• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Hyperborea

DeletedUser

Gast
In theorie niet maar in de praktijk wel.
Je kan namelijk ook andermans mening beïnvloeden.
Nu hoor je vooral negatieve meningen maar bij een goede snelle wereld zal dat anders zijn.

Ja groot en deel is voor snelle. (ik ook)
Maar nooit iedereen vindt dat.
 

DeletedUser

Gast
In theorie niet maar in de praktijk wel.
Je kan namelijk ook andermans mening beïnvloeden.
Nu hoor je vooral negatieve meningen maar bij een goede snelle wereld zal dat anders zijn.

Wil jij dan op een wereld spelen waar de snelheid goed is maar waar je niet kan/mag veroveren!? :rolleyes:
 

DeletedUser11295

Gast
Wat is dit voor ****, ik wacht nu al 3 maanden op een nieuwe wereld en dan krijg ik een of andere *** wereld wat ik niet kan overnemen
 

DeletedUser15593

Gast
Wil jij dan op een wereld spelen waar de snelheid goed is maar waar je niet kan/mag veroveren!? :rolleyes:

Heb ik dat soms gezegd?
Al was de snelheid zo goed een wereld waar je niet kan/mag veroveren is ontzettend saai!
Je kan dan alleen maar bouwen en aanvallen (de aanvallen zijn dan ook zowat nutteloos de meeste zullen wat kata's gaan maken en daarmee aanvallen.)
 

DeletedUser

Gast
Niet mijn favoriet maargoed, er zijn vast wel mensen die het leuk vinden, ik had liever een overname wereld met hoge snelheid...
 

DeletedUser

Gast
Het is net de Sims, bouw je stad! Bouw je eiland! Maak je wereld zo groot als maar kan! Tot je je te pleuris verveelt. :p

Daarnaast zullen er altijd verschillende interpretaties zijn van wat voor wereldinstellingen het meest ideaal zijn, maar er zijn wel instellingen waar de overgrote meerderheid vrede mee heeft en denk niet dat deze instellingen veel spelers tevreden zal stellen. Maar zoals ik eerder al zei, denk dat dit enkel een wereld is om aan de regels te voldoen vanuit Innogames om vervolgens wel een leuke nieuwe wereld te introduceren.
 

DeletedUser

Gast
Het word denk ik ook lastig als je op deze wereld. De Wereld Wonderen laat starten.
Er zullen geen wereldwonderen komen op de Hyperborea-wereld, net omdat veroveren niet mogelijk is. :)
Je bent nu een tester, dus kan je weten welke instellingen Chi heeft! :O
Het lijkt me logisch dat, als een teamlid de instellingen al weet, hij/zij deze niet bekend mag maken voor de aankondiging. Je zal dus nog even moeten wachten op de aankondiging. :p

Hyperborea, perfecte wereld voor mij. :D Kan'k mijn stad niet verliezen en moet'k geen schrik hebben om'n dag niet in te loggen. :)
 

DeletedUser

Gast
een wereld zonder winnaars of verliezers - oorlog zonder slachtoffers - moet kunnen!
gewoon bouwen voor de lol - waarom ook al niet...
 

DeletedUser

Gast
ik hoop het

bent het volkomen mee eens dat dat sims gaat worden.
speel af en toe sim sity maar ik speel dit niet om de sims te spelen!!!!
en dit is dan toch ook een nadeel voor innogames?
krijgen ze minder inkomsten door dat er spelers weggaan.
meer spelers is toch meer inkomsten?
of zie ik dat verkeerd?

lijkt mij zo
en innogames wil toch geld verdienen en dat doe je door de oude spelers te behouden.
en nieuwe te trekken.
en doe je door goede werelden te maken.
en niet deze zooi!!!!

schaap
 

DeletedUser

Gast
ik hoop het

bent het volkomen mee eens dat dat sims gaat worden.
speel af en toe sim sity maar ik speel dit niet om de sims te spelen!!!!
en dit is dan toch ook een nadeel voor innogames?
krijgen ze minder inkomsten door dat er spelers weggaan.
meer spelers is toch meer inkomsten?
of zie ik dat verkeerd?

lijkt mij zo
en innogames wil toch geld verdienen en dat doe je door de oude spelers te behouden.
en nieuwe te trekken.
en doe je door goede werelden te maken.
en niet deze zooi!!!!

schaap

Dat zo'n wereld minder gaat opbrengen, is helemaal niet zeker. Veel spelers gaan goud gebruiken omdat het zo traag gaat en anderen gaan er misschien een erezaak van maken om het snelst te groeien...
 

DeletedUser15593

Gast
Er zullen geen wereldwonderen komen op de Hyperborea-wereld, net omdat veroveren niet mogelijk is. :),
Dat is dan het enige voordeel aan die wereld dat er geen WW's in voorkomen.
Oja Fasci er zijn nog genoeg mensen die je zullen farmen ;P

ik hoop het

bent het volkomen mee eens dat dat sims gaat worden.
speel af en toe sim sity maar ik speel dit niet om de sims te spelen!!!!
en dit is dan toch ook een nadeel voor innogames?
krijgen ze minder inkomsten door dat er spelers weggaan.
meer spelers is toch meer inkomsten?
of zie ik dat verkeerd?

lijkt mij zo
en innogames wil toch geld verdienen en dat doe je door de oude spelers te behouden.
en nieuwe te trekken.
en doe je door goede werelden te maken.
en niet deze zooi!!!!

schaap

Ojawel hoor ze gaan geld verdienen je moet namelijk in deze wereld goud betalen per stad die je wilt veroveren :p
 

DeletedUser

Gast
Sodeknetter wat een gezeur, alsof je verplicht bent om te spelen.

Het klinkt wel grappig, vooral voor iemand die om 08.30 op kantoor zit en om 22.30 kantoor afsluit, dus ik ga het zeker proberen!
 

DeletedUser

Gast
Sodeknetter wat een gezeur, alsof je verplicht bent om te spelen.

Het klinkt wel grappig, vooral voor iemand die om 08.30 op kantoor zit en om 22.30 kantoor afsluit, dus ik ga het zeker proberen!

Ik vind dat je gelijk hebt. Er komt over een paar weken toch weer een wereld (volgens facebook account), dus waarom zeuren ze! Misschien is Chi wel snelheid 4!
 

DeletedUser

Gast
een leuke wereld denk ik maar niet eentje waar ik mee ga beginnen, ik verover liever ^^
 

DeletedUser

Gast
hier ook al allen maal klachten lekker gezellig.
dezen wereld is niet voor grote en ervaren spellers bedoeld spammen heeft dus geen zin
een Duits game bedrijf heeft al eerder uit alle NL games de stekker getrokken om dat ze het geklaag zat weren die hebben gezegd zoek het maar lekker uit wij zijn het geklaag zat het zal me niet verbazen als het ook hier ooit zal geburen
(volgens mij kunne we in Nederland allen maar klagen en boetes uit dellen daar zijn we tenminste goed in BHA!!! )
 

DeletedUser

Gast
hier ook al allen maal klachten lekker gezellig.
dezen wereld is niet voor grote en ervaren spellers bedoeld spammen heeft dus geen zin
een Duits game bedrijf heeft al eerder uit alle NL games de stekker getrokken om dat ze het geklaag zat weren die hebben gezegd zoek het maar lekker uit wij zijn het geklaag zat het zal me niet verbazen als het ook hier ooit zal geburen
(volgens mij kunne we in Nederland allen maar klagen en boetes uit dellen daar zijn we tenminste goed in BHA!!! )

Onder de oorspronkelijke post van Kroenuh staat 'Laat je mening horen' dus ik denk niet dat degene die hier hun mening geven aan't spammen zijn.
Maar dat je hier speciaal een acc. voor aanmaakt zegt mss meer over jezelf dan over de rest!?
 

DeletedUser

Gast
Actief op dit forum ben ik nooit geweest, maar nu moest ik wel even een account aanmaken om op dit te reageren.

Welke geestbelemmerende drank hebben jullie genomen?
Verdediging maken heeft geen zin meer, brainloos aanvallen wordt beloond en het doel van het spel (lees: overnemen) totaal verdwenen.
Als je de award 'verdediger van de dag' krijgt op die wereld, moet je toch al niet slim zijn...
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Deze spelwereld is dan ook lang niet voor iedereen bedoeld, laat staat voor iedereen verplicht om op te spelen.

Wij zijn er zeker van dat dit een fijn alternatief gaat zijn voor nieuwe spelers, die starten op een krijgerswereld en direct weggevaagd worden door de ervaren spelers, om op een leuke en eerlijke manier het spel te kunnen leren kennen. Wanneer dit systeem volledig af is, kunnen wij dit voor de nieuwe spelers introduceren en helpen we weer een belangrijke doelgroep in het spel.

En zoals aangegeven: omdat wij weten dat deze wereld onmogelijk leuk of uitdagend zal zijn voor de ervaren en/of ouderen Grepolis spelers, zal er spoedig een nieuwe krijgerswereld volgen.

Dus het zou op prijs gesteld worden wanneer men, naast het alleen komen afkraken van iets waar men nog niet de helft van de informatie over beschikt, ook aan de rest van de spelers denkt in plaats van alleen in eigen belang.

Dus lees a.u.b voorgaande berichten terug, wij laten jullie heus niet in de steek.
 
Bovenaan