• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #207 - De Efteling deel 2

DeletedUser25006

Gast
Met dank aan @DonFrank die mij heeft geholpen bij de balans en mij van advies voorzag bij lastige situaties!
 

DeletedUser18003

Gast
Omdat mijn klaagmuur berichten gecensureerd werden, hierbij wat ik er iedere dag op heb geprobeerd te pleuren:

Dag 0
f7a31bfdf82d40a7bbaf05c8d2962165.png


Dag 1
31852fa24e6640e39199c0773d1b2b20.png


Dag 2
648777a9479c4140b56db281509672f0.png



Afgeschermd van zieneringen (Apostate Wolf)

Dag 0: DutchGirl & Nissassa
Dag 1: Ari & Dasios
Dag 2: Voetbal & DutchGirl
Dag 3: Nissassa & Kalgar
Dag 4: DutchGirl & Voetbal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Ik heb het potje van de zijlijn gevolgd, maar waarom in hemelsnaam censuur op de klaagmuur? Wat had dat voor een nut behalve dat de goedjes helemaal geen kans hadden om iets te melden.
 

DeletedUser

Gast
Arme Heart... Hij is vaak best goed bezig, maar wordt dan door de wolven succesvol weggezet als iemand die niet serieus te nemen is.

Dasios, als je Dutch een zienering doorgeeft en je ziet haar er niks over zeggen: Lynchen die handel.
 

DeletedUser18003

Gast
Arme Heart... Hij is vaak best goed bezig, maar wordt dan door de wolven succesvol weggezet als iemand die niet serieus te nemen is.

Dasios, als je Dutch een zienering doorgeeft en je ziet haar er niks over zeggen: Lynchen die handel.
Mwah, volgens Artifex had ik uiteindelijk 3/4 orakels geblokt als Apostate Wolf :p Dus eigenlijk zijn er geen effectieve orakels geweest dit potje :') Had in principe ook kunnen doen alsof degene die ik ontvangen had, geblokt was en ik m nooit ontvangen had.
 

DeletedUser27931

Gast
Arme Heart... Hij is vaak best goed bezig, maar wordt dan door de wolven succesvol weggezet als iemand die niet serieus te nemen is.

Dasios, als je Dutch een zienering doorgeeft en je ziet haar er niks over zeggen: Lynchen die handel.


Er was eigenlijk geen reden om heart te lynchen, ik vond zijn argumenten best goed, maar het is toch gelukt :)
 
Bovenaan