• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #107 - War of the Damned

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Het was inderdaad jammer dat er zo inactief gespeeld werd. Maar dan vind ik wel dat Kyra en ik de overwinning dankzij onze activiteit verdiend hebben. (Ik zeg even helemaal niks over Gerben.
2gt9od2.gif
)

Omdat je meteen de actieve goedjes eruit heb weten te halen, ja
 

DeletedUser19654

Gast
Bedankt, Kyra, voor het binnenhalen van de overwinning! :) En: lang leve valse logjes!

Ik ben autist
hvxdg2.gif


Het was inderdaad jammer dat er zo inactief gespeeld werd. Maar dan vind ik wel dat Kyra en ik de overwinning dankzij onze activiteit verdiend hebben. (Ik zeg even helemaal niks over Gerben.
2gt9od2.gif
)

Waarom zei je dat dan niet meteen? De rol van Archer was belangrijk in het spel. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat je het niet hebt gedaan, maar voor de goedjes was het wèl handig geweest.
2gt9od2.gif


33bdb82.gif
33bdb82.gif
33bdb82.gif
Welke logjes waren vals :O

En mijn activiteit dan! Ik verdiende het om geinfecteerd te worden :p
Dan won ik nog, vind niet meer leuk om goedjes te helpen. Beter als dit kon ik gewoon niet volgensmij aangezien gerben niks deed en ik waarschijnlijk op marco was gegaan als 3e wolf want die was gewoon een dikke newb.
 

DeletedUser19654

Gast
nou met zo'n rol denk ik dat kyra niet echt als goedje beschouwt mag worden :p
Gezien verleden.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Owja Moon Kyraco was pas na dag 4 wolf. :p

E:Logjes tussen Kyra en mij die Kyra gebruikte om Marco te overtuigen van haar goedjeszijn.

Ja die logjes die mij niet overtuigden:p.
Maar ik had idd grafrover moeten claimen maar ik was bang voor een lynch;).
E: Niet dat de wolfjes niet hadden moeten winnen, wij speelden bar slecht. Maar de 1e en 2e dag wist ik nog niet wat ik was dus toen was ik nog iets beter met wvw bezig.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19654

Gast
Ja die logjes die mij niet overtuigden:p.
Maar ik had idd grafrover moeten claimen maar ik was bang voor een lynch;).
E: Niet dat de wolfjes niet hadden moeten winnen, wij speelden bar slecht op moon na dan die speelde eigenlijk geweldig. Maar de 1e en 2e dag wist ik nog niet wat ik was dus toen was ik nog iets beter met wvw bezig.
Goed formuleren aub, dit moet even goed kenbaar gemaakt worden namelijk :)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Goed formuleren aub, dit moet even goed kenbaar gemaakt worden namelijk :)

Moon, je speelde niet geweldig. Geen enkel goedje speelde geweldig. Zo goed geformuleerd?
En jezelf de hele tijd de hemel in prijzen is niet echt goed voor je ego;).
 

DeletedUser

Gast
Moon, je speelde niet geweldig. Geen enkel goedje speelde geweldig. Zo goed geformuleerd?
En jezelf de hele tijd de hemel in prijzen is niet echt goed voor je ego;).

Ik speelde gewoon het best, in totaal maar 1 lynchstem 8-)
 

DeletedUser19654

Gast
Moon, je speelde niet geweldig. Geen enkel goedje speelde geweldig. Zo goed geformuleerd?
En jezelf de hele tijd de hemel in prijzen is niet echt goed voor je ego;).
Ik prijs mezelf wel de hemel in andere doen het namelijk niet ;)
Ik durf gewoon te zeggen dat ik vele male beter gespeeld heb als jou. Ik verdachte teminste nog 2 slechtjes jij verdachte niemand fzow..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan