• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Hyperborea

DeletedUser

Gast
Volgens facebook komen er dit jaar nog 2 werelden (hyperborea en een andere) dus nog max. 6 weken ;)
 

DeletedUser

Gast
Mmm, heb zo men twijfels bij deze wereld.
Volgens mij is Grepolis juist "veroveren"...
Maar misschien vergis ik me en kan het plezant worden.

Ik zal vast en zeker de wereld wel joinen om is te kijken hoe het er aan toe gaat :)
 

DeletedUser

Gast
Bah!
Zou wel leuk geweest zijn met een snelheid van 2/3 maar niet 1? :O
Zo ben je eeuwen bezig met je steden te stichten
 

DeletedUser18771

Gast
Jammer dat je niet mag overnemen!
Wel een uitgelezen kans om heel groot en sterk te worden.
 

DeletedUser

Gast
Jammer van zo wereld..

we wachten al bijna 4maanden op een nieuwe wereld.
En dan komt er 1 met een laage snelheid en geen verovrings systeem.

Ik denk namelijk dat hier niet veel spelers op gaan speele..
De wereld PI is reeds afgeloopen en Lambda ook zo goed als.
Dat zijn 2 snelle werelden dus zijn er veel spelers die van snelheid houden.
Die er nu op deze nieuwe wereld niet is omdat het snel heid 1 is..

Het niet verooveren van steden is niet te gelooven..
Veel spelers zullen dit niet leuk vinden om zo te spelen..
1. Als allieantie kan je haast geen heel eiland bemachten.
2. Spelers kunnen haast niet 3+ steden op een eiland bemachtigen.
3. De actie is heel laag.
Want warom zou je troepen verspillen voor CP waar mee je een stad kan stichten op een eiland waar geen boeren dorpen zullen zijn.
je zal ook telkens de stad weer moeten uit bouwen..

4. Het WW is haast onmogelijk door dat een allieantie geen heele steden kan bemachtigen.
5. Een teretorium kan je haast niet hebben als allieantie want er zullen veele allieanties zijn in een zee door dat ze nooit kleiner gemaakt kunnen worden en alleen maar groeien.

het enigste wat je kan doen is spelers aanvallen tot ze stoppen en hun steden na een paar weken spook worden als ze niet restarten.kan verooveren.

Ik vindt dit erg jammer.
Dit zal denk ik nog 80% vinden

dus nu moeten we wachten op een nieuwe werld waar voor deze vol moet zijn?.
Maar deze zal heel sloom vol raaken want de ervaren spelers zullen niet kieze nvoor geen veroovering systeem.
Want die koomen van een wereld met veel actie en dat zla nu erg afneemen.

Ik denk ook dat de wereld darom haast alleen maar door nieuwe-spelers zal gespeeld gaan worden..


Gopay
 

Noorddam

Harpij
Jammer van zo wereld..

we wachten al bijna 4maanden op een nieuwe wereld.
En dan komt er 1 met een laage snelheid en geen verovrings systeem.

Ik denk namelijk dat hier niet veel spelers op gaan speele..
De wereld PI is reeds afgeloopen en Lambda ook zo goed als.
Dat zijn 2 snelle werelden dus zijn er veel spelers die van snelheid houden.
Die er nu op deze nieuwe wereld niet is omdat het snel heid 1 is..

Het niet verooveren van steden is niet te gelooven..
Veel spelers zullen dit niet leuk vinden om zo te spelen..
1. Als allieantie kan je haast geen heel eiland bemachten.
2. Spelers kunnen haast niet 3+ steden op een eiland bemachtigen.
3. De actie is heel laag.
Want warom zou je troepen verspillen voor CP waar mee je een stad kan stichten op een eiland waar geen boeren dorpen zullen zijn.
je zal ook telkens de stad weer moeten uit bouwen..

4. Het WW is haast onmogelijk door dat een allieantie geen heele steden kan bemachtigen.
5. Een teretorium kan je haast niet hebben als allieantie want er zullen veele allieanties zijn in een zee door dat ze nooit kleiner gemaakt kunnen worden en alleen maar groeien.

het enigste wat je kan doen is spelers aanvallen tot ze stoppen en hun steden na een paar weken spook worden als ze niet restarten.kan verooveren.

Ik vindt dit erg jammer.
Dit zal denk ik nog 80% vinden

dus nu moeten we wachten op een nieuwe werld waar voor deze vol moet zijn?.
Maar deze zal heel sloom vol raaken want de ervaren spelers zullen niet kieze nvoor geen veroovering systeem.
Want die koomen van een wereld met veel actie en dat zla nu erg afneemen.

Ik denk ook dat de wereld darom haast alleen maar door nieuwe-spelers zal gespeeld gaan worden..


Gopay

Lees een beetje terug. Volgende wereld zal ook snel komen. Kroenuh garandeert ons van een snelle, goede wereld!
 

DeletedUser

Gast
Mijn idee bij deze wereld is dat Grepolis NL het negatieve van moraal ook inziet en er waarschijnlijk bepaalde voorwaarden zijn waaraan voldaan moeten worden vanuit Innogames en dat voor ze een wereld zonder moraal met leuke instellingen mogen introduceren ze eerst weer zo'n soort wereld moeten openen waar over het algemeen minder vraag naar is. Ik ga ervan uit dat komende twee weken er ook wel een tweede aankondiging zal komen voor een wereld met een stuk leukere instellingen.
 

DeletedUser

Gast
Dit word echt een wereld waar je van houden moet.
Als het je niet aanspreekt is het een waardeloze wereld met weinig uitdaging voor mij betreft.
Gaat dus kijken worden of er veel op gaan spelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
wel eerder dan de kerst denk ik, ze zullen met kerst wel weer een bepaalde actie plannen waarmee ze willen "cashen" dus moeten spelers wel een reden hebben om geld erin te steken. Oftewel, zal denk ik 1-2 weken voor de kerst een actie komen waarmee je sneller vooruit kunt, extra CP erbij kan krijgen etc. wanneer je meer goud in de kerstactie steekt. Met deze wereld gaat dat niet lukken en is denk ik enkel een tussenstap.
 

DeletedUser

Gast
Meningen zullen altijd verschillen
Er zou nooit een perfecte wereld komen. (voor iedereen)
 

DeletedUser

Gast
Elke dag kijk ik op het AF of er een nieuwe wereld zal starten en was dus blij om te zien dat er een nieuwe start ... tot ik de instellingen zag! :O :(
Ik zie echt het nut niet in van zulke wereld en begrijp niet dat je daar spelplezier uit kan halen.
Ik zei altijd dat ik op de nieuwe wereld zou wachten om dan nog eens serieus door te spelen maar op deze wereld zat ik ECHT NIET te wachten hoor dus "BEDANKT GREPOLIS VOOR NIETS" !!!
Laat die nieuwe wereld maar vlug komen want wanneer we ook zouden moeten wachten tot deze ook vol zit dan zijn we er volgende zomer nog niet. :rolleyes:
 

DeletedUser15593

Gast
Meningen zullen altijd verschillen
Er zou nooit een perfecte wereld komen. (voor iedereen)

In theorie niet maar in de praktijk wel.
Je kan namelijk ook andermans mening beïnvloeden.
Nu hoor je vooral negatieve meningen maar bij een goede snelle wereld zal dat anders zijn.
 
Bovenaan