• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #9

DeletedUser6513

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Ik moet toch even wat kwijt..

Jullie zitten alsmaar te zeuren dat het falend is.. doe het dan lekker zelf. kies een wereld uit en schrijf een artikel dat aan de eisen voldoet en lekker te lezen valt. Anders kappen we er gewoon mee en dan valt er niks te lezen...:rolleyes:

geprobeerd, maar ik was te slecht:)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Wat vond iedereen van mijn stukje?? :)

Goed, voor de beginnende speler wel bruikbare tips, echter ben ik het niet helemaal eens met je biremen tactiek.

Met een zooi VS nuke`s goed getimed veeg je een haven zo schoon.

Muur op 25 met toren en genoeg land defence erin heeft liever mijn voorkeur.

Zeker als je tegen een tegenstander speelt die bijvoorbeeld 20 VS Nuke`s kan gooien. Zonder biremen zijn deze steden allemaal nutteloos geworden.

Verder mooie stukjes.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Hoe was mijn Theta artikel? het was een beetje een probeersel @ opzet, maar ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

nu kunnen jullie zijn dat IB,BB,LB zich standhouden en niet dat we zogenaamd genadeloos worden afgemaakt door BIA/KB!.


Ik ben tevreden over dit artikel!.

Hoop dat er de volgende x nog meer voor delta komt!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

mijn comments over beta komen wat overdreven over, omdat ze een paar weken terug zijn gestuurd in de tijd dat net Meddix en Sjeffer ermee stopten en ik dus weer wat frustraties had over de manier hoe Jack het spelletje speelt en op die manier zoveel mensen forceert te stoppen op BETA. Verder is het wat lastiger om je uiten in tekst omdat het nogal verkeerd opgevat kan worden ;). Iets van nuancering is op zijn plaats. Als iemand graag meer uitleg wilt kan je me in game contacteren lol, behalve Wacko Jacko natuurlijk.

Overigens heeft niemand 'Arcanis' ingemaakt. Zo'n beetje de enige steden van Sjeffer en Meddix die werden overgenomen waren toen ze al gestopt waren. Dat over mij en vakantiemodus lijkt me ook een beetje onzinning. Als je 48u van te voren moet aanvragen en dan 15 uur van te voren wordt aangevallen zie ik niet hoe je kan suggereren dat ik 'vluchtte' in VM. Helemaal niet omdat twee dagen later alweer terug was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

mr. white gefeliciteerd ik vond het een mooi stukje over kappa :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Als eerste wil ik mededelen dat als je als reporter verhalen aanneemt je ze altijd moet onderzoeken bij de wederpartij voor je publiceert en als dat niet kan niet publiceren dus.

Ten tweede vind ik deze versie ver beneden peil door te zeggen dat mensen niet bereid waren voor commentaar ik heb namelijk bij mijn weten geen verzoek gehad voor een response op de onzin die nu gepubliceerd is.

En cheersch wat een onzin om hier dan te zeggen dat je wat frustraties had en daarom de dingen zo gezegd te hebben bang dat er ingame op gereageerd gaat worden.
En als ik zo een matige speler ben waarom sta ik dan op plaats 11 en jij op 116 ingame :)

En Grepolis Times is niet meer dan een roddelblad die niet kijkt naar feiten maar alle onzin 1 op 1 publiceert.

En zoals Asgard beschreven word was de oude Asgard waar de leden in zaten die later weggingen naar Arcanis en Illuminatie deze leden waren dan ook de meest negatieve sfeer aan de oude Asgard gaven.

Door vieze spelletjes te spelen en andere zwart te maken waardoor er veel onenigheid ontstond dit werd voornamelijk gedaan door Ronniedoorzon die helaas mensen goed wist in te pakken met ze mooie praatjes.

Maar de nieuwe Asgard zoals we nu zijn zit prima in elkaar en als leden weg willen ook geen probleem zoals in Grepolis Times anders word beweerd door Kanja31.

Asgard is nog steeds een alliantie waar men rekening mee moet houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Het punt van hoor en wederhoor is legitiem en ik denk dat de leiding van het nieuwsblad daar meer op moet sturen, maar laten we niet vergeten dat zowel de leiding als de reporters allemaal jonge onervaren mensen zijn die vrijwillig bezig zijn om hier een blad voor de community neer te zetten.

Commentaar mag natuurlijk, daar leren ze van, maar afbranden van artikelen, reporters of nieuwsbladleiding heeft weinig nut en is niet erg correct. Je hoeft het niet met alles eens te zijn, enig respect voor de inzet is wel op zijn plek.

Dus bij deze de oproep, stimuleer en waardeer de inzet en plaats je kritische noten in passende bewoordingen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Ik vind het toch jammer dat het Alpha artikel meer uit eigen belang wordt geschreven. Natuurlijk was het wel een goed artikel... maar het gaat al 2x achter elkaar over Triade en TT (+ BG's)... misschien dat je daar het meest van weet maar waarom niet over de oorlog tussen FLX, DKL, TMS, HE??? De afscheiding van Testudo van FLX???
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Hoe was mijn Theta artikel? het was een beetje een probeersel @ opzet, maar ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden. ;)

Wel goed, maar is de oorlog niet een beetje vroeg verklapt? Ook nog wat fouten. Zoals 170 aanvalspunten 170K moet zijn. Maar leuk om te lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Hey,
erg, erg, erg, erg jammer dat er geen artikel over spelwereld ETA instaat!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Het was een waar genot om te lezen! Het leukste vond ik het stuk over Epsilon, omdat ik daar inmiddels gestopt ben en het heel interessant vond om te lezen hoe die grote oorlog nu verder verloopt.

Wel zaten er een paar (spellings)foutjes in die eruit gefilterd hadden kunnen worden als de Grepolis Times vaker was gecontroleerd. Maar ach, ik moet niet klagen over mensen die vrijwilligerswerk verrichten. ;)

Wel was het jammer dat er geen artikel was over mijn wereld, Iota. Terwijl daar nu juist zo veel over te schrijven valt! Ik heb overwogen om te solliciteren als reporter voor Iota, maar heb besloten dat toch maar niet te doen omdat ik dan tijdgebrek zou kunnen krijgen.
 

DeletedUser

Gast
jammer dat er niks over eta viel te vertellen

Over Eta was er namelijk heel veel te vertellen, in de top 10 ally zijn er echt verschillende essentiele veranderingen gebeurt, met allemaal een zeer interessante achtergrond; Echt raar dat ze dat niet hebben opgemerkt (;...

-----

Ik vind het zelf ook heel jammer dat onze reporter niets heeft ingeleverd de afgelopen twee maanden
Hij maakt dan ook geen deel meer uit van het team, maar zijn plaatje zal waarschijnlijk snel terug ingenomen worden



Inderdaad, waarschijnlijk vond .Hoplite niets groots om over te schrijven ;)

zoals ik net hierboven poste, er is wel 't een en 't ander gebeurt op eta; dus vraag ik me af wat er daarmee gebeurt is..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Lol? Inderdaad!
Er is ook nog héél veel aan het gebeuren op ETA op deze moment zelf!
Dus vind het echt jammer dit niet in de Times te lezen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Lol? Inderdaad!
Er is ook nog héél veel aan het gebeuren op ETA op deze moment zelf!
Dus vind het echt jammer dit niet in de Times te lezen.

De alliantiestroebelingen in OC 44 zijn echt geweldig atm; wel jammer dat ik een alliantie dat ik van in het begin als leider en oprichter naar de top heb geloodst, in één week kapot heb zien gaan.. Gaat nog wat worden ginds in oc 44..
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

De alliantiestroebelingen in OC 44 zijn echt geweldig atm; wel jammer dat ik een alliantie dat ik van in het begin als leider en oprichter naar de top heb geloodst, in één week kapot heb zien gaan.. Gaat nog wat worden ginds in oc 44..

Inderdaad!
Zéker meer als genoeg stof om een schoon artikel mee uit de pen te krijgen!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Inderdaad!
Zéker meer als genoeg stof om een schoon artikel mee uit de pen te krijgen!

Dat dacht ik ook, en aangezien ik er zelf zwaar mee betrokken was e.d. zat ik , waarscheinlijk net zoals jou, in spanning af te wachten op een atrikel over Eta, waar ik gedeeltelijk in verwerkt zou zitten.. Echt jammer..
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

En als ik zo een matige speler ben waarom sta ik dan op plaats 11 en jij op 116 ingame

deze comment zegt al genoeg lol. Je hebt bijna 50 meer steden, terwijl je meer dan 2 ton minder gevechtspuntjes hebt. Veel online zijn maakt geen goede speler. Je snapt niets van het spelletje, behalve hoe je spooksteden moet overnemen en hoe het 'je stad wordt gekoloniseerd' scherm eruit ziet. Je hebt niet voor niets 24 steden verloren in je carriere.

In Argo deed je niets en spande je met de vijand. In Asgard spande je samen met de toenmalige vijanden (leonidas en spy'de je voor ghost). Met je babbels zorgde je ervoor dat je overal uit de vuurlinie bleef. Vervolgens je eigen flopally opgericht en nog meer steden verloren.

Als ik evenveel tijd online was geweest als jij stond ik ver boven je. Tegelijk wil ik de gok wel aangaan hoor. Zet jou en mij samen op een lege nieuwe wereld. Jij met 120 steden, ik met 70. Je verliest als je geen stad meer over hebt. Ik weet wel wie er wint.

Edit: Ik vind het commentaar van wederhoor ook niet echt valide voor het beta artikel. Alle leiders van de ally's hebben bericht gehad van grepolisanne als ik het goed begrijp om commentaar te geven. Sure ik ben het ook niet helemaal eens met sommige beschrijving, maar iedereen heeft de mogelijkheid gehad om zijn zegje te doen. Als je dat niet wilt, so be it.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Edit: Ik vind het commentaar van wederhoor ook niet echt valide voor het beta artikel. Alle leiders van de ally's hebben bericht gehad van grepolisanne als ik het goed begrijp om commentaar te geven. Sure ik ben het ook niet helemaal eens met sommige beschrijving, maar iedereen heeft de mogelijkheid gehad om zijn zegje te doen. Als je dat niet wilt, so be it.

Over mijn artikel even een woordje: Ik heb verschillende spelers en allianties proberen te bereiken. Alle allianties hebben mijn mail gelezen, maar van sommige kreeg ik geen/te weinig antwoorden. Alleen Cheersch, Kanja31 en enkele anderen hebben geantwoord. Deze antwoorden vormden de basis van het artikel. Zo kan je ook eens zien hoe de verhalen langs 2 kanten helemaal anders kunnen zijn.

Iedereen had de kans om te antwoorden op mijn vragen! Ikzelf vond het ook spijtig dat ik zo weinig reactie's kreeg op mijn ingame berichten of berichten via skype (naar sommige spelers;))
 
Bovenaan