• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser

Gast
Ze geven me niet eens de kans om het spel te leren ;(;(

Dat is onzin je weet nu best hoe het spel werkt
Inactief valt dood of zal vervangen worden lijkt me
Verwacht niet dat je nog met een serieuze post zal komen

AriChibi
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Pijnlijk dat arikip gezien wordt als een beter lynchtarget dan pakweg graecus of een inactiefje.

Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen ineens op Ari zouden gaan. Een actief iemand (of iig iemand die niet direct dood zal gaan door inactiviteit) lynchen is over het algemeen altijd beter dan het lynchen van iemand die toch wel doodgaat of vervangen zal worden. Dat zal namelijk een verspilde lynch zijn (ook al is het dag 1).
 

AriChibi

Hydra
Implying dat je momenteel met een serieuze analyse kunt komen.

Wolven pakken de eerste beste bandwagon waar ze op kunnen springen, niet?
 

DeletedUser12379

Gast
Arichibi. Deels random gekozen uit de mensen die actief zijn, deels omdat ze op dit moment alleen maar trollt. Het lynchen van een inactief persoon is nutteloos in mijn ogen, dit omdat deze uiteindelijk toch dood zou gaan als deze inactief blijft (of een andere krijgt de kans om het spel te spelen). Ari is actief genoeg om niet dood te vallen/vervangen te worden, maar post verder niet veel inhoudelijks. Daarom dus ook mijn stem.
Wat Dasios betreft; Hij speelt nu pas zo'n 2-3 maanden mee. Hij is een RL vriend van Kyraco en zij is ook een van de weinige waar hij veel mee praat. Hij zet bijna altijd zijn stem op Kyra, dus of dat een lynchstem waard is.. Het 2e deel van je post gaat dan meer om wat Kyra allemaal uitspookt. Je post klinkt qua verwijten meer alsof je je stem op Kyra zou willen zetten maar je zet hem op Dasios. Apart?

Zelf ga ik voor Arichibi. Nutteloze comments, rare gedachtes en ik heb een hekel aan random stemmen, zeker op inactiefjes, die toch doodvallen of vervangen worden. Dus wat schiet je daar nu mee op?
ijzer => Arichibi heb ik over het hoofd gezien toen ik mijn stem uitbracht, voegt niks deftig toe en reageert niet eens deftig op de lynchstemmen die hij/zij (?) krijgt? Ik hoop dat we alsnog een deftige uitleg te zien gaan krijgen.
Niet ijzer dus, ik zag daarnet dat die online was, in de hoop dat hij alsnog aan het spel deelneemt.

Ik sluit me dus aan bij de twee bovenstaande verklaringen, maar wat die inactiviteit betreft ga ik niet helemaal akkoord. Ik snap het standpunt, maar op een dag 1 is het in sommige gevallen verstandiger iemand te doden die er toch aan zal gaan, dan iemand te doden waar helemaal geen zekerheid over bestaat. Het enige wat ik in mijn theorie idd over het hoofd heb gezien is dat inactiefjes in eerste instantie vervangen worden, dus stap ik af van mijn oorspronkelijke stem.

Ze geven me niet eens de kans om het spel te leren ;(;(
Ik ging ervan uit dat jij ervaring had in het spel? Wat bedoel je daar precies mee?
 

DeletedUser21575

Gast
Pijnlijk dat arikip gezien wordt als een beter lynchtarget dan pakweg graecus of een inactiefje.
Waarom zou je een inactiefje willen lynchen als er al 3 vervangers klaar staan om die specifieke rol wel fatsoenlijk te spelen? Alleen wolven hebben er dan baat bij omdat die precies weten welke inactiefjes eventueel goed zijn en dus een speciaaltje kunnen zijn. Ben jij wolf? Nee? Dan stop met lynches te pushen naar inactieverds.
 

DeletedUser

Gast
Waarom wordt er plots massaal op Ari gestemd? Like, één iemand beslist dat het een goede stem is en plots loopt iedereen mee... oké? Dus waarom nu concreet?
 

DeletedUser

Gast
Ik zie dat er 2 kampen ontstaan, kamp Arichibi en Kamp Eli.
Beide heb ik niet echt hele gekke dingen zien doen, dus mijn hoofd maakt nu kortsluiting.
Ik heb ergens het gevoel dat de grote hoeveelheid stemmen op Arichibi zijn bedoeld om Eli te redden, daarom Eli. Dit had uitgebreiden gemoeten, maar iets met tijd.
 

DeletedUser21575

Gast
Waarom wordt er plots massaal op Ari gestemd? Like, één iemand beslist dat het een goede stem is en plots loopt iedereen mee... oké? Dus waarom nu concreet?
Sander en ik deelde een mening, die klonk logisch en veel mensen hebben geen eigen mening nu ze zo vlak voor de lynch binnen komen vallen en nog niet het hele topic hebben gelezen. Dan lopen ze makkelijk mee.
 

DeletedUser23442

Gast
Het kan aan mij liggen, maar ik mis eerlijk gezegd een beetje de argumenten tegen Eli?

Tegen Ari begrijp ik de reden, en dat heeft niets te maken met of ze wolf is of niet. Kan bij gebrek aan wolven, maar schieten we ook niet heel veel mee op
 

DeletedUser

Gast
Waarom zou je een inactiefje willen lynchen als er al 3 vervangers klaar staan om die specifieke rol wel fatsoenlijk te spelen? Alleen wolven hebben er dan baat bij omdat die precies weten welke inactiefjes eventueel goed zijn en dus een speciaaltje kunnen zijn. Ben jij wolf? Nee? Dan stop met lynches te pushen naar inactieverds.

1. ik bepaal zelf wel wat ik doe
2. ik stem liever op spelers waarvan we weten dat ze niks kunnen (graecus, eli...) dan op goede spelers die de eerste dag een beetje lopen te trollen
3. je mag iets minder pretentieus doen en de volgende keer mijn hele post lezen, tenzij dat te moeilijk is of je aandachtspanne te kort.

Voor nu: donfrank -> eli
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Pijnlijk dat arikip gezien wordt als een beter lynchtarget dan pakweg graecus of een inactiefje.
Pijnlijk dat jij liever een nuttige rol verstopt onder een inactiefje ziet sterven, dan spelers die uit zichzelf niets bijdragen aan de pot.
Shuckle
 

DeletedUser

Gast
Leer lezen @Karel Doorman

Ik zeg dat nutteloze mensen (aka graecus of eli) die het spel niet snappen, nooit gesnapt hebben en nooit zullen snappen en daarna inderdaad inactiefjes, aangezien die pas over een aantal dagen worden vervangen en tot die tijd niks gaan bijdragen, potentieel minder gemist worden dan goede spelers die op dag 1 wat lopen te trollen.

Ben ik hier nu echt omringd door idioten of lijkt het maar zo?
 

DeletedUser23442

Gast
Latdekat

Lynch volgt nog maar ik vind zowel ari als eli maar matige redenen
 

DeletedUser

Gast
Uhm... nog een paar minuten. Nutteloze stemmen op Eli (omdat ze 'dom' is?) en op Ari, die ik iets beter begrijp, omdat ze niet eens iets probeert bij te dragen (maar wij allen weten dat ze dat gewoon doet om te trollen). Beide naar mijn mening niet genoeg redenen. Geen idee hoe de stand van stemmen is, maar 1 van die 2 gaat het worden. Ik wilde eerst voor een inactief iemand gaan, maar nu ben ik bijna verplicht om dan toch maar voor AriChibi te gaan.

Weglopen hiervan heeft geen nut, dus dan maar iets wat de 'beste' optie lijkt.
 
Bovenaan