

Gekko; voor het toevoegen van welgeteld één woord.

Ik denk toch dat Gekko twee posts heeft hoor. Waarom de keuze voor Gekko en niet voor Ijzer, die wel maar één post heeft?
 

DeletedUser23442

Gast
Oeps, tijd ging weer wat te snel :x

Maargoed, tsja

Kiezen tussen 2 inactieven...

Doe maar Gekko omdat Ijzer de laatste tijd op skype redelijk actief is en wss het beste bereikbaar vd 2 (hier hebben ze beide niets toegevoegd)
 

DeletedUser20542

Gast
Gekko gelyncht Heks V1a

Latdekat geluncht Even Muizenval

Tot morgen!

E: Graecus heeft er helemaal niet bij gezet wat voor heks het is, maar in mijn autoriteit als deadlineslaaf beslis ik dat het zo moet zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan