• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelleider: Weerwolven van Wakkerdam #100

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Uiteraard heel goed. Maar ik ben van mening dat je voor een honderdste potje niet ineens alles open moet gooien. Tegen de tijd dat dit begint, hebben we al anderhalve week niet meer aan WvW gedaan. De inschrijving had best wat eerder mogen worden geopend. Verder, zei ik dus al, moet je toch niet voor een potje nog meer nieuwerds aan gaan dragen? Ik wil er niet allergisch voor overkomen, maar het is net of de mods zich moeten bewijzen met een opvallend en in mijn ogen niet veel bijdragend idee.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind de oefenpot en het concept van de mods goed, daarom heb ik ook op ze gestemd. Het is echter waar dat ze hier vééééél te laat mee komen, want, zoals Ydeger al zegt, zal het nog wel even duren voordat dat potje kan starten.
Maar goed dat ik dit topic tijdig heb geopend en jullie mij hebben om je in de tussentijd te vermaken met RvR.
2n9hnav.gif


EDIT: Nieuwe spelers hierheen halen vind ik niet verkeerd als de inactieven/niet hun best doenende spelers er van tevoren uitgefilterd worden.
 

DeletedUser18003

Gast
Uiteraard heel goed. Maar ik ben van mening dat je voor een honderdste potje niet ineens alles open moet gooien. Tegen de tijd dat dit begint, hebben we al anderhalve week niet meer aan WvW gedaan. De inschrijving had best wat eerder mogen worden geopend. Verder, zei ik dus al, moet je toch niet voor een potje nog meer nieuwerds aan gaan dragen? Ik wil er niet allergisch voor overkomen, maar het is net of de mods zich moeten bewijzen met een opvallend en in mijn ogen niet veel bijdragend idee.
En daarom moeten jullie niet op de mods stemmen ^^
 

Genius0615

Erinys
Relax’ Coup d’État 2: Kroenuh Strikes Back - DutchGirl329 3
"Geen bazentitel, wel een bazenpot!" - Fireas, RabbidRobin & Relax 2
Het jubilée - Vinie15 & Ydeger 2
Ratchet & Clank - Initia - 1

Ik verander mijn stem, heb geen zin om nog een week of meer te wachten op het volgende potje :O
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Relax’ Coup d’État 2: Kroenuh Strikes Back - DutchGirl329 3
"Geen bazentitel, wel een bazenpot!" - Fireas, RabbidRobin & Relax 2
Het jubilée - Vinie15 & Ydeger 2
Ratchet & Clank - Initia - 1

Ik verander mijn stem, heb geen zin om nog een week of meer te wachten op het volgende potje :O

Toch jammer, gaat in mijn ogen het beste potje niet door omdat je niet een week wil wachten :rolleyes:.
Dat potje van DG kan altijd wanneer ze tijd heeft (ik weet vrij zeker dat ze die punten wel zal krijgen) maar het potje van de mods is een een keer en nooit weer denk ik.
 

DeletedUser

Gast
Waarom ligt de deadline pas morgen:O:O

Stemverandering:
3 voor Robin
2 voor Yde
1 voor Noobje

Hint hint Don hertel eens.
 

DeletedUser20542

Gast
Wat er eerst stond:
DG 3
Ed 2
Mods 1

Waar ik het in verander:
DG 3
Ed 2
Ini 1

Omdat iedereen het doet. Andere post verwijderd.
 

DeletedUser

Gast
ter info: mensen gaan er nu van uit dat er altijd een oefenpot zal zijn. Deze zal er echter alleen zijn als er MEER dan 20 nieuwe spelers zijn die zich inschrijven. In dat geval zien wij het als een aanwinst om 3 dagen deze spelers kennis te laten maken met het spel zodat ze de werkelijke pot niemand in de weg zitten door fouten en ze misschien wel blijvend WvW speler worden op het forum. Als er minder dan 20 nieuwe spelers zijn, beginnen we gewoon direct.
 

Genius0615

Erinys
Toch jammer, gaat in mijn ogen het beste potje niet door omdat je niet een week wil wachten :rolleyes:.
Dat potje van DG kan altijd wanneer ze tijd heeft (ik weet vrij zeker dat ze die punten wel zal krijgen) maar het potje van de mods is een een keer en nooit weer denk ik.

We kunnen ook eerst dat van DG doen, en daarna dat van de mods, dan alle bewijs van DG's potje verwijderen zodat de nieuwerds denken dat het nog steeds potje 100 is :p
 

DeletedUser

Gast
"Geen bazentitel, wel een bazenpot!" - Fireas, RabbidRobin & Relax - 3
Relax’ Coup d’État 2: Kroenuh Strikes Back - DutchGirl329 - 2
Het jubilée - Vinie15 & Ydeger - 1
 

DeletedUser

Gast
In ieder geval, dg moet gewoon sowiezo een potje leiden wanneer zij kan, t is duidelijk dat bijna iedereen haar potje ook leuk vind.
Dus als we er gewoon voor zorgen dat er eens nder potjegereserveerd is voor haar, zijn we het dan allemaal mee eens dat de mods gewoon nu 100 doen en cynth gewoon ook maar niet het getal honderd?
 

DeletedUser

Gast
Geez, wat een heisa om een getal x)

sws is 101 mooier dan 100 suckahrs
 

DeletedUser

Gast
Kan iemand me op skype porren als de inschrijvingen beginnen? Ik vergeet sowieso het AF te checken :p
 

DeletedUser

Gast
naar mijn mening is het gewoon stemmen tellen en inschrijvingen open gooien want ik vind het allemaal maar lang duren :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan