• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelleider: Weerwolven van Wakkerdam #100

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
Wat is tussenstand, wilde nu graag even stemmen.
Ik vind die van DG eigenlijk leuker als die van de mods... maar aangezien ik volgende week een week op vakantie ben wilde ik zo stemmen dat ik juist die mee kon doen.

Dusja dat was t een beetje :p
 

DeletedUser

Gast
Als dat zo is, dan mijn excuses.

Ik vond het namelijk nogal sarcastisch overkomen.. vandaar mijn reactie.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
DonFrank DutchGirl
Gekko DutchGirl
Maximus DutchGirl
Genius DutchGirl
Rabbid DutchGirl
Bezem DutchGirl
Animal DutchGirl
Marcoknight DutchGirl
Ydeger DutchGirl
Genade Mods
Kyra Mods
Vinie15 Mods
Alice Mods
POTG Mods
EdAtGloire Mods
Gewooneenspartaan Mods
Genade Mods
Initia Mods
Gerben Mods
Mods 10
DutchGirl 9

Aangezien jullie allemaal zo vreselijk kinderachtig doen, nuja, het was niet mijn idee om hier zo'n stemming op te houden. At the moment zijn de Mods aan het winnen, stemmen kan nog tot vanavond. Mochten er fouten in staan, mag je deze altijd melden.

(Doe ik deze stemming zodat het in mijn voordeel uitkomt? Nee, gewoon omdat jullie kleine kindjes zijn en een vrij vuil spelletje spelen. Zo is alles eerlijk en redelijk, voor iedereen. Ik heb dan ook eerst deze post gemaakt en dan pas geteld, mocht dat jullie helpen te overtuigen dat dit eerlijk is gebeurd. Maargoed, wie zijn jullie dat ik mij moet verantwoorden voor jullie?)
 

DeletedUser21204

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
We eindigen de stemming zoals we hem begonnen zijn, niet? Dus, 3-2-1.
 

DeletedUser21204

Gast
Nee, ik ben voor enkel de eerste. Is eerlijker aangezien die daaronder bullcrap is. Ben voor C <3 maar alsnog, honest.

Mee eens.

Wees eerlijk, het gaat toch tussen DG en de Mods. De stemmen daaronder dienen alleen maar om op wat minder goede inschrijvingen te stemmen zodat je DG of de Mods (ligt eraan op welke je stemt) in elk geval maar geen punten gaat geven.

Het risico van stemmen voor 1 potje.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En aangezien elke spelleidingsstemming die maar voor 1 potje stemt, via een peiling gaat en niet via het puntensysteem, snap ik ook totaal niet waarom DonFrank de stemmenpost heeft gepost. Toen ik online kwam, hadden er al 10 mensen gestemd en was het eigenlijk al te laat.
 

DeletedUser18003

Gast
Als er met 3-2-1 gestemd wordt, waarom wordt dan opeens alleen de 3 geteld? Dat slaat helemaal nergens op :/ Je moet tellen op de manier waarop destemming gegaan is...
 

DeletedUser21204

Gast
Of een herstemming in de vorm van een peiling zoals hij eigenlijk hoort, maar dan duurt het weer zo lang..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan