• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #100: Relax' Coup d'État 2: Kroenuh Strikes Back

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Wel lollig dat Kroenuh gewoon als niet-kroenuhr wordt gezien :p
 

DeletedUser

Gast
Nice WWG! Ik was eerst Kroenuh, maar ik verklooide het goed door dag 1 te vergeten, en op dag 2 iemand te kroenuhren die sws dood ging aan inactiviteit. Gelukkig kon WGG mij vervangen, had het tamelijk druk (nog steeds).

In ieder geval, gefeliciteerd WeerWolfGek! :)

Je mag ons ook feliciteren, wij hebben ook heel goed gespeeld als Kroenuhrs, niemand had ons door:O.

VAnaf wanneer was je Kroenuh Relax?
Anders heb ik wel een ideetje waarom jij er zo verdomde lang overdeed alles te accepteren en te overleggen...

Ik zou die lunches ook niet geaccepteerd hebben.

Tja, het potje kon makkelijk door de goedjes gewonnen zijn. Ik had door moeten hebben dat er een reden was dat Weerwolfgek vervangen werd en de rest niet, dat Gerben de enige was die zo slim zou zijn om Don te infecteren terwijl hij nul posts had. Ik zat die spelerlijst keer op keer langs te gaan maar ik zag maar niemand die slim genoeg was om Don te infecteren. (Het hielp niet echt dat de vervangingen niet bij de spelerslijst te zien waren).En natuurlijk hielp het ook niet dat Robin zijn info niet met me wilde delen.:(

Trouwens, als die inactiefdoden gewoon doorgegaan waren, dan hadden de goedjes gewoon een grotere kans gehad om te winnen omdat dan zou gebleken zijn dat WWG's claim niet klopte én er zou een Kroenuhr sterven(of werd Relax pas de laatste dag Kroenuhr?).

In ieder geval is Weerwolfgek de enige die goed heeft gespeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18003

Gast
Als jullie gelezen hadden, hadden jullie gezien dat Gerben specifiek vervangen werd omdat hij vervanging bij mij had aangevraagd
 

DeletedUser

Gast
Als jullie gelezen hadden, hadden jullie gezien dat Gerben specifiek vervangen werd omdat hij vervanging bij mij had aangevraagd

Ik heb gelezen hoor. Dat hij het aanvraagt is natuurlijk de reden dat je voor hem wel een vervanger ging zoeken en voor de rest niet, niet zijn rol natuurlijk.
 

DeletedUser

Gast
Je mag ons ook feliciteren, wij hebben ook heel goed gespeeld als Kroenuhrs, niemand had ons door:O.



Ik zou die lunches ook niet geaccepteerd hebben.

Tja, het potje kon makkelijk door de goedjes gewonnen zijn. Ik had door moeten hebben dat er een reden was dat Weerwolfgek vervangen werd en de rest niet, dat Gerben de enige was die zo slim zou zijn om Don te infecteren terwijl hij nul posts had. Ik zat die spelerlijst keer op keer langs te gaan maar ik zag maar niemand die slim genoeg was om Don te infecteren. (Het hielp niet echt dat de vervangingen niet bij de spelerslijst te zien waren).En natuurlijk hielp het ook niet dat Robin zijn info niet met me wilde delen.:(

Trouwens, als die inactiefdoden gewoon doorgegaan waren, dan hadden de goedjes gewoon een grotere kans gehad om te winnen omdat dan zou gebleken zijn dat WWG's claim niet klopte én er zou een Kroenuhr sterven(of werd Relax pas de laatste dag Kroenuhr?).

In ieder geval is Weerwolfgek de enige die goed heeft gespeeld.

ik had mijzelf gekoppeld aan Relax, alleen toen dacht dat ik dat je twee dagen ACHTERELKAAR niet gestemd mocht hebben voor je dood ging.
Ik dacht dat ik veilig was
 

DeletedUser

Gast
Ik ben veel te naîf xD
Goed gespeeld WWG. Ik had wat beter moeten nadenken.
 

DeletedUser20686

Gast
VAnaf wanneer was je Kroenuh Relax?
Anders heb ik wel een ideetje waarom jij er zo verdomde lang overdeed alles te accepteren en te overleggen...

Niet huilen Maarten, je hebt jezelf aan de drukste persoon van het spel gekoppeld :). Daarnaast wisten wij pas van onze infectie op de dag dat we samenkwamen. (Dag 5 ofzo?) En dan nog overstijgt een koppel de rol? Dan waren we alsnog een g/s koppel, dus ik snap niet waar die opmerking vandaan komt :p

En dan wil ik wel nog even zeggen dat ik nooit meer een potje mee zal doen met een propaganda wolf.. Veeeeelste overpowered! De 'kroenuh' moet 4 dagen overleven en wint dan automatisch? Door een team van 5 personen te creëeren on zo'n late fase in het spel kun je niet meer verliezen. Daarnaast koppel je dan alle informatie van goed en slecht. Vamaf het moment dat Kroenuh zijn infectie klaar was kon die onmogelijk nog verliezen.

De premiejagers hebben goed gespeeld, die hielden het lang vol en kregen zelfs rabbid er van overtuigd dat ze er niet in zaten. Wel apart, ik moest eerst winnen als wolf, toen als geloefde, toen werd die inactief dus weer als wolf, en toen als kroenuhr. Ik kreeg er zowaar een identiteitscrisis van!
 

DeletedUser22163

Gast
het was echt wel een leuk potje vind ik. Echt elke dag gin er een verkeerde wolf eruit.

En kroenh goed gespeeld. ;)
 

DeletedUser16774

Gast
Goed gespeeld, iedereen! Leuk potje, ook al lag ik er veel te vroeg uit.
 

DeletedUser

Gast
Leuk potje iedereen:D, Gefeliciteerd aan de winnaars, en DutchGirl bedankt voor het leiden:)
 

DeletedUser20686

Gast
hoe kan Relax een lunch ingestuurd hebben, terwijl hij geen wolf meer was. :O
dat is valsspel :mad:

Heb ik niet gedaan? Kroenuh kon lunchen.

En animal, mensen kunnen het ook gewoon ontzettend druk hebben. Echter was het beschamend dat je als Relax zo zwaar faalde. Meda dankzij jou won Kroenuh..
 

DeletedUser

Gast
Ik hou heel veel van jullie! <3
Jullie hebben mij allemaal zo hard geholpen!
Zo wist ik dat er nog een propagandaziener in zat :)
En laat ik alle mensen bij wie ik propagandaziener geclaimd had toevallig net voor zijn dood het spel uit gewerkt te hebben. :p
En dan ook nog van die mensen die zeggen dat ik geen kroenuhr kan zijn in hun afscheidsbrief!
Hartelijk dank! Het ging echt opvallend makkelijk!

Verder wil ik nog even mijn complimenten uiten naar Mayco! Zeer goed gespeeld jij!
Het enige negatieve puntje is dat ik je makkelijk in de luren kon leggen, maar dat is ook niet gek. ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik hou heel veel van jullie! <3
Jullie hebben mij allemaal zo hard geholpen!
Zo wist ik dat er nog een propagandaziener in zat :)
En laat ik alle mensen bij wie ik propagandaziener geclaimd had toevallig net voor zijn dood het spel uit gewerkt te hebben. :p
En dan ook nog van die mensen die zeggen dat ik geen kroenuhr kan zijn in hun afscheidsbrief!
Hartelijk dank! Het ging echt opvallend makkelijk!

Verder wil ik nog even mijn complimenten uiten naar Mayco! Zeer goed gespeeld jij!
Het enige negatieve puntje is dat ik je makkelijk in de luren kon leggen, maar dat is ook niet gek. ;)

Kijk wie je als vijand nog overhad:
Mij, Mineos en Araluen. :|
Dat is geen competitie :|
Maar dankje voor je compliment :O
Gefeliciteerd!
 

Araluen

Manticore
Heb ik niet gedaan? Kroenuh kon lunchen.

En animal, mensen kunnen het ook gewoon ontzettend druk hebben. Echter was het beschamend dat je als Relax zo zwaar faalde. Meda dankzij jou won Kroenuh..

toen ik vroeg of we de lunch al ingestuurd hadden, zij Cynthia ja :O
das gemeen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan