• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #198 - More. Just. Chaos.

DeletedUser21356

Gast
Waarschijnlijk zijn die stemmen op Graecus weer één of andere actie van de spelleiding om ons in verwarring te brengen.

Kunnen/Kan de ander(e) speler(s) met een drol dit even melden in het topic? Dat zou vrij handig zijn, aangezien we die mensen dan kunnen afstrepen.
Ik heb er iig geen ontvangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
Vertel, wat is er zo wolfish aan mijn spelen vandaag.
Er is niks "zo" wolfish, ik heb gewoon geen goed gevoel bij jou dit potje en die stem kwam vooral voort uit deze post:

Ik heb gewoon 3 goedjes rollen, dat hoorde ik van andere spelers tot dusver ook (sure, kan ook zo zijn dat ze liegen, maar dan nog). Waarom zouden slechtjes niet gewoon 3 slechte rollen hebben? En niet weten of ze welp / infectie / gewone wolf zijn. Aangezien dat er wel direct een lunch was zal er ook iemand zeker geweten hebben dat ze konden lunchen.
Hier dek je jezelf volledig in: je gaat er vanuit dat wij denken dat jij niet zou kunnen liegen en dat we jou meteen moeten geloven. Zeker met jas als lunch, een actieverd die NOOIT als eerste wordt geluncht, wilde iemand waarschijnlijk aan jas iets goeds geven maar heeft hem per ongeluk geluncht. Deze had dan 3 verschillende rollen, een combi van goed/slecht (mss neutraal) en wilde waarschijnlijk jas niet per se lunchen, maar als hij lunch zou zijn had hij alsnog een goedje/neutraaltje gedood. Jij doet nu net alsof je hier niks uit op zou kunnen halen en je van niks weet, en dat klinkt voor mij alsof je wilt doen dat je dit niet begrijpt.

Hierna viel nog een post mij op:

Trouwens, er was geen lunch? Zou artifex zijn levensdrankje ingezet hebben?
Ah de reactie op lunch tactiek. Ervanuit gaan alsof je niet weet wat er is gebeurd met de lunch en daarnaast informatie proberen binnen te harken over levensdrankjes, zodat de lunch komende dagen ongestoord kan gaan. Dat is wat ik hierin zie en ik vind dat je echt redelijk verdacht aan het doen ben.
 

DeletedUser

Gast
Kijk naar de lynchstemmen op mij, wellicht is de stem van de eerste niet zo raar, inactief in het topic is inactief. Maar neem die van de rest eens onder de loep? Het waren wel hele makkelijke meeloopstemmen.

Ik ga weer eens een lekker keteltje brouwen voor een nieuw drankje! Ajuus
 

DeletedUser21575

Gast
Er is niks "zo" wolfish, ik heb gewoon geen goed gevoel bij jou dit potje en die stem kwam vooral voort uit deze post:


Hier dek je jezelf volledig in: je gaat er vanuit dat wij denken dat jij niet zou kunnen liegen en dat we jou meteen moeten geloven. Zeker met jas als lunch, een actieverd die NOOIT als eerste wordt geluncht, wilde iemand waarschijnlijk aan jas iets goeds geven maar heeft hem per ongeluk geluncht. Deze had dan 3 verschillende rollen, een combi van goed/slecht (mss neutraal) en wilde waarschijnlijk jas niet per se lunchen, maar als hij lunch zou zijn had hij alsnog een goedje/neutraaltje gedood. Jij doet nu net alsof je hier niks uit op zou kunnen halen en je van niks weet, en dat klinkt voor mij alsof je wilt doen dat je dit niet begrijpt.

Hierna viel nog een post mij op:


Ah de reactie op lunch tactiek. Ervanuit gaan alsof je niet weet wat er is gebeurd met de lunch en daarnaast informatie proberen binnen te harken over levensdrankjes, zodat de lunch komende dagen ongestoord kan gaan. Dat is wat ik hierin zie en ik vind dat je echt redelijk verdacht aan het doen ben.
Je moet er van uit gaan dat iedereen liegt over zichzelf, want iedereen kan slecht zijn.

Maar buiten dat ik gewoon op mijn manier de zaken aanhaal hoef je ook niet overal iets achter te zoeken hé Heartlion. Dat ik dat drankje aanhaal is enerzijds omdat ik nog met Artifex geskyped heb en anderzijds omdat duidelijk in het topic staat dat hij heks met levensdrankje was. Dan is dat geen rare vraag die ik stel Heart. ik snap dat je hard op zoek bent naar verdachten. Maar zo kun je iedereen alles in de schoenen schuiven omdat ze mee proberen te denken in een Chaos pot.

Edit: Zelfs de afscheidsbrief geeft aan dat mijn stem niet raar was. Dat komt van de gelynchte speler zelf..
 

DeletedUser20542

Gast
Ydeger doet werkelijkwaar geen zak.
En jij wel? Ik snap niks van deze vage stem. Ook wel apart dat je nu heel stoer gaat doen omdat je niet op Artifex hebt gestemd. Ik weet niet of jij met jouw ervaring zo'n actie zou doen om 'goed' te lijken, maar iig is het geen normale of logische stem.

Wow, was Artifex goed? :eek:
En waarom staat jouw stem op mij niet in het lijstje van lynchstemmen?

E: Ik heb geen drol gekregen en ook geen regenboog, maar een donderwolk. Vgm dezelfde als die hier in het begin van het topic.
E2: Nee, het is een blauwe wolk met grijze bliksems.
 

DeletedUser26399

Gast
Oké, ik heb nog steeds niets, maar 9/10 morgen of overmorgen dus wel, als er nu al 5 spelers eentje hebben na 2 dagen en we maar met 9 zijn
 

latdekat

Harpij
Oké, ik heb nog steeds niets, maar 9/10 morgen of overmorgen dus wel, als er nu al 5 spelers eentje hebben na 2 dagen en we maar met 9 zijn

Waarom zo zeker? Het is niet gezegd dat het geen willekeurig verspreide hints zijn of dat het iets anders betekent...

Edit: Zelfs de afscheidsbrief geeft aan dat mijn stem niet raar was. Dat komt van de gelynchte speler zelf..

Je stem is niet echt raar nee. Vind je dan dat het verdachter is om pas later te stemmen? Dat staat namelijk ook in die afscheidsbrief. Zowel als wolf dan als goedje zou ik hetzelfde gestemd hebben denk ik. En het is niet omdat je de eerste stem hebt dat het daarom minder verdacht is he. Heart had waarschijnlijk niet zo snel een conclusie moeten trekken maar die post maakt je echt niet minder verdacht ofzo.
 

DeletedUser21356

Gast
Vooral deze post lijkt me verdacht, als ik even Artifex' Afscheidsbrief lees:
Artifex , nissassa vertrouw ik eigenlijk ook nog niet echt, ga morgen even daar naar kijken ben nu te moe
Een heel makkelijke volgstem, waarbij je iemand anders als verdacht aanstipt maar er niet op stemt. Dit komt op mij over als stemmen op Artifex, zodat hij zeker zou sterven, ook al vind je iemand anders verdacht(er). En daarbij ook meteen een optie openhouden voor een volgende Lynch.
 

DeletedUser26399

Gast
Zou ook wel kunnen idd, maar goed. We weten ook niet of de afscheidsbrieven en berichtjes op de klaagmuur wel correct zijn
 

DeletedUser21356

Gast
Er is nog geen Klaagmuur geweest?
Verder geloof ik niet dat Afscheidsbrieven vervalst gaan worden.
 

DeletedUser26399

Gast
Nee, maar opzich wel mogelijk, is gewoon omdat beiden zo'n beetje overeen komen
 

DeletedUser21356

Gast
Afscheidsbrief =/= Klaagmuur?
Of als je bedoelt dat de Afscheidsbrieven overeen komen: dat is totaal niet het geval.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik weet dat er een verschil zit tussen afscheidsbrief en klaagmuur, maar uiteindelijk is het toch in grote lijnen hetzelfde

Afscheidsbrief:confused:peler stuurt naar spelleiding na dood, informatie die hij/zij nog wil delen
Klaagmuur:Speler stuurt naar spelleiding bij leven, informatie die hij/zijn wil delen over zichzelf en anderen

E:Even in rollen-topic gaan kijken

Afscheidsbrief: Een afscheidsbrief is een stuk tekst die een speler na zijn dood naar de spelleiding stuurt, zodat de spelleiding die op het forum kan zetten. Sommige spelleiders werken met afscheidsbrieven, en sommige niet, en er gelden ook verschillende regels voor de informatie die je in je brief mag zetten (een ziener mag vaak in hun afscheidsbrief niet verklappen wie-ie gezien heeft). In sommige potjes verlopen afscheidsbrieven via de dodenfluisteraar (zie rollenlijst).

Klaagmuur: De klaagmuur is een muur waarop spelers iedere nacht anonieme informatie kunnen zetten. De spelleider beslist of de klaagmuur in het potje gebruikt mag worden.

Klaagmuur is idd anoniem, ook, maar voor de rest weinig verschil toch
 

DeletedUser21356

Gast
Punt is dat een Afscheidsbrief (iig van een Goedje) oprecht is.
Op de Klaagmuur daarentegen staat heel veel onzin, aangezien het anoniem is. Zo konden de Wolven ooit een Harry Potter-themed potje helemaal manipuleren met de Klaagmuur.
 
Bovenaan