• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22163

Gast
oke, dank je sanhal. Dat kan altijd gebeuren :p
edit: sanhal en gerben

mijn verdachten is tot nu toe genius. hij stemt op iemand die inactief is, waarom zou je dat doen? Dit kan altijd veranderd worden mensen, dus ga aub niet haten, maar ik kan het pas veranderen als jullie meer posten
 

DeletedUser

Gast
Het gaat er steeds meer op lijken dat dag 2 alleen een stemdag wordt.
 

DeletedUser

Gast
geen zorgen, ik ga niet haten om die stem :p
Ik zet de mijne op Kyra. Speelt vrijwel hetzelfde als vorige keer in mijn ogen (ze was toen wolf)
reageert niet ook al is ze wel online (begrijp best dat ze t druk kan hebben, maar ik moet ook iets)
 

DeletedUser

Gast
mijn verdachten is tot nu toe genius. hij stemt op iemand die inactief is, waarom zou je dat doen? Dit kan altijd veranderd worden mensen, dus ga aub niet haten, maar ik kan het pas veranderen als jullie meer posten

Wat is dat voor een onzin reden?
Het is helemaal niet raar dat je op een inactiefste stemt, maar het is wel raar dat je op hem stemt omdat hij dit wel doet. Daarom staat voor nu mijn stem op Vinie
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Vandaag is kyra jarig dus ik kan geloven dat ze vandaag minder actief is, maar dat betekend idd niet dat ze de andere dagen inactief moet zijn.
E: Op een inactiefje stemmen is niet heel vreemd, aan inactieve mensen heb je niet veel en het kan ook een wolf zijn die gewoon wel de lunch instuurt maar verder amper post.
 

DeletedUser

Gast
Vandaag is kyra jarig dus ik kan geloven dat ze vandaag minder actief is, maar dat betekend idd niet dat ze de andere dagen inactief moet zijn.
E: Op een inactiefje stemmen is niet heel vreemd, aan inactieve mensen heb je niet veel en het kan ook een wolf zijn die gewoon wel de lunch instuurt maar verder amper post.

euwja :p
voel me nu een beetje schuldig (omdat ik t was vergeten en omdat ik mn stem op n jarige heb staan)
maar ze is duidelijk actief op Skype, dus ik dacht zo... dan kan ze hier vast ook wel ff kijken :p
 

DeletedUser21204

Gast
geen zorgen, ik ga niet haten om die stem :p
Ik zet de mijne op Kyra. Speelt vrijwel hetzelfde als vorige keer in mijn ogen (ze was toen wolf)
reageert niet ook al is ze wel online (begrijp best dat ze t druk kan hebben, maar ik moet ook iets)

Ik zag niets wat mij de moeite waard leek om op te reageren.

Bovendien vallen speelstijlen lastig te vergelijken met elkaar, aangezien dit zonder claimen, maar vooral dus zonder netwerken is.
 

Genius0615

Erinys
als je mij lynch dan heb je weer een goedje minder, snap je. Je moet je concentreren op de echte wolven.
en gerbentjee niet zomaar meelopen met iedereen :p

Wolvenargument, om het met Tristans woorden te zeggen, je bent helemaal geen goedje tot het tegendeel bewezen is (ik denk tenminste dat dat zijn woorden waren :p)
mijn verdachten is tot nu toe genius. hij stemt op iemand die inactief is, waarom zou je dat doen? Dit kan altijd veranderd worden mensen, dus ga aub niet haten, maar ik kan het pas veranderen als jullie meer posten

Vinie, dit lijkt een counterstem, maar wat voor een ***argument is dit? Er waren totaal geen verdachten op dag 1, en dan besloot ik maar op een inactiefje te stemmen, aangezien die totaal niets aan het spel toevoegt, dus waarom is dit zo verdacht?
 

DeletedUser

Gast
spelerslijst is bijgewerkt, mocht er iets vergeten zijn => pm of skype.
Waarschuwing aan owen en alice, gisteren niet gestemd. Vandaag niet stemmen=>vervangen
En aan tristan , niet weer te laat stemmen :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22163

Gast
onthoud goed wat ze allemaal zeggen. want tussen deze beschuldigingen zit zeker een wolf tussen. Als je mij vermoord dan weet je of ik goed of slecht ben en het ziet ernaar uit dat ik dood ga. Maar genius je moet alles lezen wat er staat:

Dit kan altijd veranderd worden mensen, dus ga aub niet haten, maar ik kan het pas veranderen als jullie meer posten
 

DeletedUser

Gast
vinie, zie bovenstaand en andere redenen.
Moet nu weg. Uitgebreide mening komt soon.
 

DeletedUser21204

Gast
Animal wegens al 2 dagen waardeloze argumenten enkel gebaseerd op persoonlijke relaties met spelers aanvoeren.
 

DeletedUser22163

Gast
oke, dan ben ik dood, denk ik? Maar voor ik dood ga wil ik zeggen dat jullie alles goed na gaan kijken :p
maar verander mijn stem naar animal want zijn reden was niet echt goed naar mijn zin
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Animal wegens al 2 dagen waardeloze argumenten enkel gebaseerd op persoonlijke relaties met spelers aanvoeren.

Volgens mij zijn van jou 8 posts er 3 die over een hoge hoed gaan, 2 lynchstemmen (allebijop goedjes) en 3 over jezelf als BM en comenten dat je ergens niet op gaat antwoorden. Bekijk een spiegel voor je iemand aanwijst. No way dat Alice serft, waarom denl je dat ik ander sop der stem
 

DeletedUser22163

Gast
en adi, het heeft toch geen zin. Ik ga toch dood. je kunt beter meelopen net als de BM en die andere. dan lijk je minder verdacht
 

DeletedUser

Gast
Animal wegens al 2 dagen waardeloze argumenten enkel gebaseerd op persoonlijke relaties met spelers aanvoeren.
Mee eens, Animal. Op deze manier overleeft vinie het misschien, het lijkt er namelijk op dat hij gewoon het slachtoffer is doordat hij wel probeert te zoeken naar wolven.
Volgens mij zijn van jou 8 posts er 3 die over een hoge hoed gaan, 2 lynchstemmen (allebijop goedjes) en 3 over jezelf als BM en comenten dat je ergens niet op gaat antwoorden. Bekijk een spiegel voor je iemand aanwijst. No way dat Alice serft, waarom denl je dat ik ander sop der stem
Zeg dan gewoon dat je niet wil stemmen voor de lynch? :-/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan