• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #198 - More. Just. Chaos.

latdekat

Harpij
Nee Graecus, het gebruik van de klaagmuur en een afscheidsbrief komt niet overeen. Klaagmuur wordt vooral gebruikt als je info wil delen die je niet zomaar kan delen zoals een zienering. Het staat ook gewoon vol onzin en leugens door de wolven. In een afscheidsbrief zitten hints voor het spel en je weet dat het (van een goedje) normaal gezien niet zomaar onzin is.
 

DeletedUser21356

Gast
Kan nu iedereen die iets in z'n privé heeft gekregen, dit duidelijk aangeven in het topic? Want anders geraken we nergens.
Deze weten we al:
Drol: Kyra, Neus, Nissassa ...
Regenboog: Heart
Donderwolk: Ydeger
Vooral als je één van die twee laatsten hebt, is het handig dat dit gemeld wordt, zodat we bevestiging hebben (of iig zekerder zijn) dat dit klopt.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik heb PM's van Gekko gekregen, maar verder niets, maar denk dat dit nu zo blijft en met de deadline vanvond er weer nieuwe gan komen
 

DeletedUser26399

Gast
REMINDER het is deadline vanavond en ik weet niet of ik nog online ga zijn tot dan en denk dat niemand dat zal zijn.

Weet niet wie we zouden moeten gaan stemmen, dus ik stel voor dat we Neusje stemmen, heb ik vorige deadline op gestemd, was niet actief toen, nu nog steeds niet, lees topic ws niet eens. Heb geen verdachten en er is de afgelopen 24u amper iets gebeurt.
 

DeletedUser21204

Gast
Er is niks "zo" wolfish, ik heb gewoon geen goed gevoel bij jou dit potje en die stem kwam vooral voort uit deze post:


Hier dek je jezelf volledig in: je gaat er vanuit dat wij denken dat jij niet zou kunnen liegen en dat we jou meteen moeten geloven. Zeker met jas als lunch, een actieverd die NOOIT als eerste wordt geluncht, wilde iemand waarschijnlijk aan jas iets goeds geven maar heeft hem per ongeluk geluncht. Deze had dan 3 verschillende rollen, een combi van goed/slecht (mss neutraal) en wilde waarschijnlijk jas niet per se lunchen, maar als hij lunch zou zijn had hij alsnog een goedje/neutraaltje gedood. Jij doet nu net alsof je hier niks uit op zou kunnen halen en je van niks weet, en dat klinkt voor mij alsof je wilt doen dat je dit niet begrijpt.

Hierna viel nog een post mij op:


Ah de reactie op lunch tactiek. Ervanuit gaan alsof je niet weet wat er is gebeurd met de lunch en daarnaast informatie proberen binnen te harken over levensdrankjes, zodat de lunch komende dagen ongestoord kan gaan. Dat is wat ik hierin zie en ik vind dat je echt redelijk verdacht aan het doen ben.

1. Als er iemand momenteel schijtinactief is, is het Jas wel.
2. Jij denkt dat de wolven niet weten dat ze slecht zijn, Nissassa denkt van wel. Oke, dat kan, voor beide valt wat te zeggen. Maar is hij nu verdacht omdat hij hier anders over dacht? Lijkt me toch niet.
3. Het is toch logisch dat je graag info hebt over waarom lunches niet doorgingen, zeker als je ziet dat er precies toen een heks mét levensdrankje doodging. Hij vroeg zich gwn af of hij zijn drankje nog in had kunnen zetten.

Om maar even wat discussie te creëren ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind het nog altijd vreemd dat Kyra keihard iedereen afmaakte omdat ze op Yde stemde en de rest meestal op Arti.

Voor de rest is er in mijn ogen niet zo heel veel "verdacht".

Ik hierdoor verdacht?
Kijk naar die buslading aan meelopers pls.
 

latdekat

Harpij
Ik hierdoor verdacht?
Kijk naar die buslading aan meelopers pls.

Er waren (wauw!) 5 van de tien stemmen op Arti. Buiten Arti en Jas gerekend. Ik geloof dat als er best wat stemmen op Arti staan ik eerder op iemand anders zou stemmen als slechtje dan op diegene die goed is en waar al zoveel stemmen op staan. Maar goed, dat zal dan wel te ver gedacht zijn.
 

DeletedUser21356

Gast
Vooral deze post lijkt me verdacht, als ik even Artifex' Afscheidsbrief lees:
Een heel makkelijke volgstem, waarbij je iemand anders als verdacht aanstipt maar er niet op stemt. Dit komt op mij over als stemmen op Artifex, zodat hij zeker zou sterven, ook al vind je iemand anders verdacht(er). En daarbij ook meteen een optie openhouden voor een volgende Lynch.
Voorlopig lijkt Heart mij het verdachtst, wegens de reden aangegeven in bovenstaande post.
(In de hierboven gequote post staat een quote, maar die is niet mee gekopieerd; even terugkijken dus).
 

DeletedUser18363

Gast
REMINDER het is deadline vanavond en ik weet niet of ik nog online ga zijn tot dan en denk dat niemand dat zal zijn.

Weet niet wie we zouden moeten gaan stemmen, dus ik stel voor dat we Neusje stemmen, heb ik vorige deadline op gestemd, was niet actief toen, nu nog steeds niet, lees topic ws niet eens. Heb geen verdachten en er is de afgelopen 24u amper iets gebeurt.
Ik lees je rommel wel hoor.
Dit potje is gewoon enorm kut.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik heb al een tijdje Heart in mijn achterhoofd. (Skype screenshot erbij gedaan om maar even aan te tonen dat deze stem gepland is en geen meeloop x) )

Bekijk bijlage 908
 

DeletedUser22926

Gast
Ho ho ho wacht eens heel even. Je stemt op mij, omdat een dode artifex zegt dat de meelopers wel eens verdacht zouden kunnen zijn. Ik heb mijn stem daarna gewoon aangepast, dat is een. Misschien klinkt het wel makkelijk maar ik was serieus van mening veranderd.. Daarnaast Kyra, je stemt nu letterlijk op mij met een trieste volgstem om mijn trieste volgstem: erm wattefuck.

Er is inderdaad een kans dat ik slecht ben, jazeker namelijk een derde. Ik heb 1/3e kans op Bengel 1/3e op kleine wilde: heb graecus aangevinkt dus tot dan ben ik goed( E2: DUS WANNEER GRAECUS NOG LEEFT BEN IK ALTIJD GOED) en 1/3e kans op Ridder met roestig zwaard: bij lunch dood ik een will. wolfje

E: @Nissassa @Kyraco @Gekkootje63 Ik tag even jullie zodat dit niet over het hoofd kan worden gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
En daarnaast Kyra, ook jouw onderbouwde stemmen op Yde moeten we inderdaad over het hoofd zien, die kon je gewoon toekijkend plaatsen terwijl er goedjes werden gedood. Nee, dit slaat nergens op Kyra
 

DeletedUser22926

Gast
Het feit dat Nissassa op elke manier ONTKENT slecht te kunnen zijn maakt hem al verdachter dan mij, maar oke, beslissen jullie zelf maar.

E: Daarnaast wordt hier "meegelopen" op een stem die niet eens een beetje onderbouwd is, ik weet het niet, maar als slechtje had ik dus echt zonder problemen op iemand anders kunnen stemmen en ik zou dan ook niet sterven.
 
Bovenaan