• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het geld, wat doe je ermee?

DeletedUser20586

Gast
Dat is echt het meest domme om met je geld te doen x)

Ik geef het liever uit nadat ik lang heb gespaard. Bijvoorbeeld aan een nieuwe tv, games en de ps4.
 

DeletedUser

Gast
Ik geef het uit aan ten eerste wiet, ten tweede andere dingen waarmee je in leven blijft ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik geef het uit aan ten eerste wiet, ten tweede andere dingen waarmee je in leven blijft ;)

Je post schreeuwt om aandacht.
images
 

DeletedUser13872

Gast
Net een mooie PC gekocht, verder niet veel, komt wel op.
Af en toe goud.
 

DeletedUser16231

Gast
Welke volslagen idioot geeft zijn geld uit aan wiet?

Ze zijn van het zelfde kaliber als zij die hun geld aan bier uitgeven, het is hoogstens een ander smaakje.

OT: Vakanties, het liefste spaar ik mijn centen op om 2 keer per jaar lekker op vakantie te kunnen gaan.
 

DeletedUser20586

Gast
Nee het is echt heel normaal :/ Dan kun je serieus nog beter goudmunten gaan kopen.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb een goed half jaar geleden geinvesteerd in een beginnend gameserver hosting bedrijf (500) nu ben ik er min of meer salesman en krijg ik 10% van wat ik binnenhaal voor het bedrijf. Ik krijg nu denk ik iedere maand een goede 100-200$ betaald. En ik krijg 5 gratis gameservers :) Van dit geld ben ik de laatste tijd gaan investeren in een betere pc / Bijbehoren. Dit zodat ik kan gaan streamen om weer meer reclame te maken voor het bedrijf (Dat houd in MP op onze eigen servers)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13872

Gast
Ik heb een goed half jaar geleden geinvesteerd in een beginnend gameserver hosting bedrijf (500) nu ben ik er min of meer salesman en krijg ik 10% van wat ik binnenhaal voor het bedrijf. Ik krijg nu denk ik iedere maand een goede 100-200$ betaald. En ik krijg 5 gratis gameservers :) Van dit geld ben ik de laatste tijd gaan investeren in een betere pc / Bijbehoren. Dit zodat mik kan gaan streamen om weer meer reclame te maken voor het bedrijf (Dat houd in MP op onze eigen servers)

Dat heb je goed voor elkaar dan!
 

DeletedUser

Gast
Ik ben net jarig geweest dus heb weer een beste vetpot erbij (voor mijn doen :p).
Ik heb laatst een mobiel gekocht en bij tussenuren koop ik wat te eten. Verder niet heel veel, waar ik nu voor spaar weet ik nog niet.
 
Bovenaan