• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #107 - War of the Damned

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
Als je d'r vermoord laat ik haar doodvallen ;)

En ik snap nog steeds niet na mijn post tegen kyra hoe ze dat kan hebben overleefd! Ik denk nu gaat kyra er mooi uit, maar nee hoor. Potg die net iets minder faalde dan dat marco deed :p

Was al bezig met genade postje... pff...
 

DeletedUser

Gast
Als je d'r vermoord laat ik haar doodvallen ;)

En ik snap nog steeds niet na mijn post tegen kyra hoe ze dat kan hebben overleefd! Ik denk nu gaat kyra er mooi uit, maar nee hoor. Potg die net iets minder faalde dan dat marco deed :p

Was al bezig met genade postje... pff...

Geef je nou toe dat Adi een dodende speler is :O
 

DeletedUser

Gast
Als je d'r vermoord laat ik haar doodvallen ;)

En ik snap nog steeds niet na mijn post tegen kyra hoe ze dat kan hebben overleefd! Ik denk nu gaat kyra er mooi uit, maar nee hoor. Potg die net iets minder faalde dan dat marco deed :p

Was al bezig met genade postje... pff...
Moon... Zoete... Wraak... Ze was erg gemeen tegen me. Als Mayco het kan kan jij het ooK!
Geef je nou toe dat Adi een dodende speler is :O

Idd! Is Adi een dodende speler :O
 

DeletedUser

Gast
Als je d'r vermoord laat ik haar doodvallen ;)

En ik snap nog steeds niet na mijn post tegen kyra hoe ze dat kan hebben overleefd! Ik denk nu gaat kyra er mooi uit, maar nee hoor. Potg die net iets minder faalde dan dat marco deed :p

Was al bezig met genade postje... pff...

Ik werd geinfecteerd?
 

DeletedUser

Gast
My mistake, het is niet gemeen, om je vrouwelijke invloeden te gebruiken om iemand dood te laten vallen. My mistake.
 

DeletedUser

Gast
Kyra postte ervoor met de zwakke opmerking "Ik heb niks gedaan" deedt het in mijn broek van het lachen.

Meh, Claya reageerde niet op de vraag om jou dood te laten vallen ;)
En toen ze dat deed was het alleen: Dno.
Dus ja..
 

DeletedUser

Gast
Bedankt, Kyra, voor het binnenhalen van de overwinning! :) En: lang leve valse logjes!

Marco, als je niet inziet dat Kyra wolf is, ben je een fucking autist
Ik ben autist
hvxdg2.gif


Vond het jammer voor de spelleiding. Er werd zo verdomd inactief gespeeld. Ik was blij dat ik op dag 2 geluncht werd, zodat ik de rest van t potje niet meer hoefde mee te maken. Een potje kan nooit fatsoenlijk gespeeld worden als de helft in de laatste 5 minuten een stem post en daarvoor eigenlijk niets...
Het was inderdaad jammer dat er zo inactief gespeeld werd. Maar dan vind ik wel dat Kyra en ik de overwinning dankzij onze activiteit verdiend hebben. (Ik zeg even helemaal niks over Gerben.
2gt9od2.gif
)

Ik was de grafrover die door jou burger werd;).
Waarom zei je dat dan niet meteen? De rol van Archer was belangrijk in het spel. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat je het niet hebt gedaan, maar voor de goedjes was het wèl handig geweest.
2gt9od2.gif


Ik ben de enige die niet gefaald heeft dit potje de rest is gewoon echt ziek newb.
33bdb82.gif
33bdb82.gif
33bdb82.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan