• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser9104

Gast
Nou nee, maar als ik me niet vergis staat mijn claim al lang in het topic.

Maar ga vooral op mij haten. Heeft nogal veel zin.
 

DeletedUser9104

Gast
Weet je neus, ik ben het gewoon zo zat allemaal. Wat ik ook doe ik moet en zal wel slecht zijn, want dat past zo mooi.

Anyway, voor de mensen die niet kunnen lezen, nachtwaker-poster. En ja, easy claim, maar ik kan er ook geen fuck aan doen dat zo'n kutrol heb.
 

DeletedUser18363

Gast
Weet je neus, ik ben het gewoon zo zat allemaal. Wat ik ook doe ik moet en zal wel slecht zijn, want dat past zo mooi.

Anyway, voor de mensen die niet kunnen lezen, nachtwaker-poster. En ja, easy claim, maar ik kan er ook geen fuck aan doen dat zo'n kutrol heb.

Dus iedereen die burger is moet gewoon een emotionele breakdown hebben omdat het zo'n kutrol is? Man man man.
 

DeletedUser21575

Gast
Weet je neus, ik ben het gewoon zo zat allemaal. Wat ik ook doe ik moet en zal wel slecht zijn, want dat past zo mooi.

Anyway, voor de mensen die niet kunnen lezen, nachtwaker-poster. En ja, easy claim, maar ik kan er ook geen fuck aan doen dat zo'n kutrol heb.
Laat je niet gek maken door 2 van de 31 gasten in het spel. Gewoon negeren.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik heb weer de deadline gemist, aiai widm, nou ja.

Morgen ga ik tijd zoeken om alles te quoten waar ik het over wil hebben. Gewoon even voor mezelf (en ook wel voor de rest) wie ik verdenk.
Dasios is vgm lynch, die stem van hem was heel vreemd.
Ilja vond ik eerst apart op haar stem, maar haar verdediging heeft me best wel overgehaald.
Rabbid had vnv echt een heel vaag en matig niveau, daar klopte echt iets niet.

E: ik wist wel dat ik wat vergat.
Aeneas viel me op met zijn argumentatie, die echt helemaal nergens op sloeg.

Maar ik herhaal nog eens dat ik hier morgen eens goed op in ga. Benieuwd naar de rol van Dasios.
 

DeletedUser18003

Gast
Lynch Dag 2

Er was jullie nog een verhaaltje beloofd voor de beulactie, dus dat staat er ook bij.

Knarsetandend ijsbeerde C-Hero door het forum. Het was ook helemaal niets meer. WvW had geen kwaliteit meer, er werd alleen maar gespamd. Irritante nieuwerds. Hij zuchtte en staarde voor zich uit. De andere oudjes hadden hem er niet bij gevraagd. Dus moest hij, als oudje dat nu blijkbaar tot de nieuwerds veroordeeld was, het heft zelf maar in handen nemen.
C-Hero haalde diep adem en pakte Imrahils legendarische hamer. Hij had zijn target gevonden.
Niet veel later sleurde hij het lijk van Luksss, een onschuldige Nachtwaker-poster (Burger), naar binnen. ‘Deze was dus geen oudje,’ stelde C-Hero. ‘Maar dat wisten we stiekem al.’
De rest van de kamer keek geschrokken naar het lijk.
‘Maar wie is het dan wel?’ vroeg Jaspenia.
Een tijdje bleef het stil. Er werd geschreeuwd, getrokken, gehuild en vooral geshitpost. Er vielen termen als ‘klaphark’, alhoewel het aantal Nederlandse grammatica- en spelfouten nog het meest opmerkelijk was. Uiteindelijk trok een jongen, wiens hele gezicht in beslag werd genomen door zijn neus, iemand naar voren. ‘Deze werkt voor de oudjes!’ riep hij.
Het hele forum knikte instemmend, alhoewel ze het eerst nog zo oneens geweest waren. Neus richtte zijn pistool op het hoofd van niemand minder dan Dasios.
‘STOOOOOOP!’ echo’de het opeens door de ruimte (met enkele flashbacks naar de vorige dag). Iedereen keek op. Jaspenia stond te trillen op zijn benen. ‘Hij kan het niet zijn!. Ik, ik, ik… Ik houd van hem!’
‘Allee, maar dan is het simpel hè,’ stelde Genius. ‘Dan gaan ze allebei dood.’
En zo geschiedde het.


Dasios was lynch, hij was De Vreemde (Heks). Hij was tevens een Ultieme Meeloper (Zichzelf koppelende Cupido) en gekoppeld aan Jaspenia (Infectiewolf). Jaspenia mag aangeven wie de nieuwe BM wordt (in PM naar de spelleiding). De dood van Jaspenia wordt gezien als aan het begin van dag 3, na het einde van de nacht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser199

Gast
Lunch dag 2

Het was een avond zoals alle anderen op het Grepolis forum, de ontdekkign was gedaan dat Eliebolanaomi eigenlijk een dubbel account bleek te zijn van een 15-jaaroude Belg die licht-autistische trekjes vertoonden, maar voor de rest was er niet zo gek veel verrassends gebeurd. Maar ook vandaag hadden de Oudjes maar 1 stand (Volvooruit! #Ferbrak) en hadden ze afgesproken dat er nog een arm account geofferd diende te worden aan de almachtige Grepolis-Goden. Net toen ze zaten te twijfelen wie er deze keer met de banhamer gespankt zou worden zagen ze dat er één nieuwerd wel heel brutaal was geweest. C-hero had het recht in eigen hand genomen en net zolang geklaagd totdat er iemand een ban kreeg! Ondanks dat deze poging van C-Hero nogal kansloos was, konden ze natuurlijk niet accepteren dat forumleden elkaar gingen vermoorden. Waren deze nieuwerds nou helemaal bedroeftoeterd? Waar ze de brutaliteit vandaan haalden omzichzelf gelijk te stellen aan God (Of nog erger; aan een ouwerd) begrepen de oudjes niet. C-hero zou daar dan ook goed voor bestraft worden. Ze hadden nu geconcludeerd wie hun slachtoffer zou worden, echter moest er wel een toepasselijke straf zijn voor dit gepeupel. De oudste en lelijkste ouwerd, die best wat weghad van Davy (Tirion Fordring voor de nieuwerds) krijste met een CDA-achtig toontje; "Pak hem in de naam van mijn meester Sybrand Buma!!!" De arme C-Hero kon zich niet verdedigen, er kwam wat zacht geklaag wat vooral leek op "Maar ik ben een ouwerd, vraag maar aan Davy, we brengen elk jaar samen oud- en nieuwjaar door."
Davy negeerde het gezaag en pakte zijn dodelijke moordwapen; "Hey, Tom, hoe noemt een Moslim zijn bar? Een Allahu AkBar Tom! Huehuehue, ik ben Davy, memelord en pussaydestroyer69" Die arme C-Hero kon de kwaliteit niet meer aan en toen hij een fles bleek zag liggen kwam de droom van mening Grepolisser uit. De arme jonge bleek beul te zijn (Wat een verrassing!). Hierna komt nog een korte Davy-original zodat jullie het verhaal moeten lezen. X Tristan


[21:46:13] Tristan: DAVY
[21:46:18] Tristan: Geef me een flauwe Davy-joke
[21:47:47] Davy | Tirion: ik denk
[21:48:23] Davy | Tirion: Ik weet niks Tristan, kan je wel mijn ongezouten mening geven. Die is tenslotte ook erg flauw
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Met de infectiewolf dood, zou ik een dodend goedje (of iig een goedje dat zich kan bewijzen) aanraden om een actie te doen. Dan hebben we iig 1 bewezen persoon.
 

DeletedUser20542

Gast
Gefeliciteerd @C-hero , je bent een bewezen goedje x)

E: ninja'd door de lunch.
Deze onschuldige post vind ik wel interessant. Als overtuigd niet-wolf ben je trots op onze bewezen redder, en oepsie hij wordt geluncht wat een toeval. Dit ziet er veel te gemaakt uit. En toevallig had ik dat gevoel gisteren ook, toen je nonchalant vermeldde dat je een oudje bent.
 
Bovenaan