• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik zeg bij deze, dat jij morgen mijn lynchstem krijgt.

Nee, ik zou gaan voor een moderator. Robin of Imra.

@Gerben, dit is precies hetzelfde als de actie die de wolven hebben uitgehaald bij de Star Wars wvw ;) compleet legaal
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik wil niet zeuren, maar dit vind ik dus echt zielig. Je kan je gelijk niet krijgen, dus ga je claimen. Dit zie ik als spelbederf.

Mwa hij weet dat als hij claimt eruit ligt en de lynch 1 opschuift. Op dit moment was imrahil de 2e en wordt dus lynch ik vertrouw imra ook niet dus ik denk dat dit juist goed uit kan pakken als imra wolf was. Aangezien adi sws dood zou gaan.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik reken er op dat de spelleiding zich bij zijn eigen regels zal houden en dat Animal zal sterven door zijn rol hier luid en duidelijk te verkondigen. Zoniet, tja, dan falen ze en mislukt het plan van Adi om op die manier Imra met zich mee de dood in te sturen. Ik gok op een rattenval ofzo die hem gezien heeft. Vandaar mijn stemkeuze ^^.
 

DeletedUser

Gast
Nee, ik zou gaan voor een moderator. Robin of Imra.

@Gerben, dit is precies hetzelfde als de actie die de wolven hebben uitgehaald bij de Star Wars wvw ;) compleet legaal

ik zal er nog even over nadenken. Ik verdenk Imra sowieso heel zwaar. Robin is ook verdacht, maar Kyra in mijn ogen is toch ook wolf of extreem eigenwijs...
 

DeletedUser21204

Gast
ik zal er nog even over nadenken. Ik verdenk Imra sowieso heel zwaar. Robin is ook verdacht, maar Kyra in mijn ogen is toch ook wolf of extreem eigenwijs...

Dat laatste zou je ondertussen toch moeten weten, Fireas :p Eigenwijs, koppig, that's totally me :p
 

DeletedUser

Gast
ik zal er nog even over nadenken. Ik verdenk Imra sowieso heel zwaar. Robin is ook verdacht, maar Kyra in mijn ogen is toch ook wolf of extreem eigenwijs...

Extreem eigenwijs is ze altijd al geweest, ik zeg het maar, zo is ze :p wolf is ook optie, dit lijkt op haar vorige speelstijl. Ik verdenk speciaal door de vorige post dat Robin een wolf is.
 

DeletedUser

Gast
@Gerben, dit is precies hetzelfde als de actie die de wolven hebben uitgehaald bij de Star Wars wvw ;) compleet legaal

Dat is mogelijk, toen deed ik niet mee, kan het dus niet weten.
Wat Sanhal zegt, t is mogelijk. Maar wat nou als Imra wel goed is? Je moet het halen uit het topic, zonder netwerken en claimen. Ik hoop dat Animal goed zit, anders kunnen we de hoop zo goed als opgeven...
 

DeletedUser

Gast
Dat is mogelijk, toen deed ik niet mee, kan het dus niet weten.
Wat Sanhal zegt, t is mogelijk. Maar wat nou als Imra wel goed is? Je moet het halen uit het topic, zonder netwerken en claimen. Ik hoop dat Animal goed zit, anders kunnen we de hoop zo goed als opgeven...

Gerben, je bent wss lunch, maak ajb Sanhal BM.
 

DeletedUser

Gast
Extreem eigenwijs is ze altijd al geweest, ik zeg het maar, zo is ze :p wolf is ook optie, dit lijkt op haar vorige speelstijl. Ik verdenk speciaal door de vorige post dat Robin een wolf is.

Waarom gaat iedereen van vorige spellen uit?

Mijn eerste 5 potjes, 1ste potje overleefde ik, de 2de tot 5de potje, was ik 4x burger, maar 4x werd ik beschouwd als een bewezen wolf. Ik vind dit nou ook een zwakke reden om hieruit te concluderen dat iemand wolf is.
 

DeletedUser

Gast
Gerben, je bent wss lunch, maak ajb Sanhal BM.

Ik ga van mijn instinct uit. Als die infectie inderdaad gaat plaatsvinden, is het 5 VS 5. Het lot ligt (als ik lunch ben) in mijn handen. Ik ga nogmaals het hele topic doorlezen.
 

DeletedUser

Gast
Dan inderdaad 6 VS 5. Ik zal alles goed gaan doorlezen, ik hoop nog wat tegen te komen. Ben benieuwd naar die rollen van de twee.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Tja, nu kom ik inderdaad wel wat verdacht over, zeker als Imra wolf blijkt xD
Nuja, hopen dat ik niet geïnfecteerd wordt :x
 

Genius0615

Erinys
Sorry dat ik niet gestemd heb, ik was van plan om dit te doen maar ben het compleet vergeten aangezien grootouders enzo hier zijn. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan