• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21356

Gast
Dus Moon die op Donfrank BM-stemde wordt gelyncht door Donfrank, die later nog geluncht wordt.

We zijn door deze actie en indirect claimen wel alweer 4 Goedjes kwijt. Het enige 'goede' dat we nu wel weer weten is dat er nog een Even Muizenval is. Hopelijk houdt die het wat langer vol.

E: We wisten dat al. *facepalm*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Bah, die lynch faalde keihard. Hadden we een meerderheid op iemand, gaat die persoon er net uit voor de lynch met alle gevolgen van dien -.-"
 

DeletedUser

Gast
alle discussies hier rondom horen in het discussietopic besproken te worden en niet in het speeltopic. Dus ga aub daar verder met je discussie en houdt het een beetje redelijk
 

DeletedUser22163

Gast
Ik vind nog niet echt heel veel verdachten, want er word niet veel gepost. Dat Gerbentje nu ineens BM is vind ik heel verdacht, mischien spelen de wolven zo een slim spelletje met ons?

Sanhal, random stem. Lijkt me logisch want er zijn geen verdachten.

en gerbentje, op dit tijdstip waren er genoeg verdachten en sanhal had tot dat moment niet echt iets verdachts gezegd. Er waren toch verdachtere mensen, waarom sanshal en niemand anders?
 

DeletedUser

Gast
Omdat geen één goede redenen had om iemand te lynchen.

Helaas moet deze trotse aanvoerder van het team vanavond weg, en zal hij rond 7 uur zijn stem bekend maken. Ik hoop dat jullie nog wat goals gaan scoren, want ik weet niet wie ik uit de basis wil hebben :confused:
 

DeletedUser21356

Gast
Mijn stem gaat vandaag op Vinie.

Waarom?
Volgende posts zijn spam:
Oke, succes allemaal.

en mijn eerste vraag wie wil BM worden?
dat zijn denk juist redenen, waarom je geen bm wil worden
omdat je zegt dat je vervangbaar ben. dus dat betekend dat we jou niet echt nodig hebben
waarom zou je dat willen. zeker naar orry main :p
ik heb het gevoel dat ydeger wel een goeie BM kan zijn als hij hij heel actief is enzo. Maar adi, ik denk niet dat jij een BM mag zijn van mij. Je word altijd boos en dan schrijf je je uit of zeg je je rol
Sorry mensen dat ik niet gestemd heb. De dag duurde iets langer dan verwacht(carnaval) en morgen ga ik weer volop stemmen
Ik vind nog niet echt heel veel verdachten, want er word niet veel gepost. Dat Gerbentje nu ineens BM is vind ik heel verdacht, mischien spelen de wolven zo een slim spelletje met ons?



en gerbentje, op dit tijdstip waren er genoeg verdachten en sanhal had tot dat moment niet echt iets verdachts gezegd. Er waren toch verdachtere mensen, waarom sanshal en niemand anders?
Nu vindt hij Gerben verdacht terwijl een Goedje hem BM maakte? Dit slaat dus nergens op.

Ik weet het, dit is niet veel, maar er is niet echt voldoende (zinnig) gepost om échte verdachten te hebben.
 

DeletedUser22163

Gast
Omdat geen één goede redenen had om iemand te lynchen.

Helaas moet deze trotse aanvoerder van het team vanavond weg, en zal hij rond 7 uur zijn stem bekend maken. Ik hoop dat jullie nog wat goals gaan scoren, want ik weet niet wie ik uit de basis wil hebben :confused:

nou een goeie BM ben je. je wil jezelf niet verdacht maken en de andere laten kiezen. Dit is mischien je eerste keer maar dan nog je kunt toch proberen.

en gekko, toen waren we nog niet echt begonnen nu zijn er doden nu begint de jacht pas echt
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ja, maar het was een goedje die hem bm maakte en er is geen netwerken. Dus kan het niet zo 1 2 3 een streek van de slechtjes zijn. Jouw argument is dan ook onjuist.
 

DeletedUser

Gast
In dat geval, wil ik ook wel op jou stemmen?
Ik hoop vanavond voor 7 uur nog een theorie te kunnen posten, maar dat gaat moeilijk als er vandaag nog maar 8 posts zijn gepost.
 

DeletedUser22163

Gast
als je mij lynch dan heb je weer een goedje minder, snap je. Je moet je concentreren op de echte wolven.
en gerbentjee niet zomaar meelopen met iedereen :p
 

DeletedUser

Gast
@vinie, ik begrijp niet precies wat je verdacht vind aan gerben als BM. Het was niet dat de vorige wolf BM was en die dan door heeft gegeven oid.

E. Sanhal ninja :O
 

DeletedUser22163

Gast
kijk nu komen er pas posten, dat was juist mijn bedoeling.

Helaas moet deze trotse aanvoerder van het team vanavond weg, en zal hij rond 7 uur zijn stem bekend maken. Ik hoop dat jullie nog wat goals gaan scoren, want ik weet niet wie ik uit de basis wil hebben :confused:

ik vind niks verdacht aan gerben als BM, maar het is gewoon een beetje raar dat hij eerst de reactie afwacht voor hij zelf gaat oordelen. zo kan iedereen wel wachten tot er iemand post dan kommen er juist geen posten
 

DeletedUser

Gast
als je mij lynch dan heb je weer een goedje minder, snap je. Je moet je concentreren op de echte wolven.
en gerbentjee niet zomaar meelopen met iedereen :p

Dat beweert iedereen. En hoe kan ik in vredes naam wolven opzoeken als de helft inactief is/weinig tot niks post, en er geen goede argumenten zijn?
Dat is een nadeel van niet netwerken, je moet doormiddel van "dit" topic wolven zien op te sporen. Daarom wacht ik nog even met stemmen, om te kijken of ik nog wat verdachts kan vinden ;)
 

DeletedUser22163

Gast
ja, daar heb je gelijk in van dat nadeel van dat netwerk. Maar ik wou gewoon een discusie beginnen om zo meer posten te krijgen. ik verdenk je niet hoor gerben, dit was gewoon voor reactie uit te lokken
 

DeletedUser

Gast
aantal dingen die mij opvallen, waarvan ik nog niet goed weet wat ik ermee aan moet:
- Tristan heeft maar 1 post, met echt alleen 2 stemmen, niets eromheen.
- Gerben besloot om 1 minuut voor de deadline nog snel de bm stem op don te gooien. Don had zijn stem op moon staan, dus misschien was t strategie van gerben, maar t kan ook best wel dat t puur was dat hij gewoon sneller nadacht dan de rest op dat moment en er wel aan dacht zijn bm te veranderen.
- Kyra speelt een beetje zoals vorig potje, toen was ze wolf, ik vind r eigenlijk best wel verdacht. Ook alice is niet altijd even aanwezig.
- Imra is wolf :O
 

DeletedUser22163

Gast
ik heb toch al iets gedaan: een discusie begonnen om de wolven uit hun holletje te lokken, snap je?
Ik wil gewoon meer reactie daarom had ik dat gepost.

De stemming van het Jagerschot van Yde stond op Moon, vandaar mijn stem, en ook de uiteindelijke bepaling ervan. Sorry hiervoor.

dit vond ik ook raar hoe kan don weten dat yde een schot ging doen op moon. er mag toch geen netwerk gebruikt worden?
 

DeletedUser

Gast
Fireas, ik veranderde toen mijn stem, omdat ik mijn BM stem eerst op Yde had. Op het moment dat ik dit topic opende, en ik dat las moest ik snel veranderen, en ik Donfrank een kans wou geven kreeg hij mij BM stem.

Ik ga nu eten.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dat klopt en is uitgelegd, ydeger had per ongeluk ipv naar potg en marco naar donfrank de jagersactie gestuurd.
Hierdoor wist hij dus wie de dode zou zijn.
 

DeletedUser

Gast
dit vond ik ook raar hoe kan don weten dat yde een schot ging doen op moon. er mag toch geen netwerk gebruikt worden?
Yde ging dood. Yde had jagerschot naar marcoknight en donfrank ingestuurd, ipv naar POTG (spelleiding). Zo wist donfrank dus dat yde op moon zou schieten.

EDIT: Ge'ninja'd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan