• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #114: Trouble in SunnySide Daycare

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Schrijf jij je maar uit, want als je even nadenkt weet je dat ik die waarschijnlijk nog verander.

Waarom zou ik mij moeten uitschrijven :confused:
En nee, dat weet ik niet. Jij zei "wen er maar aan", en dat doet niet echt denken aan verbetering.
 

DeletedUser21204

Gast
Initia, wat zit je nu eigenlijk allemaal onzin te praten?
Ik kom er echt geen wijs uit.
Dus ik raad je aan om die vreemde lynchstem weg te halen, en gewoon vanaf nu serieus mee te doen en niet meer te trollen, of je dat nu van plan was of niet :)
 

DeletedUser16774

Gast
Ik heb er geen zin in. Twee dagen de tijd, dus doe die stem morgen wel weg of zo.
 

DeletedUser22651

Gast
Goedemorgen iedereen, nieuw potje, nieuwe kans. Succes allen!

Zo, gelijk dingen die opvallen. Mayco gooit naar zijn faal van het vorige potje gelijk de beuk derin, meteen zijn gelijk willen halen jegens Initia, die er vervolgens wat lollig mee omspringt. Vreemd, waarom zo gauw je gelijk willen halen Mayco? En waarom reageert Initia totaal anders dan het vorige potje? Waarom reageert Kyraco zo heftig op beiden? En dan natuurlijk Genade die wat onrust stookt met ijzer. Ik ben benieuwd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik begin t gevoel te krijgen dat er mensen nu bewust aan t spammen zijn om n postcount te halen oid?
Ik vind onnebecool eigenlijk best wel een goede kandidaat. Hij was actief vorig potje en dacht best wel actief mee.

Maar ik denk er toch ook over om Sanhal als BM te stemmen.
(somehow is hij als BM vaak wolf, maar ok :p ) Hij speelde afgelopen potje best gedurfd in mijn ogen.
 

DeletedUser

Gast
Als je Sanhal een wolf vindt als BM-zijnde, waarom stem je dan op hem? :confused:

makkelijke wolf?? ^^
Hij speelt gewoon goed. Als toeval brengt dat hij alweer wolf is als BM, dan komen we daar somehow wel achter. Ik kan niet op dag 1 zien wie goed is en wie niet.
 

DeletedUser13353

Gast
makkelijke wolf?? ^^
Hij speelt gewoon goed. Als toeval brengt dat hij alweer wolf is als BM, dan komen we daar somehow wel achter. Ik kan niet op dag 1 zien wie goed is en wie niet.

Behalve als je zelf wolf bent,
en jullie hebben afgesproken om BM te worden ;)
 

DeletedUser22651

Gast
Tja, we kunnen niet ontkennen dat Sanhal goed gespeeld heeft het vorige potje, maar die opmerking van Fireas vind ik vreemd. Echter kan ik dit niet ten koste van Sanhal laten gaan. En over Initia's lynchstem, ik geloof niet dat hij dit doet omdat hij zelf wolf is, maar waarom Mayco daarna zo raar gaat reageren, is mij een groot raadsel. Kyraco ook een beetje bashen, let lijkt wel alsof Mayco mensen tegen elkaar op wil zetten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik begin t gevoel te krijgen dat er mensen nu bewust aan t spammen zijn om n postcount te halen oid?
Ik vind onnebecool eigenlijk best wel een goede kandidaat. Hij was actief vorig potje en dacht best wel actief mee.

Maar ik denk er toch ook over om Sanhal als BM te stemmen.
(somehow is hij als BM vaak wolf, maar ok :p ) Hij speelde afgelopen potje best gedurfd in mijn ogen.

Tja, we kunnen niet ontkennen dat Sanhal goed gespeeld heeft het vorige potje, maar die opmerking van Fireas vind ik vreemd. Echter kan ik dit niet ten koste van Sanhal laten gaan. En over Initia's lynchstem, ik geloof niet dat hij dit doet omdat hij zelf wolf is, maar waarom Mayco daarna zo raar gaat reageren, is mij een groot raadsel. Kyraco ook een beetje bashen, let lijkt wel alsof Mayco mensen tegen elkaar op wil zetten

Ten eerste wil ik (net als alle andere potjes waarbij ik bm stemmen kreeg) even zeggen dat ik liever geen bm ben. Dit omdat ik vaak foute keuzes maak als het erop aankomt en ik liever niet die keuzes moet maken.
Ten tweede vind ik dat ik het vorige potje juist slecht heb gespeeld. Ik had moeten weten dat Eli wolf was aan het einde van het potje maar dat had ik niet door wat gewoon dom van mij was.
Het vorige potje was ik inderdaad wel redelijk actief, maar lang niet zo goed als dat een bm moet zijn.
E: Dus wel bedankt voor de bm stemmen (al begrijp ik niet waarom) maar ik zou liever geen bm zijn. Als nu het argument van de voorgaande keren komt dat een bm vaak gezien wordt en dat ik dus niet gezien wil worden, als iemand mij verdacht vind zullen ze sowieso mij wel zien. Dat heeft dan niets te maken met bm zijn.
 

DeletedUser

Gast
Tja, we kunnen niet ontkennen dat Sanhal goed gespeeld heeft het vorige potje, maar die opmerking van Fireas vind ik vreemd. Echter kan ik dit niet ten koste van Sanhal laten gaan. En over Initia's lynchstem, ik geloof niet dat hij dit doet omdat hij zelf wolf is, maar waarom Mayco daarna zo raar gaat reageren, is mij een groot raadsel. Kyraco ook een beetje bashen, let lijkt wel alsof Mayco mensen tegen elkaar op wil zetten

Die stem slaat totaal nergens op.
Ik weet ook van jou dat je helemaal niet een nieuwerd bent in WvW, dus dat je met betere stemmen kan komen.
Ik reageer niet eens zo raar voor mij doen, Ini zet wat neer, en ik reageer daar gewoon op.
Waarom jij het zo voor Ini opneem snap ik niet, omdat Ini alleen wat aan het trollen is, en niks serieus doet. En dan alsnog stem je op iemand die nog wat probeerd.

En ten tweede, Sander faalde vorig potje. Dus ook die BM stem slaat nergens op. Misschien probeer je op een goedje te stemmen, zodat je een medewolf niet verdacht maakt ofzo.

En waarom lijkt het alsnof ik mensen tegen elkaar op zet? Waar lijkt dat zo? Laat mij dat eens zien?

Goedemorgen iedereen, nieuw potje, nieuwe kans. Succes allen!

Zo, gelijk dingen die opvallen. Mayco gooit naar zijn faal van het vorige potje gelijk de beuk derin, meteen zijn gelijk willen halen jegens Initia, die er vervolgens wat lollig mee omspringt. Vreemd, waarom zo gauw je gelijk willen halen Mayco? En waarom reageert Initia totaal anders dan het vorige potje? Waarom reageert Kyraco zo heftig op beiden? En dan natuurlijk Genade die wat onrust stookt met ijzer. Ik ben benieuwd

Umh, mijn faal vorig potje was niet eens zo'n faal. Maar toen kwam Kyra, en toen pas ging het slechter. Als Kyra wat later was gekomen, was of Yde of WWG lynch geweest, en had ik wss niet eens zo gek gespeeld. En dat ik mijn gelijk wil halen is normaal, dat is menselijk. Ik bewijs gewoon dat hij geen bullshit moet lopen lullen, want dat slaat nergens op. WvW is geen spel om random bullshit neer te zetten. Is dat zo raar dan? Als ik serieus speel?

Ik vind al met al dat je heel makkelijk met een stem komt, en het nogal voor Ini opneemt. Dit zorgt ervoor dat ik al vermoedens bij jou heb, en dat mijn vermoedens bij Ini alleen nog maar groter worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als nu het argument van de voorgaande keren komt dat een bm vaak gezien wordt en dat ik dus niet gezien wil worden, als iemand mij verdacht vind zullen ze sowieso mij wel zien. Dat heeft dan niets te maken met bm zijn.

Hmm verdacht je wil niet gezien worden.

Zeker verdacht aangezien er geen zienend goedje inzit.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hmm verdacht je wil niet gezien worden.

Zeker verdacht aangezien er geen zienend goedje inzit.

Sorry, dat heb ik dan niet goed gelezen in het rollentopic.
Nee dat is gewoon mijn standaard respons aangezien dat eigenlijk iedere keer wel werd gezegd als ik zei geen bm te willen zijn.
 

DeletedUser

Gast
Ik vond PoTG het vorige potje erg slim spelen, en daarom volg ik hem in zijn BM stem op Genade dit omdat Genade meer kans maakt ook de rol te krijgen (qua aantal stemmen). En ik vind hem het minst verdacht, ook Aran-Galad lijkt goed te zijn maar gaat wel hard in op Mayco
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik vond PoTG het vorige potje erg slim spelen, en daarom volg ik hem in zijn BM stem op Genade dit omdat Genade meer kans maakt ook de rol te krijgen (qua aantal stemmen). En ik vind hem het minst verdacht, ook Aran-Galad lijkt goed te zijn maar gaat wel hard in op Mayco

Ik heb juist mijn bedenkingen bij Aran-Galad.
Hij gaat zoals jij al zei hard tegen mayco in die alleen op een troll inging. Ik zou dan eerder op de troll ingaan dan degene die daarop ingaat.
Ook vind ik zijn bm stem op mij vreemd. Op de vorige pagina had Fireas op mij gestemd waarna hij er zijn bedenkingen bij had en nu zegt hij dat ik het het vorige potje goed gespeeld heb (wat niet waar is) en dat ik het dus verdien om bm te zijn.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ga even een paar spelertjes onder de loep nemen :D

Initia
Genade. Met hem winnen we te makkelijk. Ik wil de slechtjes ook eens een kans geven.

Deze lynchstem is nog steeds niet weg, hoewel je gisteren al toegaf dat het een troll was. Daarbij vind ik het een beetje een rare troll, het slaat gewoon nergens op.

Staat geen datum bij. Trouwens, onvervalsbaar materiaal is verboden. Rabbid moet je laten doodvallen.

Hier ga je meteen ervoor proberen te zorgen dat Mayco doodvalt? Is dat niet wat voorbarig?


En dan dit:
Eerst is het
Wen er maar aan, ga ik vanaf nu vaker doen.
En dan is het opeens
want als je even nadenkt weet je dat ik die waarschijnlijk nog verander.
???

Oftewel, Initia doet weer eens flink raar. Echter begint hij dit keer ook met lynchstemmen te gooien, die hij dan toch niet verandert, en probeert hij mensen dood te laten vallen door het zo uit te lokken dat ze onvervalsbaar materiaal gaan geven.

Mayco gaat hier helemaal op in, vastberaden te bewijzen dat ik dat gezegd heb. Waarom vroeg hij het niet gewoon aan mij, of ik dat hier neer wou zetten? En waarom dacht hij eigenlijk niet gewoon "het zal wel, ik weet dat ik gelijk heb, en het doet er ook niet toe of Initia nu gelooft dat Kyra geen muizenval geweest is of niet"?
 

DeletedUser16774

Gast
Ik ga even een paar spelertjes onder de loep nemen :D

Initia


Deze lynchstem is nog steeds niet weg, hoewel je gisteren al toegaf dat het een troll was. Daarbij vind ik het een beetje een rare troll, het slaat gewoon nergens op.



Hier ga je meteen ervoor proberen te zorgen dat Mayco doodvalt? Is dat niet wat voorbarig?


En dan dit:
Eerst is het

En dan is het opeens

???

Oftewel, Initia doet weer eens flink raar. Echter begint hij dit keer ook met lynchstemmen te gooien, die hij dan toch niet verandert, en probeert hij mensen dood te laten vallen door het zo uit te lokken dat ze onvervalsbaar materiaal gaan geven.
Weet je waarom ik dat doe? Omdat ik meestal doodga om de meest idiote redenen. Dus nu probeer ik eens heel raar te zijn zodat ik de volgende keren misschien eindelijk doodga als ik echt verdacht ben. En wat die lynchstem betreft: Mayco. Hij wilt per se zijn gelijk halen bij trolls. En dan gaat hij daarvoor ook nog eens onvervalsbaar materiaal gebruiken.
 

DeletedUser21204

Gast
Weet je waarom ik dat doe? Omdat ik meestal doodga om de meest idiote redenen. Dus nu probeer ik eens heel raar te zijn zodat ik de volgende keren misschien eindelijk doodga als ik echt verdacht ben.

Ja, en wat hebben we daar dit potje aan? Helemaal niets. Je speelt altijd raar en trollt altijd maar een eind weg.
Wat als je nu eens de tactiek "serieus spelen" gaat toepassen?

En je bent duidelijk online, haal die lynchstem eens weg, als het een troll is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan