• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser

Gast
Dus een BM is enkel stemmen waard als deze enorm actief is? Als al eerder gebleken is dat deze persoon stemmen verdiend en dat deze wel eens online komt enzo is deze wel goed genoeg, me dunkt. Waarom zoveel waarde hechten aan zo'n onbelangrijk ding en daarbij zowat meteen zeggen dat alle stemmen slecht zijn?

Ik zie jouw stem eigenlijk niet beter beargumenteerd. Dat iemand iets niet in de wolvenchat gevraagd heeft is werkelijk een beter argument dan dat een speler deftige beslissingen kan nemen en dat deze tenminste actief is.

En Graecus. Stop aub dat meelopen als er zelfs nog niet eens een stem op staat.
Nee. Een BM hoeft niet per se enorm actief te zijn, maar ik wil ten allen tijde een goedje als BM en van iemand die daadwerkelijk nog niks gepost heeft kan je niks weten. Ik hecht er waarde aan omdat je niet wil weten in hoeveel potjes het daadwerkelijk een verschil heeft gemaakt.

Bij mijn stem zit er op z'n minst een gedachtegang achter. Batbeetje had het er specifiek over zodat hij mensen kon vinden op skype, dan is zoiets vragen via skype ook veel makkelijker.

Wow deze WWG x) Dat is echt een achterlijke redenatie. Ben je nog een beetje roestig?


Luksss geeft aan op Jaspenia te stemmen.


WWG geeft aan dat hij een dubieuze reputatie heeft.


Vervolgens zegt Luksss, dat als hij wist dat WWG een dubieuze reputatie had, Luksss wel op WWG had gestemd i.p.v. Jaspenia.


Nissassa maakt de aanname dat Luksss niet weet dat hij stemmen kan veranderend.
Nissassa maakt een voorbeeld waarin hij laat zien wat Luksss neer moet zetten om in deze situatie zijn stem te veranderen.
Nissassa zet er expres voorbeeld bij zodat men weet dat het niet om zijn echte stem gaat.

Hoe kan Nissassa zijn stem op Weerwolfgek zetten zonder eerst zijn stem op Fireas, waar de echte stem op staat, door te strepen?
Ik weet dat het een voorbeeld was, juist daarom was het gek.

Okay, genoeg in de 3e persoon gepraat.
Om misopvattingen door de spelleiding verder te voorkomen zal ik bij deze officieel mijn stem nogmaals op Fireas zetten. Hoewel naar mijn mening die nooit van Fireas is afgehaald.


Dankje! Ik waardeer deze feitelijke observaties zeer.


Naar mijn mening niets vreemds aan. Ik als oudje help een nieuwerd. Ik vind het vreemder dat jij dit uberhaubt aanhaalt. (vreemd maar niet verdacht hoor. )
Je wil niet weten hoe vaak ik behulpzaamheid als wolf heb misbruikt om mensen mij te laten vertrouwen. Overzichtjes van stemmen, even een pm'etje voor iemand doorsturen. Geheime boodschapper voor iemand zijn. Zo 3 voorbeelden van dat ik wolf was, heel behulpzaam deed en daar heel veel vertrouwen mee won. En uiteindelijk niet alleen vertrouwen...

Wow x) Terrorisme ja? Dat vind ik een erg zwaar woord wat je daar gebruikt voor iets wat eigenlijk een troll is. Ik vond het persoonlijk apart dat Batbeetje een post maakte over dubbeltjes. Terwijl er naar mijn weten geen dubbeltjes tussen zitten. Alleen ik speel onder een andere naam en Batbeetje wist dat al. Maar goed. Als jij zegt dat er 3 dubbeltjes zijn? Mag je best even aan de groep vertellen wie die dubbeltjes zijn. Ik ben erg benieuwd.
Terrorisme was vanwege het 'Is-teken', flauwe woordgrap. Ik heb gewoon geteld hoeveel mensen met een andere naam in de inschrijflijst stonden dan in jouw lijstje. Dat waren er 3.

Dus jij wilt hiermee aangeven dat Batbeetje niet slim genoeg is om een move te maken die hem het voordeel van de twijfel geeft? Ik heb persoonlijk namelijk wel met Batbeetje een aantal potjes wvw gespeeld en ik zie hem daar prima toe in staat. En ik denk dat andere spelers dat wel met me eens zijn. Dus waarom probeer je zo hard om dit te 'verbergen'? Daarnaast kun je jouw logica ook omdraaien. Als wolf is het handig om spelers te polsen om te zien of je kunt ontdekken welke spelers de speciale goedjesrollen hebben. Zodat je die als eerste kan lunchen. Het is dus ook voor wolven belangrijk om met de rest te kunnen netwerken. Dus waarom haal je die kant van de medialle dan niet aan? Je legt immers wel allerlei andere connecties (die er misschien niet eens zijn).

Nee. Ik zeg nergens iets over de intelligentie van Batbeetje. Tuurlijk kan hij zoiets in het topic zeggen zodat hij oprechter overkomt, maar het lijkt mij stug dat hij nadenkt: Goh misschien bedenkt iemand dat het als wolf handiger is om zo'n vraag snel even in de wolvenchat te sturen en dat hij mij daarmee vrijpleit, dat lijkt me dan weer veel te ver gezocht. In mijn ervaring worden dit soort vragen regelmatig in een wolvenchat gevraagd. De enige logische verklaring waarbij hij gehaaid genoeg zou zijn, is als ik ook wolf zou zijn en probeer hem nu te bewijzen, maar dit zou zelfs voor mij te obvious zijn, dus nee.
Ik haal die kant van de medaille niet aan omdat daarvoor exact hetzelfde geldt: Als wolf vraag je zoiets vaak in de wolvenchat. Daarbij is het voor goedjes even nuttig om te netwerken (Dan wel niet nuttiger) als voor slechtjes.


Graecus heeft al aangetoond best het spel goed mee te kunnen spelen Gekko, dat weet jij zelf als de beste (zie 2 potjes terug). Echter Graecus zou ik even wachten met zo snel een stem te zetten. Want er is nog een discussie omtrent deze verwijzing naar mij gaande en wwg heeft nog geen kans gehad te reageren op mijn reactie. Maargoed. Liever dat je een stem zet als je verwacht niet meer voor de deadline aanwezig te zijn dan dat je helemaal geen stem zet natuurlijk.

E: Ik heb enkele aanpassingen gemaakt na het originele posten om de tekst iets leesbaarder te maken. Let op met quoten, er kunnen aanpassingen zijn gemaakt als je direct reageerde.

De best onderbouwde BM-stem ongeacht de, naar mijn mening, vergezochte theorie tot nog toe. Complimenten.
Hoezo vergezochte theorie? Laat ik het counteren met een eigen theorie:
Ik denk dat jij met jouw theorie slechts activiteit in het potje probeert te brengen, wat werkt, waarvoor dank. Daarentegen denk ik echter dat je iemand als wolf probeert uit te maken zonder enig gegronde reden. Nu kan het een volledig, onschuldige theorie zijn maar in feite maak je het voor meelopers / inactievelingen (o.i.d.) het nu gemakkelijker iemand weg te stemmen. Daar waar het normaliter willekeurig wordt gedaan (want dan is er simpel weg geen activiteit op het forum) kan er nu voor jouw theorie gekozen worden zonder er zelf over na te denken.

Als wolf zijne is dat een hele goede tactiek (ik beschuldig jou nog niet van wolf, maar maak er slechts een theorie over, zodat de rest kan meedenken). De kans dat jij wordt weggestemd is hierdoor kleiner (het is een vergezochte theorie, maar zeker geen slechte). Als ik het nu nog groter ga maken zou je zelfs een mede wolf (batbeetje) kunnen beschermen door hem met deze theorie veiliger te stellen.

Ben benieuwd wat de reacties van anderen zijn, want ook ik gooi er slechts een theorie in, zoals WWG dat ook heeft gedaan #zorg.voor.activiteit

Het is waar dat de post vooral voor activiteit bedoeld was. Zodra je een theorie er in gooit, zijn mensen gedwongen om te praten en hoe meer mensen praten, hoe meer mensen verdacht kunnen worden.
Ik word vaak verdacht op dag 1 omdat ik met niet hele sterke theorieën kom en ik heb met zo'n theorie volgens mij nog nooit iemand gelyncht. Mensen zijn dusdanig kritisch op mijn posts dat er eigenlijk zelden tot niet met mij meegelopen wordt, dus dat gaat als tactiek voor een wolf in mijn geval niet echt op.

Is het überhaupt mogelijk om er met burgermeesterstemmen een wolf yit te knikkeren?

Gaan we met een bm stem zoals jij hieronder maakt er wel een wolf uitstemmen?
You know what I meant...


Oké dat is waar, maar aangezien je dat nooit zeker kan weten van iemand, wat doet dat er dan toe op wie je stemt.

Kijken naar iemands normale activiteit + start activiteit in dit potje lijkt me veel betrouwbaarder dan maar wat gokken omdat het altijd anders kan zijn


Theoretisch waar, praktisch niet echt haalbaar. Want je doet zelf wel "alsof", maar ik neem niet aan dat je batbeetje nu evht vertrouwt vanwege 1 zo'n vraag x)


Ik zou het eerder onnodig langdradig noemen

Ja je weet nooit helemaal zeker of iemand die ziener claimt de waarheid spreekt, waarom zou je dan naar hem luisteren?
Omdat het invloed heeft, daarom.
Nou kijk dan eens naar die normale en startactiviteit, dat zie ik je ook niet doen.
Je weet bij een burgemeesterstem het nooit zeker, maar elke procent kans dat iemand meer heeft op goedje zijn, grijp ik aan!

Hij deed gewoon voor wat lukss aangaf te willen...


Je verdenkt hem omdat hij luksss voordoet hoe je een stem wisselt?


Maar vervolgens heb je nog meer redenen en is die toch weer verdacht?


Dat is waar, maar waarom is dat nou weer verdacht x)

Ooh shit, ik heb nu pas door dat het letterlijk de stemwissel was die Luksss wilde, ik dacht dat het een willekeurig voorbeeld was, mijn excuses. Dat haalt een heel stuk 'vreemd' ook weg.

Een mooie lange post maken waarin je heel lief lijkt en begint met dat we vooral echt wolven moeten zoeken en vervolgens met zoveel onzin komen die nergens op slaat maar je wel een lange post oplevert linken mensen vaak onderbewust aan goed. Ik denk dat deze overdreven redenering een teken kan zijn van onzin.
Ik heb het zelf meermaals misbruikt, waarom zouden anderen dat niet doen?

Waarom vind je je stem echt sterker?
Omdat er wel langer dan 2 seconde over na is gedacht.

Ik kan ook random op iemand stemmen en er een onzin verhaaltje bij verzinnen waarom die waarschijnlijk goed is zodat mn bm stem beter lijkt.

Maar je stem is echt niet beter dan enig andere, hoeveel je dat ook probeert te laten lijken
Als je zo'n verhaaltje erbij typt, dan is er later in het spel toch makkelijker en beter connecties te leggen, dus ik blijf het zeker nuttig vinden.

Je reageerde op mensen die reageerde op je post, namelijk C-hero en Nissassa.
Daarbij zei je dat C-hero de enige was die je post gelezen zou hebben.

Dan is het opzich niet heel gek dat ik dacht dat dit je aangekondigde, veel belovende post al was.
Blijkbaar moeten we nog even wachten op dat meesterwerk, maar als je zo'n bewering doet hoort daar wat mij betreft toch ook meteen een argumentatie bij.


Oh, hoezo heb ik dan 'dit potje niet gelezen'? Ik zie dat je later een post belooft, ik zie een post met (deels) de beloofde inhoud dus ik neem aan dat 'het moment' gekomen was.
Ik weet dat het onwaarschijnlijk is, maar ik heb zelfs jouw post gelezen, ookal kostte dat veel moeite en hebben velen hem wss gewoon geskipt.
Hmm kan gebeuren. Voor die 22 minuten zou ik niet zeggen dat ik later zou reageren, maar zou ik die 22 minuten gewoon even wachten, maar ik snap dat je me daar verkeerd begreep.
 

DeletedUser12379

Gast
Voor het zelfde geld is bats een welp.

Ik stem vandaag op ijzer. Random gekozen tussen de inactievelingen. Het lijkt me sws iemand die er vroeg of laat uit ligt door de inactiviteit. Mijn theorie over dag 1 is bekend en aangezien niemand zich opvallend verdacht heeft gedragen, heb ik er liever een inactieve uit die toch gedoemd is om vroeg of laat dood te vallen, dan een actieve waar we nu nog totaal geen zekerheid over hebben en die veel meer aan het spel kan bijdragen.
Ik vind dit nog een andere stem dan de stem op graecus. Hij lijkt me wel iemand die nog actief zal deelnemen aan dit spel, hij heeft gewoon aangegeven vanavond wss niet meer online te kunnen komen.

E. Weet iemand of er ergens te zien valt wie hoeveel berichten in een bepaald topic heeft achter gelaten? Met die nieuwe fora weet ik niet of dat nog bestaat.
.
 

DeletedUser20542

Gast
Graecus heeft blijkbaar ooit eens een nuttige bijdrage gedaan 2 potjes geleden? Kan ik me niet echt voorstellen als ik zijn reacties tot nu toe lees. Verder is het tot nu toe 10 pagina's met vrij nutteloze bash en verdachtmakingen heen en weer. Mn boy Luksss heeft ook zeer interessante *kuch* random *kuch* theorieën.
Als je dit nutteloos vindt, ben je ook een beetje jammer. Activiteit is hartstikke leuk en al deze posts zijn wel degelijk inhoudsvol en zullen over een paar dagen best nuttig uitkomen.

De post van hem zie je als nuttig?
Terwijl ik er alleen maar een trol post van kan maken
Mag je me gaan uitleggen wat hier nuttig aan is
Daar zeg je zo wat. Er kan een neutraaltje in het spel zitten genaamd trol of joker die er graag zo snel mogelijk wordt uit gelyncht en dan nog iemand meeneemt in zijn graf. Ik zeg niet dat hij dat is, maar door de nutteloze toevoegingen die ik van hem tot nu toe heb gezien, doen me wel in die richting denken.
Ik ben anderzijds niet zeker dat die er in zit aangezien Genade nog voor het spel zei dat de rol geen toevoegende waarde aan het spel heeft (iets in die zin).


Heb je het hier over mij of C-Hero?

.
Eli heeft het over C-Hero, ik heb het over Maximus.

Omdat ik Sander ken als een prima wvw speler die deze rol gewoon prima aankan. Daarnaast mag hij wat mij betreft wel wat meer zelfvertrouwen krijgen. Die laatste zin van je slaat uberhaupt nergens op, het moge duidelijk zijn dat ik doel op zijn kwaliteiten als speler, niet op zijn goed/slechtheid. Dat wist je zelf echter vast ook wel, dus vanwaar deze post?
Door in die stem precies het tegenovergestelde te zeggen van wat Sander zelf zei, stel je zijn zelfkennis op de proef. Die stem lijkt dus meer een aanval op zijn slechte zelfvertrouwen, zoals je het zelf noemt, dan een poging om hem daadwerkelijk BM te maken. Wanneer hij zegt dat hij geen BM wil worden, dan ben ik zelf snel klaar en zoek ik gewoon een ander.

Aangezien het dag 1 is en er tot nu toe nog vrij weinig mensen verdacht zijn ga ik maar gewoon op Graecus voor het geval ik de deadline zou vergeten. Hij is imo (nog) niet slecht maar ik vertik het om op mezelf te stemmen aangezien dat niet echt iets toevoegt.
En hoe kom je erbij dat deze stem meer toevoegt dan een stem op jezelf?

E. Weet iemand of er ergens te zien valt wie hoeveel berichten in een bepaald topic heeft achter gelaten? Met die nieuwe fora weet ik niet of dat nog bestaat.
.
Dat kan niet meer :(
 

DeletedUser

Gast
Door in die stem precies het tegenovergestelde te zeggen van wat Sander zelf zei, stel je zijn zelfkennis op de proef. Die stem lijkt dus meer een aanval op zijn slechte zelfvertrouwen, zoals je het zelf noemt, dan een poging om hem daadwerkelijk BM te maken. Wanneer hij zegt dat hij geen BM wil worden, dan ben ik zelf snel klaar en zoek ik gewoon een ander.

Prima dat jij dat doet, yde. Betekent dat dat ik het ook zo moet doen?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Jaspenia. Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, maar de laatste keren dat ik WvW heb gedaan, was hij een goede speler. Op dag 1 heb ik nog niet genoeg gezien van de mensen die ik minder heb zien spelen om een andere bm te kiezen.

Arichibi. Deels random gekozen uit de mensen die actief zijn, deels omdat ze op dit moment alleen maar trollt. Het lynchen van een inactief persoon is nutteloos in mijn ogen, dit omdat deze uiteindelijk toch dood zou gaan als deze inactief blijft (of een andere krijgt de kans om het spel te spelen). Ari is actief genoeg om niet dood te vallen/vervangen te worden, maar post verder niet veel inhoudelijks. Daarom dus ook mijn stem.
 

DeletedUser21575

Gast
Nee. Een BM hoeft niet per se enorm actief te zijn, maar ik wil ten allen tijde een goedje als BM en van iemand die daadwerkelijk nog niks gepost heeft kan je niks weten. Ik hecht er waarde aan omdat je niet wil weten in hoeveel potjes het daadwerkelijk een verschil heeft gemaakt.

Bij mijn stem zit er op z'n minst een gedachtegang achter. Batbeetje had het er specifiek over zodat hij mensen kon vinden op skype, dan is zoiets vragen via skype ook veel makkelijker.

Nee. Ik zeg nergens iets over de intelligentie van Batbeetje. Tuurlijk kan hij zoiets in het topic zeggen zodat hij oprechter overkomt, maar het lijkt mij stug dat hij nadenkt: Goh misschien bedenkt iemand dat het als wolf handiger is om zo'n vraag snel even in de wolvenchat te sturen en dat hij mij daarmee vrijpleit, dat lijkt me dan weer veel te ver gezocht. In mijn ervaring worden dit soort vragen regelmatig in een wolvenchat gevraagd. De enige logische verklaring waarbij hij gehaaid genoeg zou zijn, is als ik ook wolf zou zijn en probeer hem nu te bewijzen, maar dit zou zelfs voor mij te obvious zijn, dus nee.
Ik haal die kant van de medaille niet aan omdat daarvoor exact hetzelfde geldt: Als wolf vraag je zoiets vaak in de wolvenchat. Daarbij is het voor goedjes even nuttig om te netwerken (Dan wel niet nuttiger) als voor slechtjes.
Naar mijn mening vul je hier heel veel voor Batbeetje in, sure het is jouw mening over de gang van zaken en ik heb er zo de mijne over, zoals aangegeven. Ik zie iig niet 100% duidelijk dat Batbeetje meer te vertrouwen is omdat hij vraagt wat iedereens skype is. Je kunt het aan 2 kanten bekijken dus gaat hij er niet op vooruit, nog achteruit. Maar nogmaals, jij vind dat, dus dat is aan jou. Ieder zn mening. Ik zal er verder niet te veel over doorgaan want dan komen me in nutteloze cirkels terecht en die hebben we de afgelopen potjes wel genoeg gehad.

Ik weet dat het een voorbeeld was, juist daarom was het gek.
Blijkbaar weet je het dus niet..

Ooh shit, ik heb nu pas door dat het letterlijk de stemwissel was die Luksss wilde, ik dacht dat het een willekeurig voorbeeld was, mijn excuses. Dat haalt een heel stuk 'vreemd' ook weg.
Ik heb zojuist alles gelezen en ik verbaas me er over hoeveel mensen conclusies trekken uit mijn post die je niet kunt trekken uit mijn post. Als iedereen die op mijn post heeft gereageerd nou eerst even zelf checkt of de conclusies die je trekt uit mijn post daadwerkelijk daaruit te trekken zijn, dan zal ik de rest uitleggen zodra ik thuis ben.
Deed jij niet precies hetzelfde toen ik Luksss uitlegde hoe hij een stem kan aanpassen?
We hebben een groot deel van ong. 3 pagina's een discussie gevoerd gestart door dit exacte punt omdat jij niet goed de posts leest. En dan wil je daarna andere spelers verwijten dat wij jouw posts niet lezen? Ik denk dat er dan nog wel meer van je argumenten wegvallen dan alleen dat stukje wat je bij mij 'vreemd' vond.

Je wil niet weten hoe vaak ik behulpzaamheid als wolf heb misbruikt om mensen mij te laten vertrouwen. Overzichtjes van stemmen, even een pm'etje voor iemand doorsturen. Geheime boodschapper voor iemand zijn. Zo 3 voorbeelden van dat ik wolf was, heel behulpzaam deed en daar heel veel vertrouwen mee won. En uiteindelijk niet alleen vertrouwen...
Ja, echter ben ik er ver voor de pot mee begonnen, uit goede intenties, niet om een rol te verbergen waar ik eventueel 20% kans op had.


Terrorisme was vanwege het 'Is-teken', flauwe woordgrap.
Geheel overbodig, en nog sensatiezoekend ook. Laten we Nissassa linken met terrorisme, dat is een goed plan!

Ik heb gewoon geteld hoeveel mensen met een andere naam in de inschrijflijst stonden dan in jouw lijstje. Dat waren er 3.
Dus als Genius zich met het account Genius inschrijft, maar in het lijstje wat verder de rest van de pot zelf niet relevant is zich inschrijft als RunescapeMats0615, is hij volgens jou een dubbeltje?
Nogmaals, ik zie maar één account in die lijst staan wat naar mijn weten een dubbelaccount is, en dat is dat van mij. Omdat ik niet meer op het officiële InnoGames CM account zit nu ik gestopt ben bij Inno.
Maar volgens jou is een andere naam neerzetten in de lijst dus =/= dubbelaccounting? Apart.

Het is waar dat de post vooral voor activiteit bedoeld was. Zodra je een theorie er in gooit, zijn mensen gedwongen om te praten en hoe meer mensen praten, hoe meer mensen verdacht kunnen worden.
En dat vind ik heel fijn, het zorgt er tenminste voor dat de pot goed doorloopt, dus daarvoor wil ik je bedanken.

Ik word vaak verdacht op dag 1 omdat ik met niet hele sterke theorieën kom en ik heb met zo'n theorie volgens mij nog nooit iemand gelyncht. Mensen zijn dusdanig kritisch op mijn posts dat er eigenlijk zelden tot niet met mij meegelopen wordt
Dat blijkt wel ja x)
 

DeletedUser3865

Gast

Waarom zou een wolf in de wolvenchat naar de namen vragen als hij/zij blijkbaar minder verdacht overkomt als hij/zij dat in het topic doet?

In Gekko's post waar Graecus zijn lynchstem op baseerde staan wel degelijk elementen van een onderbouwde verdenking, hoewel Gekko niet aangeeft WWG daadwerkelijk verdacht te vinden. Blijkbaar vindt Graecus het we genoeg voor een serieuze verdenking. Waarom zou hij dan in plaats daarvan op een inactiefje stemmen van wie hij niets af weet? Dat lijkt me eerder een oplossing voor als je echt geen verdenking hebt, maar blijkbaar heeft Graecus die wel.
Hier alle posts van Dasios. Begint met een bm-stem op Kyra, waarom? niemand weet het, oke, een hele onderbouwing is niet nodig, maar je kan wel een korte reden geven. Lijkt me dat hij gewoon weer een van die meelopertjes van Kyra is, en die kan Kyra veel te makkelijk naar haar hand zetten. Ik heb nog een keer een potje meegespeeld waardoor Kyra als wolfje won door al die meelopertjes van haar voor haar de goedjes er uit te laten lynchen.
Vervolgens een beetje stokerij.
En de derde post van hem is een hele lege post die geen nut heeft en er meer gepost lijkt te zijn om dan toch maar iets meer te posten, alsof dat door andere wolfjes tegen hem gezegd is.

Dit is allemaal niet heel erg veel reden om op hem te stemmen natuurlijk. Maar voor mij genoeg voor de eerste dag.
 

DeletedUser9104

Gast
Damn... Nouja, heb bijna alles doorgelezen. In ieder geval vanwege Yuri <3 krijgt Arichibi mijn bm-stem.

Lynch wordt wat mij betreft elianomenogwattes.
 

DeletedUser

Gast
Das Phichit.


also donfrank

Het zegt zo nu en dan wel wat (waarvoor pluspunten) maar wat eruit komt is van dien aard dat we het best kunnen missen.
 

DeletedUser

Gast
ik vraag me toch wel af waar deze stemmen op Eliablablabla vandaan komen? Ik snap dat ze niet op de slimste manier reageert, om het netjes te verwoorden, maar zeker niet verdacht. Tenzij ik iets gemist heb, laat het me dan vooral weten.

Verder jullie maken veel te lange posts... maar tot nog toe alles gelezen en het lijkt alleen maar op meer en meer modder gegooi. Er wordt steeds hetzelfde herhaald, niets nieuws. Op dag 1 iets nuttigs proberen bij proberen te dragen is in ieder geval beter dan helemaal niets nuttigs bijdragen (in de zin van dat het potje dan 'leuk' en actief is).

Voor mij is actief zijn belangrijker dan al het andere, vooral de eerste dag (de eerste paar dagen). Voor nu weet ik nog niet op wie ik ga stemmen, hoogstwaarschijnlijk iemand die nog niets gezegd heeft. Ik kijk het nog even een half uurtje aan, wellicht komt er verandering in (voorkomt ook eventuele verwarring bij het eventueel veranderen van mijn stem).
 

DeletedUser21575

Gast
Hier alle posts van Dasios. Begint met een bm-stem op Kyra, waarom? niemand weet het, oke, een hele onderbouwing is niet nodig, maar je kan wel een korte reden geven. Lijkt me dat hij gewoon weer een van die meelopertjes van Kyra is, en die kan Kyra veel te makkelijk naar haar hand zetten. Ik heb nog een keer een potje meegespeeld waardoor Kyra als wolfje won door al die meelopertjes van haar voor haar de goedjes er uit te laten lynchen.
Vervolgens een beetje stokerij.
En de derde post van hem is een hele lege post die geen nut heeft en er meer gepost lijkt te zijn om dan toch maar iets meer te posten, alsof dat door andere wolfjes tegen hem gezegd is.

Dit is allemaal niet heel erg veel reden om op hem te stemmen natuurlijk. Maar voor mij genoeg voor de eerste dag.
Wat Dasios betreft; Hij speelt nu pas zo'n 2-3 maanden mee. Hij is een RL vriend van Kyraco en zij is ook een van de weinige waar hij veel mee praat. Hij zet bijna altijd zijn stem op Kyra, dus of dat een lynchstem waard is.. Het 2e deel van je post gaat dan meer om wat Kyra allemaal uitspookt. Je post klinkt qua verwijten meer alsof je je stem op Kyra zou willen zetten maar je zet hem op Dasios. Apart?

Zelf ga ik voor Arichibi. Nutteloze comments, rare gedachtes en ik heb een hekel aan random stemmen, zeker op inactiefjes, die toch doodvallen of vervangen worden. Dus wat schiet je daar nu mee op?

Tevens verander ik mijn BM stem naar Sanhal, doet prima mee en plaatst nuttige posts. Helaas is Fireas een beetje afwezig, dus kan ik lastig op hem stemmen voor BM.
Fireas> Sanhal dus.
 

Araluen

Manticore
Ik heb Arichibi maar heel weinig zien bijdragen en ik denk niet dat dat gaat veranderen.

Jaspenia willekeurig gekozen uit de actieve spelers.
Nee grapje, Jaspenia is actief en levert altijd een goede bijdrage. Daarom verdient hij in mijn ogen het bm-schap.
 

DeletedUser18363

Gast
Er zijn mensen die uberhaupt nog niks gezegd hebben en jullie gaan op Alichibo omdat ze niks bijdraagt?
 

latdekat

Harpij
AriChibi

Inactievelingen kunnen nog actief worden of vallen toch dood. Ik vermoed echter dat jij niet veel zal toevoegen. En het is dag 1 dus geen verdachten.
 

DeletedUser

Gast
Pijnlijk dat arikip gezien wordt als een beter lynchtarget dan pakweg graecus of een inactiefje.
 
Bovenaan