• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser3865

Gast
De rest is niet heel erg anders dan als je niets geclaimd / onclaimt hebt dus ik zie de toegevoegde waarde niet helemaal
Precies, nu begin je het te snappen.
Wel grappig dat jij als enige hier zo lang over door gaat :p
Zeg ik lekker niet haha.
Weet je lekker niet, haha. de fuck probeer je hiermee te bereiken?
Ik heb zojuist alles gelezen en ik verbaas me er over hoeveel mensen conclusies trekken uit mijn post die je niet kunt trekken uit mijn post. Als iedereen die op mijn post heeft gereageerd nou eerst even zelf checkt of de conclusies die je trekt uit mijn post daadwerkelijk daaruit te trekken zijn, dan zal ik de rest uitleggen zodra ik thuis ben.
Oeh, oeh!!! Ben ik er hier eentje van!!! Doel je op mij?! :O
Mag ik wat gaan uitzoeken? Kies mij! Kies mij!
 

DeletedUser21356

Gast
Aeneas heb al eerder geargumenteerd. Ik vertrouw hem niet (meer).


E : Nissassa heeft gelijk in bovenstaand bericht.
Aeneas redt Nissassa van lynch, terwijl er geen lynchstemmen op Nissassa staan? Vaag, zeer vaag.
 

DeletedUser

Gast
De best onderbouwde BM-stem ongeacht de, naar mijn mening, vergezochte theorie tot nog toe. Complimenten.
Hoezo vergezochte theorie? Laat ik het counteren met een eigen theorie:
Ik denk dat jij met jouw theorie slechts activiteit in het potje probeert te brengen, wat werkt, waarvoor dank. Daarentegen denk ik echter dat je iemand als wolf probeert uit te maken zonder enig gegronde reden. Nu kan het een volledig, onschuldige theorie zijn maar in feite maak je het voor meelopers / inactievelingen (o.i.d.) het nu gemakkelijker iemand weg te stemmen. Daar waar het normaliter willekeurig wordt gedaan (want dan is er simpel weg geen activiteit op het forum) kan er nu voor jouw theorie gekozen worden zonder er zelf over na te denken.

Als wolf zijne is dat een hele goede tactiek (ik beschuldig jou nog niet van wolf, maar maak er slechts een theorie over, zodat de rest kan meedenken). De kans dat jij wordt weggestemd is hierdoor kleiner (het is een vergezochte theorie, maar zeker geen slechte). Als ik het nu nog groter ga maken zou je zelfs een mede wolf (batbeetje) kunnen beschermen door hem met deze theorie veiliger te stellen.

Ben benieuwd wat de reacties van anderen zijn, want ook ik gooi er slechts een theorie in, zoals WWG dat ook heeft gedaan #zorg.voor.activiteit

hahaha jij kan niet goed liegen. Aeneas probeert hier duidelijk de theorie van weerwolfgek te ontkennen, maar eigenlijk is Aeneas een wolf en probeert hij zijn wolf-makker Nissassa te redden van de lynch.

Aeneas heb al eerder geargumenteerd. Ik vertrouw hem niet (meer).


E : Nissassa heeft gelijk in bovenstaand bericht.

Voor de liefhebber die nog minder zin heeft om terug te zoeken dan ik. Luksss, ik snap dat het je eerste potje is, en daarom wil ik je absoluut niet wegjagen of zo, maar dit soort stemmen zijn niet heel erg sterk. Roy komt met een (imo vrij zwakke) reactie op een theorie van wwg, waarmee hij probeert de argumentatie van wwg om te draaien. Of je daarin mee gaat is een tweede, maar echt verdacht is het volgens mij ook niet. En de conclusie die jij eraan verbindt (dat Roy liegt en daar niet goed in is, dat hij zijn medewolfje probeert te beschermen) is niet alleen kort door de bocht, maar gaat ook drie bruggen te ver. Naar mijn mening echt geen lynchstem waard, Apply yourself.
 
@schildpad @gek Nja, de kans dat je bij de eerste lynch al harde bewijzen hebt is ook klein. Ik kan helemaal mis zitten, maar dat is voorlopig mijn enige houvast.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb zojuist alles gelezen en ik verbaas me er over hoeveel mensen conclusies trekken uit mijn post die je niet kunt trekken uit mijn post. Als iedereen die op mijn post heeft gereageerd nou eerst even zelf checkt of de conclusies die je trekt uit mijn post daadwerkelijk daaruit te trekken zijn, dan zal ik de rest uitleggen zodra ik thuis ben.

Mijn conclusie was dat het hypocriete langdradige onzin was, en daar sta ik nogsteeds achter ja
 

DeletedUser21356

Gast
@schildpad @gek Nja, de kans dat je bij de eerste lynch al harde bewijzen hebt is ook klein. Ik kan helemaal mis zitten, maar dat is voorlopig mijn enige houvast.
Je baseert je op onwaarheden om iemand te lynchen, dus ja, je hebt het helemaal mis.
 
Mijn buikgevoel zegt van niet, ik heb je BM gemaakt omdat je best verstandig kunt nadenken. Los van dat : het verschil tussen jou en Aeneas is dat jij (als ik me goed herinner) gewoon zei van ''dat slaat nergens op" en je het eens goed weg lachte (kan me vergissen). Aeneas had een iets uitgebreidere mening, niks tegen Aeneas natuurlijk. Zijn naam is echt top. Maar zijn mening verraad hem. @Jas
 

DeletedUser

Gast
Mijn buikgevoel zegt van niet, ik heb je BM gemaakt omdat je best verstandig kunt nadenken. Los van dat : het verschil tussen jou en Aeneas is dat jij (als ik me goed herinner) gewoon zei van ''dat slaat nergens op" en je het eens goed weg lachte (kan me vergissen). Aeneas had een iets uitgebreidere mening, niks tegen Aeneas natuurlijk. Zijn naam is echt top. Maar zijn mening verraad hem. @Jas
*verraadt
En nee, zijn mening laat zien dat hij het niet met wwg eens is, en denkt dat die redenatie ook de andere kant op gemaakt kan worden.
 

DeletedUser

Gast
@C-hero Helaas moet ik je teleurstellen, voor mijn gevoel ben jij de enige die hem echt gelezen heeft en niet een samenvatting heeft gelezen op scholieren.nl ofzo

Deed jij niet precies hetzelfde toen ik Luksss uitlegde hoe hij een stem kan aanpassen?

Nee, ik zei daarover dat ik het vreemd vond en dat er over nagedacht had kunnen zijn. Daarna zei ik nota bene zelf dat ik het niet echt sterk vond.
Daarbij is er een verschil tussen conclusies trekken en theorieën bedenken en mogelijkheden doornemen. Jij zegt: 'Dus jij zegt dat... *iets wat ik niet zeg*' En ja dat vind ik daadwerkelijk verdacht.
 

DeletedUser21356

Gast
Net zoals je BM-stem kan je je Lynch-stem gewoon veranderen, inderdaad.
 

DeletedUser

Gast
@C-hero Helaas moet ik je teleurstellen, voor mijn gevoel ben jij de enige die hem echt gelezen heeft en niet een samenvatting heeft gelezen op scholieren.nl ofzo



Nee, ik zei daarover dat ik het vreemd vond en dat er over nagedacht had kunnen zijn. Daarna zei ik nota bene zelf dat ik het niet echt sterk vond.
Daarbij is er een verschil tussen conclusies trekken en theorieën bedenken en mogelijkheden doornemen. Jij zegt: 'Dus jij zegt dat... *iets wat ik niet zeg*' En ja dat vind ik daadwerkelijk verdacht.

Ik heb je hele post gelezen en zelfs een mooie review geschreven, maar daar hoor ik je niet meer over??
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb je hele post gelezen en zelfs een mooie review geschreven, maar daar hoor ik je niet meer over??
Ik heb zelfs per deel van zn post gereageerd. Maar blijkbaar heb ik die post random in stukken gedeeld zonder te lezen en krijg ik ook geen reactie
 
Bovenaan