• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Bovenstaande posts hebben mijn vermoedens dat Adi wolf is niet echt veranderd, integendeel, en daarom zal ik mijn stem van oranje naar rood veranderen.

Animal, dus.

Ik vroeg een paar posts geleden een vraag omtrent je vermoedens, nu, 3 posts later van jouw kant heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. Komt er nog wat van? :/
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik kon niet iemand vinden die naar mijn mening verdacht was. Dan stem ik liever op iemand die toch niet sterft, dan op iemand anders met de kans van een meeloop flush

2 Dagen achter elkaar? En dat vindt zich goed genoeg om BM te worden?

Ik heb meer vertrouwen in Yde's kunsten (een goedje) om een wolf te vinden dan de kunsten van alle andere spelers bij elkaar bij een lynch. 1/4 van de lynchers zijn namelijk wolven, die hebben invloed op de dode. ik heb meer vertrouwen in iemand die 100% goed is dan een groep mensen die voor 75% goed zijn, volgens jou opmerking kunnen we dan net zo goed niet gaan lynchen aangezien er een grote kans is dat een goedje sterft. Bullshit.

Je leest dit verkeerd. Op dat moment, middag van dag 0, is er inderdaad nog niets maar dan ook echt nog niets te zeggen over iemand. Naargelang het spel vordert, er meer wordt gereageerd en er gebeurtenissen voorbijgaan is het veel makkelijker een wolf uit te halen dan op dat moment, dat moet jij toch ook begrijpen?

1 voorbeeld van mij falen als wolf is de meest recente keer dat ik wolf was, vorige pot.
BM was ook voor spek en bonen, met zo'n rol als de mijne moet je nog iets doen, anders is het ook geen ene reet aan.

Het spel is zo plezant als je het zelf maakt. Er is niets leuks aan elke dag gewoon wachten tot de deadline, benieuwd op wie er zal sterven. Dat kan je trouwens ook langs de zijlijn.

Volgens jou eerdere posts zeg ik nooit wat zinnigs? Dus wat is het verschil met normaal en met nu?

Het verschil is dat je je nu opeens interessant wilt voordoen, je nuttig wilt bewijzen, vlak nadat ik zeg dat ik je verdacht vind. Toeval?
 

DeletedUser

Gast
ik zou echt niet op animal stemmen. Ik verdenk eerder imrahil en vooral Kyra
 

DeletedUser21204

Gast
Fireas, met jouw argumenten kom je niet veel verder dan dat ik volgens jou dezelfde speelstijl zou hebben als het vorige potje dat ik wolf was, maar dit klopt volgens mij helemaal niet. Naar mijn mening was ik het vorige potje iets... inactiever. Onverschilliger, om het zo maar even te zeggen.
Dus tenzij je nog een beter argument hebt, zie ik echt niet waarom jij me zo verdenkt?
 

DeletedUser

Gast
Fireas, met jouw argumenten kom je niet veel verder dan dat ik volgens jou dezelfde speelstijl zou hebben als het vorige potje dat ik wolf was, maar dit klopt volgens mij helemaal niet. Naar mijn mening was ik het vorige potje iets... inactiever. Onverschilliger, om het zo maar even te zeggen.
Dus tenzij je nog een beter argument hebt, zie ik echt niet waarom jij me zo verdenkt?

Omdat jij je hetzelfde gedraagt als vorige pot?
 

DeletedUser

Gast
Fireas, met jouw argumenten kom je niet veel verder dan dat ik volgens jou dezelfde speelstijl zou hebben als het vorige potje dat ik wolf was, maar dit klopt volgens mij helemaal niet. Naar mijn mening was ik het vorige potje iets... inactiever. Onverschilliger, om het zo maar even te zeggen.
Dus tenzij je nog een beter argument hebt, zie ik echt niet waarom jij me zo verdenkt?

omdat jij gewoon vrolijk meteen op Animal stemt.
 

DeletedUser21204

Gast
ja, jij bent niet de enige die ik verdenk ja :p

Van jouw kant heb ik tot nu toe enkel zien komen "ik zou animal niet lynchen". Moet dit ons ervan overtuigen dat Adi inderdaad goedje is?
Dus jij verdenkt iedereen die Animal wil lynchen, en dus niet naar jouw simpele "ik zou hem niet lynchen" luistert?
Dat is wel heel makkelijk gesproken.

Genius, omdat Imrahil niet op deze manier mag sterven.

Door die stem sterft Imrahil juist?
 

DeletedUser

Gast
Van jouw kant heb ik tot nu toe enkel zien komen "ik zou animal niet lynchen". Moet dit ons ervan overtuigen dat Adi inderdaad goedje is?
Dus jij verdenkt iedereen die Animal wil lynchen, en dus niet naar jouw simpele "ik zou hem niet lynchen" luistert?
Dat is wel heel makkelijk gesproken.

t gaat mij er meer om hoe makkelijk mensen het wegwuiven. Normaal zou je zoiets denk ik niet negeren.
 

DeletedUser

Gast
ik zou echt niet op animal stemmen. Ik verdenk eerder imrahil en vooral Kyra

Beschermen van eventuele medewolf?

Besef wel: Als Animal wel burger/goedje is, dan staan we straks 5 goedjes VS 4 wolfjes. Dan wordt het nog knap lastig :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan