• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser

Gast
Het was een situatie als: 'Zeg je nee?' Als je nee zegt klopt het niet en als je ja zegt klopt het niet. Op zo'n manier klopte de vraag die aan mij gevraagd werd ook niet.

Verder is jezelf indekken zeker iets wat in mijn tijd verdacht was. Als jullie dat als wolfzijnde niet meer doen, vraag ik me meer af wat jullie doen als jullie wolf zijn...

Ze dekt zichzelf niet in, ze zegt gewoon dat ze zelf deze lunch niet zou kiezen. Dit kan best wel betekenen dat iemand anders in haar plaats gelunched heeft en zij tijdens het kiezen van de lunch offline was.
+ Zelfs als het "indekking" was probeert ze zichzelf niet vrij te plijten; noch gebruikt ze het als een legitiem argument om niet gelynched te worden. Het is meer het uiten van een train of thought.

Zelf vind ik het uitermate verdacht hoe snel je op zo'n doodnormale comment springt. Probeer je er goede spelers uit te werken misschien, zodat je zelf meer vrij spel hebt?
Weerwolfgek

Ik wil mijn stem nog best veranderen hoor. Hangt er vanaf met wat voor tegenargumenten je komt aanzetten.
 

DeletedUser18363

Gast
Goed, na Kyra's reactie te hebben gelezen ben ik tot een nieuw inzicht gekomen.
Deze hele façade is wellicht omdat ze joker is. Aangezien we verder ook geen concreet bewijs hebben dat ze wolf is verander ik m'n stem.

Voor nu Graecuss, want die is toch naar bed.

Edit 2 x)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ze dekt zichzelf niet in, ze zegt gewoon dat ze zelf deze lunch niet zou kiezen. Dit kan best wel betekenen dat iemand anders in haar plaats gelunched heeft en zij tijdens het kiezen van de lunch offline was.
+ Zelfs als het "indekking" was probeert ze zichzelf niet vrij te plijten; noch gebruikt ze het als een legitiem argument om niet gelynched te worden. Het is meer het uiten van een train of thought.

Zelf vind ik het uitermate verdacht hoe snel je op zo'n doodnormale comment springt. Probeer je er goede spelers uit te werken misschien, zodat je zelf meer vrij spel hebt?
Weerwolfgek

Ik wil mijn stem nog best veranderen hoor. Hangt er vanaf met wat voor tegenargumenten je komt aanzetten.

Jij weet sowieso ook dat Kyra vaak nogal de overhand heeft (of iig had) als ze wolf is in de keuze voor de lunch. En ja, tuurlijk is het niet ontzettend sterk, maar ik heb dit vanmorgen vrij vroeg gepost en ik ben prima bereid mijn stem te wisselen als er een betere theorie is, zolang die er niet komt laat ik mijn stem lekker staan :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Goed, na Kyra's reactie te hebben gelezen ben ik tot een nieuw inzicht gekomen.
Deze hele façade is wellicht omdat ze joker is. Aangezien we verder ook geen concreet bewijs hebben dat ze wolf is verander ik m'n stem.

Meh, ze wilt dat we dat denken. Daarom is ze nog niet per se joker.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Kyraco en Ilja hebben beide slechte redenen om gelyncht te worden. Ik denk niet dat ze slecht zijn, ik heb hier namelijk nog geen bewijs voor gezien.

1 ding is wel opmerkelijk, dankzij Luksss zag ik het: Maximus stemde eerst gisteren op IJzer. Hij veranderde zijn stem kort voor de deadline naar AriChibi. Is dat toevallig omdat hij al wist dat IJzer geluncht ging worden en hij snel AriChibi eruit wilde werken? Maximus voor mij dus.

Door deze post denk ik dat Bats een grotere kans heeft om slecht te zijn dan Kyra/Ilja. Hij is een ervaren WvW stemmer en hij weet dat dit niet iets is wat je zou doen als wolf zijnde. Hier is zelfs nog een tijd lang een discussie over geweest in de pagina's daarvoor. Als hij een slechtje was, zou hij zijn stem of nooit op IJzer zetten, (dit omdat er bij een lynch en lunch over het algemeen wordt overlegd, dus hij zou al een idee moeten hebben over wat er zou gebeuren) of zijn stem er niet afhalen (hoewel de kans zeer klein is dat hij sowieso voor IJzer zou stemmen als die wist dat het de lunch zou worden).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
En wat is je reden? Het staat nu 3 - 3 met Ilja en hoewel ik het met jullie eens ben dat de redenen op Ilja zeer slecht zijn, heb ik tot nu toe nog geen reden voor Kyra gezien die me overtuigd om op haar te stemmen.

Oh ik dacht dat redenen niet meer nodig waren.
Mijn enige reden was dat ik Neus vertrouw op zijn judgement, alhoewel deze blijkbaar is veranderd in de tussentijd.

Toch bedankt dat je me wees dat het inmiddels 3-3 was. Het viel me namelijk op dat Rabbid (en hij moet dat haast wel gelezen hebben) er (kyra) 4- 3(ilja) van maakt zonder ook maar enige uitleg. Viel me slechts op, niet meer en niet minder.

Anyways, nu staat het (na het veranderen van Neus zijn stem) dus weer 3-3 als het goed is. Bij gebrek aan beter laat ik mijn stem nu maar staan (aangezien ik geen zin heb om alle andere stemmen te tellen en daar per ongeluk invloed op te hebben zonder het te weten).

Ik heb nog een klein half uur de tijd tho... ik ga nog eens ff lezen.
 

DeletedUser

Gast
Kyraco en Ilja hebben beide slechte redenen om gelyncht te worden. Ik denk niet dat ze slecht zijn, ik heb hier namelijk nog geen bewijs voor gezien.



Door deze post denk ik dat Bats een grotere kans heeft om slecht te zijn dan Kyra/Ilja. Hij is een ervaren WvW stemmer en hij weet dat dit niet iets is wat je zou doen als wolf zijnde. Hier is zelfs nog een tijd lang een discussie over geweest in de pagina's daarvoor. Als hij een slechtje was, zou hij zijn stem of nooit op Maximus zetten, (dit omdat een lynch en lunch wordt over het algemeen overlegd, dus hij zou al een idee moeten hebben over wat er zou gebeuren) of zijn stem er niet afhalen (hoewel de kans zeer klein is dat hij sowieso voor IJzer zou stemmen als die wist dat het de lunch zou worden).

Sinds wanneer is op jezelf stemmen een garantie dat je goedje bent? O.O
Oké dan, ik stem vlug ff op mezelf om me te confirmen. Don't mind me.
 

DeletedUser9104

Gast
Op deze manier voel ik me bijna genoodzaakt om op Kyra te stemmen om mezelf te redden terwijl ik op dit moment nog geen reden zie om haar te verdenken.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Op deze manier voel ik me bijna genoodzaakt om op Kyra te stemmen om mezelf te redden terwijl ik op dit moment nog geen reden zie om haar te verdenken.

Ja of je kan op:
8. Dasios
16. Heartlion
20. Maximus
24. Graecus
26. Weerwolfgek

Stemmen, dan is het 3 vs 3 vs 3 (de bovenstaanden hebben allemaal 2 stemmen) en ervan uitgaan dat Jasper een goede keuze maakt, maar dat kan dan ook jou zijn.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik zei net op Skype ook al dat ik Kyra erg raar vind spelen en haar er wel voor aan zie om dit als joker zo te spelen. Een risico wat ik nog niet onnodig wil nemen. Maar anderzijds vind ik Ilja gewoonweg niet verdacht. Dan heeft WWG meer kans om slecht te zijn, naar mijn mening. Kijken of meer mensen nog zo slim zijn om verder na te denken ipv van te redeneren dat er 'maar twee' kampen zijn en wie van die twee specifieke mag blijven..
 
Bovenaan