• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Spelversie 2.152

DeletedUser21484

Gast
lekker bezig noobs

P2Al6XfiQd6sDaC-rqFt8w.png
dit heb ik ook in nl23 (hyperborea)
 

DeletedUser28607

Gast
wij spelers sponsoren immo-games wanneer zei zelf dan een fout maken wat veel te veel voor komt .
krijgen we enkel hun excuses wat zijn we daarmee als niet oprecht zijn . Als deze excuses eens echt oprecht zouden zijn krijgen de spelers die schade hebben hun schade terug .
 

DeletedUser19654

Gast
smiley_emoticons_bravo2.gif
goedzo!!!

Helaas werkt dio-tools nu niet meer.... troepen staan links van me scherm
 

DeletedUser28607

Gast
Na 1 uur geen aanvallen te zien komen is eindelijk gemaakt .
Schade rampzalig ik hoop dat ze toch met meer gaan afkomen dan enkel een excuses.
een excuses is goed als je tegen iemand aanloopt , dit is puur spel verzuring je mag het draaien als je wilt .

Ze werken die problemen zich ook altijd zelf in de hand , ze zeggen wanneer de up-date zal plaats vinden . Meestal is het uur ook altijd 12.00 of 14.00 Dus spelers kunnen er misbruik van maken zeker als er van uitgaat dat immo toch altijd een fout maakt .

Waarom die up-date altijd overdag ? Waarom het bekend maken dat er die tijd een up-date komt?
Waarom tijdens jullie up-date geen uurtje wereld vrede te maken ?
( zou de kans geven dat tijdens jullie fouten er niet in spel kan veranderen )

Ben benieuwd naar de antwoorden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
Toevoeging aan de fix: Wanneer je switchte tussen het eiland- en stadoverzicht kwam het probleem weer terug. Ctrl F5 voor de fix :)
 

DeletedUser27576

Gast
Voor de mensen die Dio-Tools hebben: Helaas zit er een foutje in hun script waardoor het troepenoverzicht links komt te staan. Omdat Dio Unmaintainable is (wordt niet meer bijgewerkt), heb ik binnen Modscripts een fix geschreven. Wanneer je Modscripts installeert en je cache leegt, hoort dat probleem te zijn verholpen.

Ook gewoon je gunstenbox in DIO uitschakelen helpt ;)

d050c1ef-771f-466e-83a3-41a0028dd723.png
 

DeletedUser10470

Gast
Hmm, das veel makkelijker idd x)

Ben nu aan het proberen om de gunstenbox ook te laten werken, zodat dio gewoon helemaal werkt :)
 

DeletedUser28607

Gast
als ik dit topic blijf volgen wordt ik gewoon razend .
wat tools bijwerken staat dat op de eerste plaats ? dit is gewoon een lachertje !!
dat jullie in-game spelers hun spel gewoon verwoest hebben met jullie up-date zou daar ook eens aanwerken .
Blijf er bij als het enkel een excuses is dat we krijgen zijn jullie dieven !
Wij hebben enkel dat verlies gehad door jullie up-date , potje breken is potje betalen .
Of wordt dit weer voor de zoveelste keer in de doofpot van grepolis gestopt .
Want deze up-date is echt de druppel die de emmer laat overlopen . na de update van paas event waar de troepen veranderden , de up-date die spreuken van event uit je inventaris liet verdwijnen . Nooit of nooit is immo schuldig vergoeden ze iets wanneer zei duidelijk die up-date's doen.
 
Bovenaan