• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #100: Relax' Coup d'État 2: Kroenuh Strikes Back

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Nou, je zei dat je gezienerd was door Alice, terwijl dat helemaal niet het geval was.
Jij moet niet denken dat je alles weet.
Ik vertrouw jou en Araluen niet.
Rare reacties, rare Lynches...
En de kans is groot omdat : er zijn nog maar 8 spelers, 2 zijn bewezen als goedje, en van de overige 6 zijn er wss 4 kroenugrs...
(facepalm)
De 2 bewezen goedjes kunnen evengoed Kroenuhr zijn.
Rare lynches, leg eens uit?
 

DeletedUser20686

Gast
Een vogel fluisterde dat mayco11 de andere premiejager was. Dus dat is voor mij reden genoeg om op te stemmen.

Verder ga ik nu lekker uiteten met mijn vriendin en erna op stap, ze is jarig :D
Dus ik ben verder niet meer online om verder te discussiëren! Succes.
 

DeletedUser

Gast
Een vogel fluisterde dat mayco11 de andere premiejager was. Dus dat is voor mij reden genoeg om op te stemmen.

Verder ga ik nu lekker uiteten met mijn vriendin en erna op stap, ze is jarig :D
Dus ik ben verder niet meer online om verder te discussiëren! Succes.

Wie zegt dat nou weer?
Wel meteen stemmen op t laatste moment...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dat werd mij ook verteld.
Mayco, ik vind premie gevaarlijker dan Kroenuhr.
 

DeletedUser

Gast
Jij moet niet denken dat je alles weet.

(facepalm)
De 2 bewezen goedjes kunnen evengoed Kroenuhr zijn.
Rare lynches, leg eens uit?

Oke.

Het enige punt is dat Robin mij Alice' zieneringen heeft verteld en jij stond er niet tussen.
 

DeletedUser

Gast
Araluen, nadat ik met wat mensen gesproken heb lijkt het me slimmer eerst op de Kroenuhrs te jagen.
En zoals Mayco zegt, zijn stemgedrag is niet alles. Ik vertrouwde hem ook al even niet, maar na mijn gesprek ben ik overtuigd
 

DeletedUser

Gast
Mayco
Ik heb het vogeltje ook gehoord daar hoog in de bomen
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik ben er niet vandaag+vannacht. Dus misschien ben ik nog dood misschien leef ik nog maar het is ook onduidelijk wie er nu over is gebleven dus ik stem maar blanco voor vanavond. ???
 

DeletedUser18003

Gast
Sorry voor de vertraging, gisteravond weer schouder en vanochtend werk :s

Het Einde

Kroenuh klapte tevreden zijn laptop dicht. Hij had de WiFi van deze Limburgse McDonald’s niet meer nodig. Het was dat ze geen gratis internet hadden in het gemiddelde vlaaiencafé, anders was hij sowieso daar gaan zitten…
Hij keek zijn metgezellen aan, schraapte zijn keel en sprak ze toe: ‘Krijgers. Nee, wacht: Kameraden. We hebben lang moeten wachten op dit moment, maar we zijn er klaar voor. We gaan het forum terugpakken.’ Terwijl hij ze één voor één aankeek, haalde hij een gigantische honkbalknuppel onder tafel vandaan. ‘MET GEWELD!’
Zijn kameraden, zijn Kroenuhrs, begeleidden hem en schreeuwend renden ze met z’n vieren de McDonald’s uit. Door de straten van het Limburgse gehucht heen, kwamen ze eindelijk aan bij Kroenuh’s huis. Kr33log, op het forum bekend als Relax , hun vijfde lid, opende daar de deur. Hij lachte. ‘Welkom, vrienden!’
‘Waar zijn ze?’ gromde PartoftheGame, oorspronkelijk een Vreemde, terwijl hij de kapstok oppakte en als wapen in zijn handen hield.
Kr33log rolde met zijn ogen. ‘In de jacuzzi natuurlijk, waar anders?
Met z’n vijven slopen ze naar de tuin. Sanhal, de Betoger, die al het hele potje mensen beschermd had, hield hen staande en schudden zijn hoofd. ‘We moeten eerst een plan hebben, jongens.
Vlug overlegden ze. Uiteindelijk klom Niktirana de Klager, die al eerder bewezen had goed te zijn in het afmaken van weerloze persoontjes, klom de rug van de olifant op. Alleen Fireas, op het forum bekend als Araluen zat nog in de jacuzzi. Zijn ogen waren gesloten; hij had niet eens gemerkt dat Kr33log weg was gegaan.
Nikitirana haalde een klein, maar gevaarlijk scherp mes tevoorschijn en stond op het punt Araluen’s keel door te snijden, toen ze achter zich geschreeuw hoorde. ‘Halt!’
Geschrokken draaide ze zich om. Het was Relax. De echte Relax. Samen met de andere mods, de Relaxanen. Niktirana slikte. Help.
De Kroenuhrs besloten echter ook uit hun schuilplaats te komen en gingen uitdagend tegenover hen staan. ‘Zo, mijn beste Relax,’ begon Kroenuh. ‘Is het er nou eindelijk toch van gekomen?’
Relax knikte instemmend. ‘Het zal wel moeten, hè. Gelukkig heb ik de rest van het team nog bij me in het krijt staan.’
Kroenuh lachte honend. ‘Ja, degenen die er nog van over zijn, waaronder deze zeker,’ spotte hij terwijl hij terloops naar Kr33log wees.
Relax beet op zijn onderlip. Hij was inderdaad in de minderheid.
‘Maar, wie was jij eigenlijk op het forum?’ vroeg Relax aan Kroenuh.
‘Vertel ik niet,’ grijnsde Kroenuh. ‘Misschien, als je me weet te vermoorden.’
En dat probeerde Relax. Hij pakte zijn spiksplinternieuwe laptop, gooide hem richting Kroenuh, maar miste. Het ding spatte uit elkaar op de grond. Daarop sprintte Kroenuh naar voren, maar in plaats van Relax aan te vallen, stortte hij zich op de olifant. Die stond op, boos en in de war, op zoek naar degeneo die het had gewaagd om hem wakker te maken. Araluen gilde. ‘Ik wil naar beneden!’
‘Go, PotG!’ schreeuwde Kroenuh. PotG wierp zijn kapstok in de poot van de olifant, Nikitirana deed hetzelfde met haar mes. De olifant helde gevaarlijk, trompetterde, en viel toen bovenop Relax. Araluen was overleden door een schedelbreuk.
Kroenuh lachte triomfantelijk, pakte zijn eigen laptop en logde zijn account, Weerwolfgek uit, en terug in op Kroenuh. Alles was weer als vanouds.

6x2RWqs.png


Gefeliciteerd Kroenuhrs!
 

DeletedUser

Gast
VAnaf wanneer was je Kroenuh Relax?
Anders heb ik wel een ideetje waarom jij er zo verdomde lang overdeed alles te accepteren en te overleggen...
 

DeletedUser

Gast
Nice WWG! Ik was eerst Kroenuh, maar ik verklooide het goed door dag 1 te vergeten, en op dag 2 iemand te kroenuhren die sws dood ging aan inactiviteit. Gelukkig kon WGG mij vervangen, had het tamelijk druk (nog steeds).

In ieder geval, gefeliciteerd WeerWolfGek! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan