• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #9

DeletedUser2918

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Ik vind het toch jammer dat het Alpha artikel meer uit eigen belang wordt geschreven. Natuurlijk was het wel een goed artikel... maar het gaat al 2x achter elkaar over Triade en TT (+ BG's)... misschien dat je daar het meest van weet maar waarom niet over de oorlog tussen FLX, DKL, TMS, HE??? De afscheiding van Testudo van FLX???

Ik begrijp je standpunt maar zowel de eerste keer als deze keer heb ik aangegeven dat het onderwerp hetzelfde ging zijn, we weten dat dus!

Ik probeer volgende keer iets helemaal anders te doen.
Verder sta ik open voor suggesties, maar de reden waarom het over hetzelfde gaat is omdat ik er (zoals je zelf aangeeft) zelf bijzit EN omdat ik van de rest veel minder weet (op het forum komt dit niet echt he ;) )

Ingame mag je me altijd contacteren als je iets wil zien in de Times mbt. Alpha.

Volgende uitgave is iets helemaal anders :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Iedereen had de kans om te antwoorden op mijn vragen! Ikzelf vond het ook spijtig dat ik zo weinig reactie's kreeg op mijn ingame berichten of berichten via skype (naar sommige spelers;))

Ja, ik had wel verwacht dat je iedereen het had gestuurd. Dan moet je achteraf ook niet zeuren als je je zegje niet hebt kunnen toen maar iemand anders wel. Iedere leek kon zien dat de vraagstelling erop was gericht om een beetje pit in het verhaal te krijgen, dus zoiets was wel te verwachten :D
Maarja wat voor reactie op een artikel kan je anders verwachten mensen die bij het slechte deel van Asgard zoals beschreven in het artikel horen lol, kop in de kont.
 

DeletedUser7948

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Ik kan niets zien van Grepo-Times
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

het zag er wel leuk uit.
ik vond het alleen jammer dat gamma er niet in stond, want dat is mijn hoofdwereld. en mijn 2de wereld, iotha stondy er ook niet in.
maar verder vond ik het wel mooi, vooral de lay-out was goed.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Over Eta was er namelijk heel veel te vertellen, in de top 10 ally zijn er echt verschillende essentiele veranderingen gebeurt, met allemaal een zeer interessante achtergrond; Echt raar dat ze dat niet hebben opgemerkt (;...

dit is zeker opgemerkt, maar mijn overvloedige gebruik van de plaatjes van de stats heeft de leiding doen besluiten de uitgave niet te publiceren.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

dit is zeker opgemerkt, maar mijn overvloedige gebruik van de plaatjes van de stats heeft de leiding doen besluiten de uitgave niet te publiceren.

Naar mijn mening dan toch een dom besluit van de leiding.. Dus, dat artikel krijgen we nooit te zien?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Ik begrijp je standpunt maar zowel de eerste keer als deze keer heb ik aangegeven dat het onderwerp hetzelfde ging zijn, we weten dat dus!

Ik probeer volgende keer iets helemaal anders te doen.
Verder sta ik open voor suggesties, maar de reden waarom het over hetzelfde gaat is omdat ik er (zoals je zelf aangeeft) zelf bijzit EN omdat ik van de rest veel minder weet (op het forum komt dit niet echt he ;) )

Ingame mag je me altijd contacteren als je iets wil zien in de Times mbt. Alpha.

Volgende uitgave is iets helemaal anders :)

Jammer genoeg is dit weer een maand wachten voor de geïnteresseerden over de weggelaten werelden..
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Als je vind dat er te weinig over jouw wereld wordt geschreven. Meld je aan voor reporter te worden, de reden dat er niet over geschreven wordt is dat er niet genoeg mensen voor zulke werelden willen rapporteren, ik wil graag voor iedere wereld een reporter, maar dat lukt niet altijd. Echter als de mensen die nu klagen eens zouden solliciteren, dan is er misschien wel een artikel over jouw wereld volgende maand. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Als je vind dat er te weinig over jouw wereld wordt geschreven. Meld je aan voor reporter te worden, de reden dat er niet over geschreven wordt is dat er niet genoeg mensen voor zulke werelden willen rapporteren, ik wil graag voor iedere wereld een reporter, maar dat lukt niet altijd. Echter als de mensen die nu klagen eens zouden solliciteren, dan is er misschien wel een artikel over jouw wereld volgende maand. ;)

dan wel graag geen opsommend verhaal en een reporter die concludeert op vlakken waar hij geen verstand van heeft zoals jij deed Tirion, sorry, maar jouw artikel haalde echt geen voldoende dit keer!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Als je vind dat er te weinig over jouw wereld wordt geschreven. Meld je aan voor reporter te worden, de reden dat er niet over geschreven wordt is dat er niet genoeg mensen voor zulke werelden willen rapporteren, ik wil graag voor iedere wereld een reporter, maar dat lukt niet altijd. Echter als de mensen die nu klagen eens zouden solliciteren, dan is er misschien wel een artikel over jouw wereld volgende maand. ;)

Voor mijn wereld is er een reporter, één wiens artikelen ik altijd enjoy. Maar zijn artikel is om een domme wijze geweigerd lees ik net.

Btw, zo reporter zijn, dat zie ik wel zitten.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

dan wel graag geen opsommend verhaal en een reporter die concludeert op vlakken waar hij geen verstand van heeft zoals jij deed Tirion, sorry, maar jouw artikel haalde echt geen voldoende dit keer!

Ik zoek altijd manieren om het te verbeteren en zal het ook zeker meenemen voor de volgende keer, waarna mijn artikel hopelijk weer beter is dan deze keer. ;)
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Voor mijn wereld is er een reporter, één wiens artikelen ik altijd enjoy. Maar zijn artikel is om een domme wijze geweigerd lees ik net.

Btw, zo reporter zijn, dat zie ik wel zitten.

Zijn artikel is helemaal niet geweigerd door de leiding. Ik snap ook niet vanwaar dit gehaald wordt. Ik heb deze maand niets over Eta gekregen wegens "te weining om over te schrijven" wat ook te begrijpen valt hoor. Het kan wel eens zijn dat er niet echt iets spectaculairs gebeurd.. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Zijn artikel is helemaal niet geweigerd door de leiding. Ik snap ook niet vanwaar dit gehaald wordt. Ik heb deze maand niets over Eta gekregen wegens "te weining om over te schrijven" wat ook te begrijpen valt hoor. Het kan wel eens zijn dat er niet echt iets spectaculairs gebeurd.. ;)

Ik zat midden in een groot conflict, ik weet dus 100% zeker dat er wel degelijk iets was om over te schrijven. Ik was degene die ongeveer heet meest betrokken was. En .Hoplite zei zelf een paar regels terug dat dat zijn artikel werd geweigerd door mensen die boven zijn hoofd staan..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Over mijn artikel even een woordje: Ik heb verschillende spelers en allianties proberen te bereiken. Alle allianties hebben mijn mail gelezen, maar van sommige kreeg ik geen/te weinig antwoorden. Alleen Cheersch, Kanja31 en enkele anderen hebben geantwoord. Deze antwoorden vormden de basis van het artikel. Zo kan je ook eens zien hoe de verhalen langs 2 kanten helemaal anders kunnen zijn.

Iedereen had de kans om te antwoorden op mijn vragen! Ikzelf vond het ook spijtig dat ik zo weinig reactie's kreeg op mijn ingame berichten of berichten via skype (naar sommige spelers;))


Misschien komt dat van de ervaring van vorige keer toen gingen de interviews ook niet echt lekker.
Ik weet dat je je best doet maar soms is dat niet voldoende om een goede reporter te zijn.

Dan mis je net even dat beetje ethiek
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Misschien komt dat van de ervaring van vorige keer toen gingen de interviews ook niet echt lekker.
Ik weet dat je je best doet maar soms is dat niet voldoende om een goede reporter te zijn.

Dan mis je net even dat beetje ethiek

of de spelers missen het fatsoen actief te participeren en projecteer je dat nu op een welwillende vrijwilliger en zou je juist de spelers aan moeten spreken, denk daar eens over na voor je over ethiek begint ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

deze comment zegt al genoeg lol. Je hebt bijna 50 meer steden, terwijl je meer dan 2 ton minder gevechtspuntjes hebt. Veel online zijn maakt geen goede speler. Je snapt niets van het spelletje, behalve hoe je spooksteden moet overnemen en hoe het 'je stad wordt gekoloniseerd' scherm eruit ziet. Je hebt niet voor niets 24 steden verloren in je carriere.

In Argo deed je niets en spande je met de vijand. In Asgard spande je samen met de toenmalige vijanden (leonidas en spy'de je voor ghost). Met je babbels zorgde je ervoor dat je overal uit de vuurlinie bleef. Vervolgens je eigen flopally opgericht en nog meer steden verloren.

Als ik evenveel tijd online was geweest als jij stond ik ver boven je. Tegelijk wil ik de gok wel aangaan hoor. Zet jou en mij samen op een lege nieuwe wereld. Jij met 120 steden, ik met 70. Je verliest als je geen stad meer over hebt. Ik weet wel wie er wint.

Edit: Ik vind het commentaar van wederhoor ook niet echt valide voor het beta artikel. Alle leiders van de ally's hebben bericht gehad van grepolisanne als ik het goed begrijp om commentaar te geven. Sure ik ben het ook niet helemaal eens met sommige beschrijving, maar iedereen heeft de mogelijkheid gehad om zijn zegje te doen. Als je dat niet wilt, so be it.

jij vind dus dat als je veel gevechtspunten hebt dat je iets voorstelt hmmm als jij zoveel punten weer heb waarom sta je dan zo laag top spelertje.
En een stad overnemen is een stad overnemen spookstad of niet.


Samen spannen of spioneren heb ik nooit gedaan ik heb NOOIT belangrijke info doorgespeeld aan wie dan ook dus weer een zooi BS, maar dat ben ik gewend van je als je namelijk denkt dat je wat voorstelt maar het niet bent moet je onzin verkopen.

Ik heb wel afspraken gehad met spelers en of allianties dat ik niet zou aanvallen.

En diplomatie is beter dan iedereen maar op de kast jagen maar dat snap jij toch niet en ja ik heb getracht een eigen alliantie op te zetten en wat heb jij gepresteerd behalve telkens als het ergens te heet werd onder je voeten dan vluchten.

Je bent net zo een flapdrol als ronniedoorzon veel praatjes en veel vijanden Ronniedoorzon was wat spelen betreft in elk geval een betere speler dan jij.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

of de spelers missen het fatsoen actief te participeren en projecteer je dat nu op een welwillende vrijwilliger en zou je juist de spelers aan moeten spreken, denk daar eens over na voor je over ethiek begint ;)

Als je in Grepolis Times iets over mij plaatst dan moet je met MIJ contact opnemen en niet met de leider van de alliantie waar ik zit

Ik weet dat het laat is maar wel ff nadenken voor je antwoord
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

Als je in Grepolis Times iets over mij plaatst dan moet je met MIJ contact opnemen en niet met de leider van de alliantie waar ik zit

Ik weet dat het laat is maar wel ff nadenken voor je antwoord

dat is het punt van hoor en wederhoor wat ik reeds eerder vermelde als aandachtspunt voor de Times, maar uithalen naar een vrijwilliger die haar tijd geeft om voor de community een stuk te schrijven en haar demotiveren lijkt me niet de juiste weg, het is de toon die de muziek maakt, zoals ik reeds aanhaalde, kritiek in passende bewoordingen helpt hun vooruit!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #9

dat is het punt van hoor en wederhoor wat ik reeds eerder vermelde als aandachtspunt voor de Times, maar uithalen naar een vrijwilliger die haar tijd geeft om voor de community een stuk te schrijven en haar demotiveren lijkt me niet de juiste weg, het is de toon die de muziek maakt, zoals ik reeds aanhaalde, kritiek in passende bewoordingen helpt hun vooruit!

Dit had ik al eens gedaan met een andere uitgave van Grepolis Times zoals ik ook al aanhaalde.
 
Bovenaan