• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser20542

Gast
ik wil verdacht afwezig zijn :x geen idee wat je daarmee wilt zeggen yde :)

alleszins, de reden dat ik zo "actief" ben hier is omdat ik excited ben ook eens mee te doen. Het is de eerste keer begrijp je, ik snap nog niks van die strategieën hier
Het is over het algemeen onprettig en opmerkelijk wanneer je bijna niet post en niks toevoegt. Wat jij nu doet, is veel posten, maar tegelijk niks toevoegen. Dus je kunt niet verdacht gevonden worden omdat je niet praat, maar wel omdat je niks zegt.
 
Ik begrijp het denk ik, vanaf nu reageer ik enkel zinnige dingen. Dat ik Jaspenia als burgemeester wouw, wisten jullie al. Maar toch nog eens meegeven.
 

latdekat

Harpij
Goedemorgen! Het is inmiddels al weer minder dan 11 uur voor de eerste deadline en zoals meestal het geval is staan er overal wat losse flodders aan stemmen, vaak zonder of met minimale beargumentatie (voor zowel burgemeesterstemmen als lynchstemmen, maar ik doel vooral op de burgemeesterstemmen), maar daarmee gaan we er geen wolf uit knikkeren. En nu zijn er mensen die denken: 'Ja maar weerwolfgek, het is dag 1, dan gebeurt er nooit wat.' Niks te maren, lik mijn reet en flikker een eind op. Hoeveel er gebeurt op dag 1 ligt compleet aan onszelf. Er staan burgemeester stemmen op jan en alleman terwijl sommige jans nog niet eens gereageerd hebben. Tuurlijk zijn er mensen met een (in)activiteitsreputatie, maar dit is een potje waarin normaal gezien actieve mensen, toch ik minder actief kunnen blijken omdat ze gewoon druk zijn. Sommigen zijn niet voor niets gestopt. Daarbij kan je bij zo'n stemming wel denken: Ja maar je weet toch niks op dag 1 en inderdaad, als je op iemand stent die nog niks gezegd heeft, dan weet je inderdaad niks. Wacht dan op z'n minst tot iemand zich in dit potje daadwerkelijk burgemeesterwaardig laat blijken, maat liever: zoek iemand die je enigszins vertrouwt, dat kan best op dag 1, maar dan moeten we gewoon massaal actief zijn.

Dus een BM is enkel stemmen waard als deze enorm actief is? Als al eerder gebleken is dat deze persoon stemmen verdiend en dat deze wel eens online komt enzo is deze wel goed genoeg, me dunkt. Waarom zoveel waarde hechten aan zo'n onbelangrijk ding en daarbij zowat meteen zeggen dat alle stemmen slecht zijn?

Ik zie jouw stem eigenlijk niet beter beargumenteerd. Dat iemand iets niet in de wolvenchat gevraagd heeft is werkelijk een beter argument dan dat een speler deftige beslissingen kan nemen en dat deze tenminste actief is.

En Graecus. Stop aub dat meelopen als er zelfs nog niet eens een stem op staat.
 

DeletedUser21575

Gast
Wow deze WWG x) Dat is echt een achterlijke redenatie. Ben je nog een beetje roestig?

al die verschillende namen, al vermoed ik dat Jaspenia een goede BM zou zijn
Luksss geeft aan op Jaspenia te stemmen.

Ik heb vernomen dat ik in mijn speeljaren een dubieuze reputatie heb gekregen. Daarom doe ik nu een open sollicitatie voor de dubieuze eer als burgermeester.
WWG geeft aan dat hij een dubieuze reputatie heeft.

als je dat eerder had gezegd had ik zeker op jou 'gestemd'
Vervolgens zegt Luksss, dat als hij wist dat WWG een dubieuze reputatie had, Luksss wel op WWG had gestemd i.p.v. Jaspenia.

Je kunt zovaak van stem wisselen als je wilt.

Gewoon je oude doorstrepen en een nieuwe zetten.

VOORBEELD, NIET MIJN ECHTE STEM x)
Jaspenia , Weerwolfgek
Nissassa maakt de aanname dat Luksss niet weet dat hij stemmen kan veranderend.
Nissassa maakt een voorbeeld waarin hij laat zien wat Luksss neer moet zetten om in deze situatie zijn stem te veranderen.
Nissassa zet er expres voorbeeld bij zodat men weet dat het niet om zijn echte stem gaat.
En waarom koppel je hier nu een hele theorie aan? Het is een voorbeeldstem, die, voor zover ik het begrijp, nog gaat veranderen. Dat hij nu niet 'Jantje' gebruikt, lijkt mij niet meteen complot om jou eruit te werken als hij Wolf blijkt te zijn.
Hoe kan Nissassa zijn stem op Weerwolfgek zetten zonder eerst zijn stem op Fireas, waar de echte stem op staat, door te strepen?

Okay, genoeg in de 3e persoon gepraat.
Om misopvattingen door de spelleiding verder te voorkomen zal ik bij deze officieel mijn stem nogmaals op Fireas zetten. Hoewel naar mijn mening die nooit van Fireas is afgehaald.

Nu is mij inmiddels 1 persoon opgevallen: Nissassa. Lief kind, ontzettend behulpzaam en ergens ook wel slim.
Dankje! Ik waardeer deze feitelijke observaties zeer.

Allereerst een post waarin hij op mij stemt als voorbeeld, beetje gek om dan iemand te kiezen die in het spel zit en niet gewoon Jantje ofzo. Nu zou het kunnen zijn dat hij wolf is, op mij een vreemde stem plaatst zodat na zijn dood pijlen op mij zouden kunnen gaan wijzen. Niet een hele sterke theorie, maar leuk genoeg om even met jullie te delen. Persoonlijk duid ik het liever als vreemd dan als verdacht.
Naar mijn mening niets vreemds aan. Ik als oudje help een nieuwerd. Ik vind het vreemder dat jij dit uberhaubt aanhaalt. (vreemd maar niet verdacht hoor. )

Maar we hebben ook nog de vorige post die hier net een paar posts boven staat. Een spelerslijst met daarachter alle accounts waarop je de spelers zou kunnen kennen, puur omdat daarom gevraagd werd. Opzich niks geks aan, behalve dat slechts 1/10 echt van naam heeft gewisseld. Het was veel makkelijker om die 3 namen even voor batbeetje in het topic te zetten in plaats van het herhalen van onder andere mijn naam met een 'is-teken' ertussen. Het ironische is dat dit in mijn ogen ook een verband kan hebben met een vorm van terrorisme. Waarom zou je net 9/10 van de namen herhalen in een post? Om een mooie lange post te maken waarin je heel lief en behulpzaam lijkt, eigenschappen die mensen onderbewust vaak linken aan aan vertrouwen. Ik denk dat deze overdreven behulpzaamheid een teken kan zijn van wolfschap.
Wow x) Terrorisme ja? Dat vind ik een erg zwaar woord wat je daar gebruikt voor iets wat eigenlijk een troll is. Ik vond het persoonlijk apart dat Batbeetje een post maakte over dubbeltjes. Terwijl er naar mijn weten geen dubbeltjes tussen zitten. Alleen ik speel onder een andere naam en Batbeetje wist dat al. Maar goed. Als jij zegt dat er 3 dubbeltjes zijn? Mag je best even aan de groep vertellen wie die dubbeltjes zijn. Ik ben erg benieuwd.

De laatste theorie in mijn post gaat over Batbeetje. Zoals hierboven aangegeven heeft hij gevraagd of hij de namen mocht om ze te kunnen koppelen aan skypeaccounts. Elke wolf zit vermoedelijk al in een wolvenchat. Dan is er een beste kans dat daar ook nog 1 van de 3 vreemde namen tussen zitten. Als hij zich dan nog ff had afgevraagd wie die andere namen zijn had hij waarschijnlijk even een berichtje geplaatst in de wolvenchat en had hij t gelijk geweten. Dat doet hij niet, maar hij stelt hem in het topic, waaruit ik concludeer dat hij niet in zo'n groep zit, dus dat hij geen wolf zou zijn. Zeker niet waterdicht, maar wel sterker dan elke andere willeurige burgemeesterstem die tot nu toe geplaatst is.
Dus jij wilt hiermee aangeven dat Batbeetje niet slim genoeg is om een move te maken die hem het voordeel van de twijfel geeft? Ik heb persoonlijk namelijk wel met Batbeetje een aantal potjes wvw gespeeld en ik zie hem daar prima toe in staat. En ik denk dat andere spelers dat wel met me eens zijn. Dus waarom probeer je zo hard om dit te 'verbergen'? Daarnaast kun je jouw logica ook omdraaien. Als wolf is het handig om spelers te polsen om te zien of je kunt ontdekken welke spelers de speciale goedjesrollen hebben. Zodat je die als eerste kan lunchen. Het is dus ook voor wolven belangrijk om met de rest te kunnen netwerken. Dus waarom haal je die kant van de medialle dan niet aan? Je legt immers wel allerlei andere connecties (die er misschien niet eens zijn).

Weerwolfgek


Wat Gekko zei vind ik ook wel en aangezien ik niet van plan ben nog veel op het AF rond te hangen vandaag, ga ik dat alvast als stem neerpoten.

Het feit dat ze zegt dat Nissassa manipulatieve trucjes gebruikt terwijl ze het zelf doet en doet alsof haar stem enige redenatie heeft, terwijl het niet zo is. Dat vind ik verdacht en jij haalde dat ook al aan. Aangezien ik geen zin heb om veel te typen, verwijs ik door naar je post.
Graecus heeft al aangetoond best het spel goed mee te kunnen spelen Gekko, dat weet jij zelf als de beste (zie 2 potjes terug). Echter Graecus zou ik even wachten met zo snel een stem te zetten. Want er is nog een discussie omtrent deze verwijzing naar mij gaande en wwg heeft nog geen kans gehad te reageren op mijn reactie. Maargoed. Liever dat je een stem zet als je verwacht niet meer voor de deadline aanwezig te zijn dan dat je helemaal geen stem zet natuurlijk.

E: Ik heb enkele aanpassingen gemaakt na het originele posten om de tekst iets leesbaarder te maken. Let op met quoten, er kunnen aanpassingen zijn gemaakt als je direct reageerde.
 

DeletedUser21356

Gast
Graecus heeft al aangetoond best het spel goed mee te kunnen spelen Gekko, dat weet jij zelf als de beste (zie 2 potjes terug).
Inderdaad, Graecus kan het spel goed meespelen als hij wil. Maar met zulke stemmen niet.
 

DeletedUser

Gast
Goedemorgen! Het is inmiddels al weer minder dan 11 uur voor de eerste deadline en zoals meestal het geval is staan er overal wat losse flodders aan stemmen, vaak zonder of met minimale beargumentatie (voor zowel burgemeesterstemmen als lynchstemmen, maar ik doel vooral op de burgemeesterstemmen), maar daarmee gaan we er geen wolf uit knikkeren. En nu zijn er mensen die denken: 'Ja maar weerwolfgek, het is dag 1, dan gebeurt er nooit wat.' Niks te maren, lik mijn reet en flikker een eind op. Hoeveel er gebeurt op dag 1 ligt compleet aan onszelf. Er staan burgemeester stemmen op jan en alleman terwijl sommige jans nog niet eens gereageerd hebben. Tuurlijk zijn er mensen met een (in)activiteitsreputatie, maar dit is een potje waarin normaal gezien actieve mensen, toch ik minder actief kunnen blijken omdat ze gewoon druk zijn. Sommigen zijn niet voor niets gestopt. Daarbij kan je bij zo'n stemming wel denken: Ja maar je weet toch niks op dag 1 en inderdaad, als je op iemand stent die nog niks gezegd heeft, dan weet je inderdaad niks. Wacht dan op z'n minst tot iemand zich in dit potje daadwerkelijk burgemeesterwaardig laat blijken, maat liever: zoek iemand die je enigszins vertrouwt, dat kan best op dag 1, maar dan moeten we gewoon massaal actief zijn.

Even tussendoor, ik heb door dat ik best wel poëtisch schrijf... Heeft een toneelschool toch nog een beetje nut.

Nu is mij inmiddels 1 persoon opgevallen: Nissassa. Lief kind, ontzettend behulpzaam en ergens ook wel slim. Allereerst een post waarin hij op mij stemt als voorbeeld, beetje gek om dan iemand te kiezen die in het spel zit en niet gewoon Jantje ofzo. Nu zou het kunnen zijn dat hij wolf is, op mij een vreemde stem plaatst zodat na zijn dood pijlen op mij zouden kunnen gaan wijzen. Niet een hele sterke theorie, maar leuk genoeg om even met jullie te delen. Persoonlijk duid ik het liever als vreemd dan als verdacht.
Maar we hebben ook nog de vorige post die hier net een paar posts boven staat. Een spelerslijst met daarachter alle accounts waarop je de spelers zou kunnen kennen, puur omdat daarom gevraagd werd. Opzich niks geks aan, behalve dat slechts 1/10 echt van naam heeft gewisseld. Het was veel makkelijker om die 3 namen even voor batbeetje in het topic te zetten in plaats van het herhalen van onder andere mijn naam met een 'is-teken' ertussen. Het ironische is dat dit in mijn ogen ook een verband kan hebben met een vorm van terrorisme. Waarom zou je net 9/10 van de namen herhalen in een post? Om een mooie lange post te maken waarin je heel lief en behulpzaam lijkt, eigenschappen die mensen onderbewust vaak linken aan aan vertrouwen. Ik denk dat deze overdreven behulpzaamheid een teken kan zijn van wolfschap.

De laatste theorie in mijn post gaat over Batbeetje. Zoals hierboven aangegeven heeft hij gevraagd of hij de namen mocht om ze te kunnen koppelen aan skypeaccounts. Elke wolf zit vermoedelijk al in een wolvenchat. Dan is er een beste kans dat daar ook nog 1 van de 3 vreemde namen tussen zitten. Als hij zich dan nog ff had afgevraagd wie die andere namen zijn had hij waarschijnlijk even een berichtje geplaatst in de wolvenchat en had hij t gelijk geweten. Dat doet hij niet, maar hij stelt hem in het topic, waaruit ik concludeer dat hij niet in zo'n groep zit, dus dat hij geen wolf zou zijn. Zeker niet waterdicht, maar wel sterker dan elke andere willeurige burgemeesterstem die tot nu toe geplaatst is.

De best onderbouwde BM-stem ongeacht de, naar mijn mening, vergezochte theorie tot nog toe. Complimenten.
Hoezo vergezochte theorie? Laat ik het counteren met een eigen theorie:
Ik denk dat jij met jouw theorie slechts activiteit in het potje probeert te brengen, wat werkt, waarvoor dank. Daarentegen denk ik echter dat je iemand als wolf probeert uit te maken zonder enig gegronde reden. Nu kan het een volledig, onschuldige theorie zijn maar in feite maak je het voor meelopers / inactievelingen (o.i.d.) het nu gemakkelijker iemand weg te stemmen. Daar waar het normaliter willekeurig wordt gedaan (want dan is er simpel weg geen activiteit op het forum) kan er nu voor jouw theorie gekozen worden zonder er zelf over na te denken.

Als wolf zijne is dat een hele goede tactiek (ik beschuldig jou nog niet van wolf, maar maak er slechts een theorie over, zodat de rest kan meedenken). De kans dat jij wordt weggestemd is hierdoor kleiner (het is een vergezochte theorie, maar zeker geen slechte). Als ik het nu nog groter ga maken zou je zelfs een mede wolf (batbeetje) kunnen beschermen door hem met deze theorie veiliger te stellen.

Ben benieuwd wat de reacties van anderen zijn, want ook ik gooi er slechts een theorie in, zoals WWG dat ook heeft gedaan #zorg.voor.activiteit
 

DeletedUser23442

Gast
Goedemorgen! Het is inmiddels al weer minder dan 11 uur voor de eerste deadline en zoals meestal het geval is staan er overal wat losse flodders aan stemmen, vaak zonder of met minimale beargumentatie (voor zowel burgemeesterstemmen als lynchstemmen, maar ik doel vooral op de burgemeesterstemmen), maar daarmee gaan we er geen wolf uit knikkeren.
Is het überhaupt mogelijk om er met burgermeesterstemmen een wolf yit te knikkeren?

Gaan we met een bm stem zoals jij hieronder maakt er wel een wolf uitstemmen?


En nu zijn er mensen die denken: 'Ja maar weerwolfgek, het is dag 1, dan gebeurt er nooit wat.' Niks te maren, lik mijn reet en flikker een eind op. Hoeveel er gebeurt op dag 1 ligt compleet aan onszelf. Er staan burgemeester stemmen op jan en alleman terwijl sommige jans nog niet eens gereageerd hebben. Tuurlijk zijn er mensen met een (in)activiteitsreputatie, maar dit is een potje waarin normaal gezien actieve mensen, toch ik minder actief kunnen blijken omdat ze gewoon druk zijn.

Oké dat is waar, maar aangezien je dat nooit zeker kan weten van iemand, wat doet dat er dan toe op wie je stemt.

Kijken naar iemands normale activiteit + start activiteit in dit potje lijkt me veel betrouwbaarder dan maar wat gokken omdat het altijd anders kan zijn

Sommigen zijn niet voor niets gestopt. Daarbij kan je bij zo'n stemming wel denken: Ja maar je weet toch niks op dag 1 en inderdaad, als je op iemand stent die nog niks gezegd heeft, dan weet je inderdaad niks. Wacht dan op z'n minst tot iemand zich in dit potje daadwerkelijk burgemeesterwaardig laat blijken, maat liever: zoek iemand die je enigszins vertrouwt, dat kan best op dag 1, maar dan moeten we gewoon massaal actief zijn.
Theoretisch waar, praktisch niet echt haalbaar. Want je doet zelf wel "alsof", maar ik neem niet aan dat je batbeetje nu evht vertrouwt vanwege 1 zo'n vraag x)

Even tussendoor, ik heb door dat ik best wel poëtisch schrijf... Heeft een toneelschool toch nog een beetje nut.
Ik zou het eerder onnodig langdradig noemen

Nu is mij inmiddels 1 persoon opgevallen: Nissassa. Lief kind, ontzettend behulpzaam en ergens ook wel slim. Allereerst een post waarin hij op mij stemt als voorbeeld, beetje gek om dan iemand te kiezen die in het spel zit en niet gewoon Jantje ofzo.
Hij deed gewoon voor wat lukss aangaf te willen...


Nu zou het kunnen zijn dat hij wolf is, op mij een vreemde stem plaatst zodat na zijn dood pijlen op mij zouden kunnen gaan wijzen.
Je verdenkt hem omdat hij luksss voordoet hoe je een stem wisselt?

Niet een hele sterke theorie, maar leuk genoeg om even met jullie te delen. Persoonlijk duid ik het liever als vreemd dan als verdacht.
Maar vervolgens heb je nog meer redenen en is die toch weer verdacht?

Maar we hebben ook nog de vorige post die hier net een paar posts boven staat. Een spelerslijst met daarachter alle accounts waarop je de spelers zou kunnen kennen, puur omdat daarom gevraagd werd. Opzich niks geks aan, behalve dat slechts 1/10 echt van naam heeft gewisseld. Het was veel makkelijker om die 3 namen even voor batbeetje in het topic te zetten in plaats van het herhalen van onder andere mijn naam met een 'is-teken' ertussen.
Dat is waar, maar waarom is dat nou weer verdacht x)

Het ironische is dat dit in mijn ogen ook een verband kan hebben met een vorm van terrorisme. Waarom zou je net 9/10 van de namen herhalen in een post?
...


Om een mooie lange post te maken waarin je heel lief en behulpzaam lijkt, eigenschappen die mensen onderbewust vaak linken aan aan vertrouwen. Ik denk dat deze overdreven behulpzaamheid een teken kan zijn van wolfschap.

Een mooie lange post maken waarin je heel lief lijkt en begint met dat we vooral echt wolven moeten zoeken en vervolgens met zoveel onzin komen die nergens op slaat maar je wel een lange post oplevert linken mensen vaak onderbewust aan goed. Ik denk dat deze overdreven redenering een teken kan zijn van onzin.

De laatste theorie in mijn post gaat over Batbeetje. Zoals hierboven aangegeven heeft hij gevraagd of hij de namen mocht om ze te kunnen koppelen aan skypeaccounts. Elke wolf zit vermoedelijk al in een wolvenchat. Dan is er een beste kans dat daar ook nog 1 van de 3 vreemde namen tussen zitten. Als hij zich dan nog ff had afgevraagd wie die andere namen zijn had hij waarschijnlijk even een berichtje geplaatst in de wolvenchat en had hij t gelijk geweten. Dat doet hij niet, maar hij stelt hem in het topic, waaruit ik concludeer dat hij niet in zo'n groep zit, dus dat hij geen wolf zou zijn. Zeker niet waterdicht, maar wel sterker dan elke andere willeurige burgemeesterstem die tot nu toe geplaatst is.
Waarom vind je je stem echt sterker?

Ik kan ook random op iemand stemmen en er een onzin verhaaltje bij verzinnen waarom die waarschijnlijk goed is zodat mn bm stem beter lijkt.

Maar je stem is echt niet beter dan enig andere, hoeveel je dat ook probeert te laten lijken
 
Daarentegen denk ik echter dat je iemand als wolf probeert uit te maken zonder enig gegronde reden

hahaha jij kan niet goed liegen. Aeneas probeert hier duidelijk de theorie van weerwolfgek te ontkennen, maar eigenlijk is Aeneas een wolf en probeert hij zijn wolf-makker Nissassa te redden van de lynch.
 

DeletedUser21356

Gast
hahaha jij kan niet goed liegen. Aeneas probeert hier duidelijk de theorie van weerwolfgek te ontkennen, maar eigenlijk is Aeneas een wolf en probeert hij zijn wolf-makker Nissassa te redden van de lynch.
Wat? x) Onzin had ik verwacht dit potje, maar zo'n grote onzin... :x
 

DeletedUser

Gast
hahaha jij kan niet goed liegen. Aeneas probeert hier duidelijk de theorie van weerwolfgek te ontkennen, maar eigenlijk is Aeneas een wolf en probeert hij zijn wolf-makker Nissassa te redden van de lynch.

Oké, dat zou kunnen. Alleen waarom zou ik dan mezelf verdacht maken op dag 1 door dat te doen? Lijkt me niet erg slim, niet dat ik heel erg slim ben, maar zeker niet zo dom.
Tevens bescherm ik Nissassa niet eens, geef ik juist aan dat ik het niet eens een slechte theorie vind, alleen wat vergezocht (en val ik daarmee indirect WWG aan). Wel goed lezen :p
 

DeletedUser3865

Gast
Luksss, dood aan de mods!
Precies, dood aan de mods! Maar om nou meteen de Lynch stem op de eerste de beste mod te doen vind ik toch vrij overdreven :p
Goedemorgen!
De rest van het bericht ga ik geeneens op reageren, want ondanks dat ik al zo'n 150 potjes niet meer mee heb gedaan zie ik dat jij nog steeds zoals vanouds halverwege dag 1 met een gigantische post komt met allemaal onzin om maar proberen wat activiteit er in te krijgen. Maar jij zou onderhand ook moeten weten dat er op dag 1 gewoon weinig te zeggen valt. Je kan wel veel typen, maar veel nuttigs komt er niet te staan. En al helemaal niet voor jouw post. Na jouw post is er gelukkig wat meer gezegd om wat over te kunnen zeggen.


p.s. Er komen nog meer reacties op meer quots, maar door dit compleet verneukte nieuwe forum is mijn scherm blijkbaar te klein om op meer dan 2 citaten per keer te reageren.... Bedankt daarvoor, Inno *KUCH**KUCH*
 

DeletedUser3865

Gast
Waarom zou een wolf in de wolvenchat naar de namen vragen als hij/zij blijkbaar minder verdacht overkomt als hij/zij dat in het topic doet?
Dit
Omdat je daar simpelweg meestal niet over nadenkt ;)
Dan ben je wel de allerslechtste wolf ooit....
Niet op dag 1 domme dingen gaan doen en random mensen gaan doden oid aub.
Pff, beetje meer vertrouwen in mij graag Sanhal, ondanks dat ik al 150 potjes niet meer heb gespeeld weet ik best nog wel hoe dit spel werkt.
Enige jammere is is dat ik ondertussen niet meer weet hoe iedereen normaliter speelt. Zo weet ik bijvoorbeeld dat WWG altijd op de eerste dag een gigantische post maakt met allemaal theorieën waarin hij een stuk of 5x zegt dat je op dag 1 best nuttige dingen kan concluderen.

p.s. Nog steeds meer reacties op komst!!! Kutforum.....
 

DeletedUser26399

Gast
Dit kan wel, bij iedere post staat '+citaat' daar kan je op klikken(maar dat had je al uitgezocht), je kan echter op zoveel posts klikken als je wil en verspreid op meerdere pagina's.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik als oudje help een nieuwerd.
Is dat een claim? Geen idee of je het bewust hebt gedaan, maar deze verwoording is interessant.

Over WWG dan: ik ben het wel zo'n beetje eens met de kritiek op zijn post, dus ik ga niet ook zelf nog zo'n lang gedoe maken. De redeneringen die hij maakt zijn nogal vergezocht en best wel onlogisch. Het verhaal eromheen herken ik wel van mezelf in lang vervlogen tijden, maar is vrij nutteloos. Ook een beetje zonde van je tijd, als je zoveel woorden nodig hebt voor argumenten die heel erg hypothetisch zijn en waarvan je zelf al vindt dat ze niet helemaal kloppen.
Maar hoewel die post dus niet erg zinvol was, denk ik nu niet dat WWG een wolf is, omdat wat hij doet op zich helemaal niet wolf-achtig op me overkomt. Lekker gevoel enzo, maar ik meen het wel echt.
 

DeletedUser3865

Gast
Stem allemaal op mij voor BM!!!
Ik ben de enige die direct kan bewijzen en goedje te zijne.
Ik heb nu nog nauwelijks het topic doorgelezen, maar ik zal dat over eeb uurtje of 1,5 eens doen en met bewijs komen waarom ik een goedje ben.

Overigens: Relax is wolf! (Want Imrahil doet niet mee)
Oei, oei, oei, eerste post van mij hier en meteen al een paar typfouten.
Ook wel jammer dat ik mijn eigen posts niet leuk kan vinden :(

En oh ja, voor de mensen die dit nog niet door hadden, deze hele post is natuurlijk complete onzin, dat leek me toch wel duidelijk uit die laatste zin, of misschien dacht je dat alleen de laatste zin onzin was, dat kan natuurlijk ook.
Maar welke idioot gaat nou de eerste dag een speciale goede rol claimen zodat hij meteen geluncht wordt? Nou, deze idioot, als ik geluncht word dan is er een compleet nutteloos goedje uit, ipv eentje die nog belangrijk kan zijn in het verdere spelverloop. Als ik niet geluncht word leef ik nog een dag langer en heeft het toch niks uitgemaakt. Win-win!!
Wow deze WWG x) Dat is echt een achterlijke redenatie. Ben je nog een beetje roestig?
Lijkt het wel hè, beetje cola nodig misschien? En dan meteen wat olie om hem weer te smeren.
Dit kan wel, bij iedere post staat '+citaat' daar kan je op klikken(maar dat had je al uitgezocht), je kan echter op zoveel posts klikken als je wil en verspreid op meerdere pagina's.
Leer lezen man! En als je het nog een keer hebt gelezen, vertel mij dan maar eens wat ik WEL zei, en waarom jouw reactie dus compleet onnodig was. (overigens kan ik er zometeen ook gewoon een plaatje bij postten, zal ik ook doen dan).

Ik zag daarstraks ook al een post van iemand die niet kan lezen, die zal ik er zo maar weer eens bij zoeken, heb hem nu blijkbaar weer over het hoofd gezien.
 

DeletedUser21575

Gast
Is dat een claim? Geen idee of je het bewust hebt gedaan, maar deze verwoording is interessant.

Over WWG dan: ik ben het wel zo'n beetje eens met de kritiek op zijn post, dus ik ga niet ook zelf nog zo'n lang gedoe maken. De redeneringen die hij maakt zijn nogal vergezocht en best wel onlogisch. Het verhaal eromheen herken ik wel van mezelf in lang vervlogen tijden, maar is vrij nutteloos. Ook een beetje zonde van je tijd, als je zoveel woorden nodig hebt voor argumenten die heel erg hypothetisch zijn en waarvan je zelf al vindt dat ze niet helemaal kloppen.
Maar hoewel die post dus niet erg zinvol was, denk ik nu niet dat WWG een wolf is, omdat wat hij doet op zich helemaal niet wolf-achtig op me overkomt. Lekker gevoel enzo, maar ik meen het wel echt.
Forumoudje, niet speloudje. Ik probeer erg hard om deze pot enjoyable te maken omdat het #200 is (aangeven dat ie eraan kwam 3 weken terug, beetje hypen, oudjes aanspreken om voor deze pot terug te komen, zie fireas, nikitirana, wwg (ook al deed araluen dat ook bij hem), sanhal, etc. ) daarnaast probeer ik dan wat ik voor de pot begon in hetzelfde kader ook in de pot te doen door mensen die hun best doen om mee te doen te informeren over de gang van zaken in de pot. Dat hoor je als (forum, niet spel)oudje te doen voor nieuwe spelers imo.
Ik zet me zoveel in voor deze pot omdat ik hoop dat door de jubileumpot weer wat mensen blijven hangen, en we de komende potjes weer wat drukker hebben. :)

Je hoeft geen conclusies te trekken aan mijn rol voor mijn gedrag wat ik vertoonde vòòr dat ik mijn rol uberhaubt kreeg. Ik haal het simpelweg aan om mijn gedrag naar nieuwerds toe in de pot te verklaren en wat ik daar gezamenlijk mee wil bereiken :)
 

Araluen

Manticore
Naar mijn mening niets vreemds aan. Ik als oudje help een nieuwerd. Ik vind het vreemder dat jij dit uberhaubt aanhaalt. (vreemd maar niet verdacht hoor. )

Hoezo niet verdacht? Voor veel mensen gaan vreemd en verdacht hand in hand. Is dit omdat je bang bent om een te sterke mening te hebben? Want dat vind ik dan weer verdacht.
 

DeletedUser3865

Gast
Verder lijkt bov[enstaande quote me eerder op jou van toepassing dan op Nissassa. Want waar gaat het nu over in je post? Onze BM-stemmen zijn slecht, de jouwe zou veel beter zijn (wat ik betwijfel).
En dan volgt er een vage verdenking op Nissassa, gebaseerd op zijn BM-stem. Maar als je even zou lezen, zou je zien staan dat dit niét zijn echte stem is, dus waarom dit aangrijpen als verdacht?
Jouw lange post lijkt me eerder een poging om behulpzaam over te komen, terwijl er eigenlijk vooral onzin in staat.
Hier is de post van de vorige persoon die niet kon lezen.
Als hij had gelezen had hij namelijk gelezen dat WWG had gelezen dat Nissassa's "Stem" een voorbeeldstem was, en dat hij dus door had dat het niet zijn echte stem was, en toch zegt Gekko hier dat WWG dacht dat Nissassa's stem zijn echte stem was. Gekko heeft dus duidelijk niet goed gelezen.
Iets wat ontzettend jammer is in een potje WvW, want WvW spelen zonder goed te lezen werkt gewoon niet.
Weerwolfgek

Wat Gekko zei vind ik ook wel en aangezien ik niet van plan ben nog veel op het AF rond te hangen vandaag, ga ik dat alvast als stem neerpoten.
Grappig dat je ondertussen nog steeds hier aanwezig bent dan, 3 uur later alweer.

Overigens hier even het plaatje voor verduidelijking:
90183f6ee7284fe6b558c7f66af5710b.png
Zoals men kan zien ben ik volledig naar beneden gescrolled en zijn de knoppen om de citaten daadwerkelijk in mijn post te voegen alsnog niet zichtbaar. Deze komen pas in beeld zodra ik 2 of minder citaten tegelijk in wil voegen.
 

DeletedUser3865

Gast
Even ter bewijs dat je zoveel kan citeren als je wil de hele pagina geciteerd, sorry voor de spam, verwijder deze post als ik weer online kom
Man, man, man, wat een gigantische spam. En nogmaals: LEER LEZEN!!!!!!!
Goedemorgen op wie stemmen we
Voor Lynch of voor BM? Lynch is nog niet besloten, behalve door Graecus en Rabbid. BM zijn de meningen over verdeeld.

Overigens denk ik dat Sanhal op dit moment de enige is die nog een beetje te vertrouwen is, juist omdat hij geen bm wil worden. En gewoon omdat ik toch op iemand moet stemmen...
 
Bovenaan