• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #198 - More. Just. Chaos.

DeletedUser

Gast
WvW #198 - Just. More. Chaos

latest

Spelers:
Zoveel er de chaos aankunnen.
Claimen: Half, 1/2 van de spelers wel. Random bepaald, wordt bekend gemaakt.
Netwerken: Half, 1/2 van de spelers wel. Random bepaald, wordt bekend gemaakt.
Hints: Ja. Maar ook foute hints.
Manier van stemmen: In het topic, groen/rood voor BM/Lynch
Eindtijd stemmen: Chaos (Tussen 20.00 en 23.59, wanneer het de spelleiding bevalt)
Rollen: Chaos
Volgende BM: Chaos
Afscheidsbrief: Half, 1/2 van de spelers wel. Random bepaald, wordt bekend gemaakt.
Klaagmuur: Half, 1/2 van de spelers wel. Random bepaald, wordt bekend gemaakt.


1. Heartlion
2. Graecus 001
3. Jaspenia
4. Nissassa
5. Artifex
6. Gekko
7. Kyraco
8. Ilja
9. Ydeger
10. Latdekat
11. Neus
12. Dasios
 

latdekat

Harpij
Het enige wat ik een beetje snap zijn die plaatjes daar. Die tekende ik op school vroeger ook namelijk. :)

Verder veel succes met dit.
 

DeletedUser25006

Gast
Ik snap der werkelijk niets van :p

maar veel succes allemaal!

Andere vraag? Wie mag er netwerken?
 

DeletedUser26399

Gast
Probleem is dit

BLABLABLA A
Blablabla
BLABLABLA B
Blablabla
BLABLABLA C
Blablabla

Jij mag:

A Claimen
B Netwerken
C Klaagmuur
D Afscheidsbrief

Hieruit begrijp ik dat ik alles mag, maar ik moet zelf maar uitzoeken wat mijn rol is
 

DeletedUser26399

Gast

Het enige wat ik een beetje snap zijn die plaatjes daar. Die tekende ik op school vroeger ook namelijk. :)

Verder veel succes met dit.
Ik begrijp ze nog van de tijd dat ik de kleutertjes moest helpen, volgens mij klopt er echter iets niet.

De maantjes staan voor maandag
De dino's staan voor dinsdag
De hondjes voor woensdag
De donderwolken voor donderdag
De vogeltjes voor vrijdag
De zonnetjes voor zondag(hier ws wekend)

Paar symbooltjes zijn anders dan ik ken, maan, donderwolk en zonnetje gebruikten wij ook
 

DeletedUser21356

Gast
Veel succes iedereen!
Ik denk ook dat ik mag netwerken, claimen, op de Klaagmuur plaatsen en een Afscheidsbrief schrijven. Tenminste als ik de PM juist begrepen heb.
 

DeletedUser26399

Gast
Idd, denk dat iedereen dat mag, denk dat dat is om twijfel te zaaien, of je moet er ook maar achter zien te komen
 

DeletedUser21356

Gast
In de eerste post staat wel dat het bekend wordt gemaakt. Dat zou handig zijn, als daarmee wordt bedoeld dat het in het topic komt. Als daarmee wordt bedoeld dat het in onze PM staat, zijn we er ofc nog niets mee.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik vind het gek dat er eerste staat:
Claimen:Half, 1/2 van de spelers wel. Random bepaald, wordt bekend gemaakt.
Netwerken: Half, 1/2 van de spelers wel. Random bepaald, wordt bekend gemaakt.
Maar er nu al 2 spelers aangeven beide te kunnen.

Verder denk ik niet dat de foto's voor de dagen van de week staan, maar de nachtvolgorde. Is het jullie ook niet opgevallen dat er niet bekend is wat er voor vanavond op gestemd moet worden? ;) Ik wil de aanname maken dat de hond voor lynch staat, en die vanavond dus niet doorgaat.
 

DeletedUser21356

Gast
Ik denk niet dat er bedoeld wordt dat de ene helft kan Netwerken en de andere Claimen. Dat is namelijk het meest logische en in dit potje minder waarschijnlijk dan dat tweemaal random wordt bepaald.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik denk dat er dus 5/6 spelers telkens iets krijgen en de andere niet of de helft alles en de andere helft niets heeft, of iedereen kan alles en het is enkel om verwarring te zaaien
 

DeletedUser26399

Gast
Ik vind het gek dat er eerste staat:

Maar er nu al 2 spelers aangeven beide te kunnen.

Verder denk ik niet dat de foto's voor de dagen van de week staan, maar de nachtvolgorde. Is het jullie ook niet opgevallen dat er niet bekend is wat er voor vanavond op gestemd moet worden? ;) Ik wil de aanname maken dat de hond voor lynch staat, en die vanavond dus niet doorgaat.

En wat zouden die andere dan willen zeggen en wie stemmen we tot BM
 

latdekat

Harpij
Ik vind het gek dat er eerste staat:

Maar er nu al 2 spelers aangeven beide te kunnen.

Verder denk ik niet dat de foto's voor de dagen van de week staan, maar de nachtvolgorde. Is het jullie ook niet opgevallen dat er niet bekend is wat er voor vanavond op gestemd moet worden? ;) Ik wil de aanname maken dat de hond voor lynch staat, en die vanavond dus niet doorgaat.

De chaos. Misschien vond de leiding het niet nodig dat te vermelden. Geen idee. Ik was zelf ook al tot de conclusie gekomen dat de plaatjes voor de dagen van de week stonden, ik ging ervan uit dat zaterdag weggelaten was door Kerst. Het klinkt ergens wel logisch dat ze zo willen meedelen dat er geen lynch zal zijn.
 

DeletedUser21575

Gast
Moet je maar eens kijken, als je met de rechtermuisknop op een afbeelding klikt, en ze op wilt slaan staan er namen bij:
War - Entrophy - Terror - Chaos - Murder - Death.

War: De normale dagelijkse discussies.
Entropy: "the amount of entropy is also a measure of the molecular disorder, or randomness, of a system. The concept of entropy provides deep insight into the direction of spontaneous change for many everyday phenomena." Oftewel het Random element van Chaos.
Terror: Dagacties als Beul / Priester etc?
Chaos: Het laatste van de dag (zon)
Murder: De lynch? Einde van de dag (maan)
Death: De doden die snachts vallen / lunch etc.

In ieder geval, denk maar eens mee.
 
Bovenaan