• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.33

DeletedUser

Gast
Top Update!

De mensen hier kunnen alleen niet tegen veranderingen. :p
Enkel de goud knop is véél te overdreven zo.
 

DeletedUser9429

Gast
Ik moet zeggen dat ik het wel eens bij met de voorgaande comments. Die goudknop lekker groot in het midden van het menu is typisch iets voor Innogames. Daarbij vond ik het oude menu toch net iets overzichtelijker en ook minder plaats innemen van de kaart. De switch tempel <-> stadsmuur, marktplaats <-> grot daarentegen vind ik wel geslaagd.
 

DeletedUser

Gast
zo wordt t wel heel makkelijk gemaakt..

marktplaats voordat je de grot kan..
stadsmuur vereist tempel level 3 ? wtf ?

layout top, goudknop mag wat mij betreft weg..
 

DeletedUser14757

Gast
Top Update!

De mensen hier kunnen alleen niet tegen veranderingen. :p
Enkel de goud knop is véél te overdreven zo.


Heeft daar niks mee te maken.
Het zuigt gewoon hard en waarom zo dramatisch veranderen terwijl iedereen het best vond hoe het was.
Extra dingen er bij verzinnen oke maar gewoon het hele spel aanpassen slaat gewoon helemaal nergens op.
 

DeletedUser

Gast
Laten we eerst voordat we weer allemaal gaan haten en massaal gaan stoppen uit protest tegen update die iets ingrijpender is dan normaal.

Het nieuwe balkje is niet zo erg, de plek eigenlijk ook niet, maar hij is wat aan de grote kant (of grootte moet instelbaar kunnen worden) En die knop voor goud helemaal. ;)
 

DeletedUser13380

Gast
Helemaal eens met adje! Hiervoor zaten we te klagen voor een update, omdat Grepolis niet alles was, nu wil Innogames de spelbalans verbeteren, gaan we weer klagen! Wacht even af, die balans komt wel, alles even rustigaan bekijken hoe het uitpakt hé ;)
 

DeletedUser

Gast
De balk vind ik ook niet helemaal top. Hij mag inderdaad wel wat kleiner of gewoon weer links. En bovenal: Trek dat ding toch door over de hele lengte. Jongens, dit ziet er toch niet uit, al die half losse blokjes in het scherm. xD
Verder denk ik dat het gewoon een kwestie van wennen is. Ik begrijp ook niet alle keuzes, die Godsgezant is echt maf, maar ach, daar kan ik wel mee leven. Dan gebruik je hem toch gewoon lekker niet?
 

DeletedUser

Gast
Mij irriteerd die grote menubalk enorm.

Verder boeien mij de updates niet zo. Iets andere gebouwenvolgorde went vanzelf en een extra eenheid die realistisch gezien waardeloos is ook al kost hij geen gs is ook erg leuk voor de wannabees. Ik train wel echte troepen :)

Maar die menublak moet echt weg, anders gaat voor mij de lol eraf. Totaal geen zicht meer op het spel zo!
 

DeletedUser

Gast
Nou een word waardeloos deze update

A links een werkbalk rechts een werkbalk boven een werkbalk onder een werk balk.

Wat is hier praktisch aan?

Wat voegt het bij aan het spel plezier?

Zaten die grafischeontwerpers zich te vervelen en dachten om wat te doen te hebben gaan we het spel maar verzieken.
 

DeletedUser

Gast
mag er een optie komen om de oude schermweergave te behouden?
echt heel irritant zo..
net of je dat kleine stukje links nodig hebt, heb liever een 'langer'scherm, zonder die enorme goudknop + werkbalk in het midden onderaan..
 

DeletedUser19872

Gast
Ik vind het ook een waardeloze update, op de reserveringstool na dan... Laat die tool nu de enige zijn die het weer niet doet :( Jammer weer!
 

DeletedUser13380

Gast
ochoch, allemaal zo negatief. Het went wel. Even een verandering en iedereen in rep en roer. Man man man... Mensen zijn nooit tevreden deze tijd... Je speelt Grepo toch voor je plezier? Is je plezier hiermee weg? (het concept is hetzelfde hoor)

Voor mij echt niet hoor...
 

DeletedUser

Gast
Die gebouwenwissel maakt het spel een stuk logischer. De godsgezant opent nieuwe, tactische mogelijkheden. Ook is hij leuk voor beginners die hun grondstoffen hard nodig hebben om gebouwen uit te breiden. Alleen is de menubalk een beetje groot en blokkeert hij het zicht. Nu maar hopen dat de reserveringstool snel komt!
 

DeletedUser

Gast
Zeer geslaagde update, je kunt zien dat er veel tijd in is gestoken het een mooie en handige layout te geven.:)


(sarcasme)
 

DeletedUser

Gast
Enige opmerking nog, de timer voor het farmen van de boerendorpen, ben ik de enige of staat die gewoon bij andere mensen ook constant in het rood, zelfs als ik bv 5 minuten pak??
 

DeletedUser13380

Gast
Waarom is iedereen zo pessimistisch hier? Altijd het negatieve zien... Pfff, ga dan naar TW of wat dan ook hé! :O
 

DeletedUser

Gast
Jij bent evengoed aan het klagen sanoj ...

Zonder twijfel de meest waardeloze update ooit op Grepo, bij de 2.0 waren er tenminste nog wat voordelen.
Die goudknop is ook lekker tactvol !

Innogames laat weer zien dat het enkel geeft om beginnende spelers en premium.
 

DeletedUser

Gast
Waarom is iedereen zo pessimistisch hier? Altijd het negatieve zien... Pfff, ga dan naar TW of wat dan ook hé! :O

waarom moet je zoveel spammen ? ben je bolletjes aan t sparen ?

tis gewoon een klote update, helemaal voor de bouw van sommige gebouwen!
 
Bovenaan