• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uitstel 2x gp

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

En oja, als ik een ban krijg omdat ik *** en "zeik" heb gezegd, geef hem dan maar. Bewijst nog maar eens hoe zeer jullie begaan zijn met jullie spelers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: Uitstel 2x gp

En oja, als ik een ban krijg omdat ik "tering" en "zeik" heb gezegd, geef hem dan maar. Bewijst nog maar eens hoe zeer jullie begaan zijn met jullie spelers.

De fout ligt bij Innogames. Je moet niet de modjes en cms de schuld geven ;)
Zij kunnen ook niet meer doen dat dit op het moment. En dat er berichten verwijderd worden is logisch, je hebt je immers te houden aan de forumregels ;)
 

DeletedUser11048

Gast
AW: Uitstel 2x gp

En oja, als ik een ban krijg omdat ik "tering" en "zeik" heb gezegd, geef hem dan maar. Bewijst nog maar eens hoe zeer jullie begaan zijn met jullie spelers.

Gewoon betalen en bekkie houden zo willen ze het hier hebben :D
Maar nu willen we dat eens andersom zien.
Verwacht zeker een goed gevuld zakje met goud.
Of zorgen dat alle eenheden weer terug gezet worden naar vrijdag 0:00 uur.

En pajaar op bannen zijn ze gek op :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Ik snap sowieso niet waarom ze geen goud hebben gegeven... ik dacht dat Nederlanders gierig waren :0
 

DeletedUser11048

Gast
AW: Re: AW: Uitstel 2x gp

De fout ligt bij Innogames. Je moet niet de modjes en cms de schuld geven ;)
Zij kunnen ook niet meer doen dat dit op het moment. En dat er berichten verwijderd worden is logisch, je hebt je immers te houden aan de forumregels ;)

En ook aan beloftes ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: AW: Uitstel 2x gp

De fout ligt bij Innogames. Je moet niet de modjes en cms de schuld geven ;)
Zij kunnen ook niet meer doen dat dit op het moment. En dat er berichten verwijderd worden is logisch, je hebt je immers te houden aan de forumregels ;)

Ja weet ik wel. Even duidelijk stellen dat ik de Forummods niets verwijt...

Maar Big Brother achter Grepolis, Innogames, bewijst nog maar eens dat ze incompetent zijn. Test je zaakjes eerst vooralleer je ze online gooit. Zelfde met de 700 vorige bugs waar we het mee moesten doen. Ooit raakt de zin op.

Grepolis is een tof spel als het werkt. Mij zit het ondertussen ferm tegen. Elke keer denk je "nu hebben we het strafste gehad..." maar elke keer moet je dan vaststellen "hmm, het kan blijkbaar toch nog steeds een stapje erger..."

Spelers blijven dit niet pikken. En als je een fout maakt, kom dan niet met zo'n luizige oplossing af als deze. "Hee, misschien moeten we morgen dubbele GP geven?" Ja en met welke troepen denk je dat te doen? Diegene die op het kerkhof liggen?? Denk eerst na voor je met zoiets dwaas afkomt.

Zakje vullen... Kunnen ze goed.
Spelers bannen... Kunnen ze ook goed.
Spelers helpen? Sorry... Nog veel te leren.

Begin met dit bericht eens te analyseren. Zit veel waarde in.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Ik speel op Omikron en aangezien morgen de BB afloopt, komt het mij wel goed uit :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: AW: Uitstel 2x gp

De fout ligt bij Innogames. Je moet niet de modjes en cms de schuld geven ;)
Zij kunnen ook niet meer doen dat dit op het moment. En dat er berichten verwijderd worden is logisch, je hebt je immers te houden aan de forumregels ;)

ik denk dat niemand de mods iets wil verwijten. Maar zij zijn voor ons wel het contact (of in ieder geval het meldpunt) richting innogames.

Dat innogames totaal incompetent is dat is wel weer gebleken. Hoe kun je nou een bedrijf opzetten dat niet werkt? nee ik vind dat ze hier toch wel echt met een fatsoenlijke vergoeding moeten komen in plaats van sorry en verschuiven.

Dit is een veel te makkelijke oplossing, laat ze daar maar eens zweten.. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat enige bedrijf dat meer direct met de klaten werkt (zoals in winkels) hiermee weg zou kunnen kopen.

dit is een beetje hetzelfde als het verkopen van (bijvoorbeeld) nieuwe wasmachines die vervolgens kapot blijken te zijn. Dat kun je toch ook niet maken. Dit is precies hetzelfde, je bied de klant iets aan wat niet werkt.

Ik weet zeker dat eens klant niet zal terugkomen naar een bedrijf dat "zogenaamd' werkende apparatuur verkoopt die het vervolgens niet doet. Waarom zouden wij dan moeten terugkomen/blijven in dit spel.

Nee, ik neem hier geen genoeg mee
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Uitstel 2x gp

Ik speel op Omikron en aangezien morgen de BB afloopt, komt het mij wel goed uit :)

Zo dacht ik ook erover. Maar feit blijft natuurlijk dat het wel erg lullig is voor de spelers van aller andere werelden...
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

De enige oplossing lijkt mij om de hele actie te schrappen. Uitstellen is onzin aangezien het per wereld verschilt wanneer je je troepen weer op orde hebt. En het verschuiven naar een dag verder is al helemaal corrupt... Dan benadeel je de spelers die begaan zijn met het spel en hebben geanticipeerd op zo'n actie wel heel erg.
Dus in mijn ogen, laat die verdubbelaar maar lekker zitten, en gefeliciteerd Grepolis :)
 

DeletedUser15998

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Lekkere verjaardag zo.
Heb vandaag alle mogelijke aanvallen gepleegd voor de dubbele punten. Nu nog een kleine 12 uur bezig met het aanvullen van mijn verloren troepen en dan............geen slag meer te vinden, dus dubbele punten door het PUTJE.

Moet niet te vaak zo gaan want dan heb ik het snel gehad met dit spelletje.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Aanvaller van de dag is binnen. Dat wordt morgen dus niet veel...
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Proficiat... Maar zal bij mij morgen ook niet veel meer worden. Heb zelfs geen zin om er nog aan mee te doen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Inderdaad, heb er ook weinig zin in om er wanneer het dan weer opnieuw gedaan zou 'moeten' worden opnieuw voor te gaan zitten. Wat in eerste instantie werd gereageerd was namelijk ook dat de gp verrekend zouden worden (support vanmiddag)

Nu word op het forum aangekondigd dat het morgen zou zijn. Lijkt mij dat ze dit gedaan hebben om er vanaf te zijn, want natuurlijk kost het herstellen van deze fout tijd. Mocht Grepolis toch ergens begaan zijn met haar spelers, worden de gp van vandaag gewoon verrekend.

En níet door middel van printscreens, wat het oorspronkelijke idee was.. want hiermee laat je nog deels de spelers je fout oplossen. Lijkt me dat dit vast ergens geregistreerd moet staan, hoe komt grepostats anders aan deze gegevens?
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Klopt, die gegevens moeten zeker ergens bewaard worden. Laat Innogames zelf maar eens het boeltje oplossen in plaats van met dergelijke oplossing te komen... Want die beker laat ik graag aan mij voorbijgaan...

Vergiftigd verjaardagsgeschenk noem ik dit...
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Bij deze ben ik de de meest gedupeerde speler van wereld NU.
Ik ben verdediger van de dag. DANK JE WEL INNOGAMES!!!!!!!!
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Merk trouwens het tellertje x2 op linksboven... Lijkt erop dat Innogames zich van zijn meest luie kant laat zien. Morgen ongetwijfeld meer nieuws...
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: AW: Uitstel 2x gp

Ja weet ik wel. Even duidelijk stellen dat ik de Forummods niets verwijt...

Maar Big Brother achter Grepolis, Innogames, bewijst nog maar eens dat ze incompetent zijn. Test je zaakjes eerst vooralleer je ze online gooit. Zelfde met de 700 vorige bugs waar we het mee moesten doen. Ooit raakt de zin op.

Grepolis is een tof spel als het werkt. Mij zit het ondertussen ferm tegen. Elke keer denk je "nu hebben we het strafste gehad..." maar elke keer moet je dan vaststellen "hmm, het kan blijkbaar toch nog steeds een stapje erger..."

Spelers blijven dit niet pikken. En als je een fout maakt, kom dan niet met zo'n luizige oplossing af als deze. "Hee, misschien moeten we morgen dubbele GP geven?" Ja en met welke troepen denk je dat te doen? Diegene die op het kerkhof liggen?? Denk eerst na voor je met zoiets dwaas afkomt.

Zakje vullen... Kunnen ze goed.
Spelers bannen... Kunnen ze ook goed.
Spelers helpen? Sorry... Nog veel te leren.

Begin met dit bericht eens te analyseren. Zit veel waarde in.


Hier wil ik toch wel een kleine opmerking op maken: Ik ben het ook niet altijd eens met keuzes die Innogames maakt, zoals met invoering van versie 2.0 en nu ook met deze compensatie, maar jij begint over die 700 andere bugs, maar wat wil je? het spel is net 2 jaar oud, dan weet je dat er een bug af en toe voorkomt, een foutje kan iemand altijd maken, en een bug is ook geen probleem als hij maar word opgelost zodra hij word gevonden, en om hem te vinden zullen de spelers o.a. moeten helpen.
Er zijn spellen die al een stuk ouder zijn dan grepolis en die krijgen nog steeds met regelmaat updates om met name de bugs eruit te filteren ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Ben benieuwd naar het antwoord op mijn Support aanvraag om als nog deze gevechtspunten te verdubbelen. Ik ben bang dat het antwoord zal zijn "sorry is niet mogelijk". Overigens verwacht ik wel dat mijn supportaanvraag binnen de gestelde tijdslimiet behoorlijk wordt afgehandeld.

Vertel liever hoe Innogames de geduppeerde spelers wel gaat compenseren. Een speler die 80% van zijn troepen kwijt is, de volgende dag de gelegenheid geven om alsnog te verdubbelen met een paar honderd slingers die er over zijn is geen compensatie, dat is iemand blij maken met een dode mus.

En hoe gaat Innogames eventueel verloren steden compenseren of troepen. En nu heb ik op de 21ste niet zoveel tijd om te spelen, die had ik wel op de 20ste, hoe wordt dat gecompenseerd?

Het mislukken van de actie is ronduit slecht, de wijze van communicatie daarover is nog slechter en de volgende dag dan maar verdubbelen nog het slechtst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel 2x gp

Ik weet dat bugs bij een spel horen guido, ook dat de spelers er zijn om ze te ontdekken en dat de programmeurs er zijn om ze op te lossen.

Maar het gaat mij vooral om wat Erkie hier ook zegt, de manier van communiceren en oplossingen zoeken hiervoor is ronduit slecht. Ik heb gisteren bijna 22.000 gevechtspunten gehaald met als gevolg dat de meeste van mijn troepen dood zijn. Is dit dan een compensatie? Dacht het niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan