• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #114: Trouble in SunnySide Daycare

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22651

Gast
Ik verander mijn stem in Kyraco voor Burgemeester. Het laatste potje heb ik me sterk in haar vergist, en ik had haar moeten vertrouwen. Dus: Sanhal. Ik ga niet iemand BM maken die zegt het niet te willen, of het nou klopt of niet.

Ook ik vind de lynchstem van Initia bijzonder raar, maar wellicht is dit een of andere stem om Genade te dekken, wat zijn medewolf is. Hoe dan ook, ik vind hem verdacht.

Dat neemt niet weg dat Kyraco hier wel erg inhakt op Initia, terwijl ze net zegt dat ze hem dat verweet dat hij dat bij Mayco deed. Dat is wel erg tegenstrijdig. Dit kan een fout zijn, of een bewuste zet, maar ik heb graag een verklaring hiervoor, gewoon om zeker te zijn
 

DeletedUser16774

Gast
Ja, en wat hebben we daar dit potje aan? Helemaal niets. Je speelt altijd raar en trollt altijd maar een eind weg.
Wat als je nu eens de tactiek "serieus spelen" gaat toepassen?
Ho even, buiten dit potje is alleen mijn eerste post een troll. Dat geldt zo voor iedereen.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik verander mijn stem in Kyraco voor Burgemeester. Het laatste potje heb ik me sterk in haar vergist, en ik had haar moeten vertrouwen.

Ook ik vind de lynchstem van Initia bijzonder raar, maar wellicht is dit een of andere stem om Genade te dekken, wat zijn medewolf is. Hoe dan ook, ik vind hem verdacht.

Dat neemt niet weg dat Kyraco hier wel erg inhakt op Initia, terwijl ze net zegt dat ze hem dat verweet dat hij dat bij Mayco deed. Dat is wel erg tegenstrijdig. Dit kan een fout zijn, of een bewuste zet, maar ik heb graag een verklaring hiervoor, gewoon om zeker te zijn

Jij bent ook flink vreemd aan het doen. Die lynchstem op Mayco lijkt helemaal nergens op, want Initia begon het en Mayco verdedigde zich enkel, en dan nu dit?
Een BM-stem en een aanval in 1 post? Wellicht eerst de verklaring vragen, en dan pas de BM-stemmen neer gaan zetten? Maar ok, ik zal dan maar een verklaring geven zeker :p

Ik hak helemaal niet op Initia in. Ik merk alleen dat hij weer zit te trollen, en zeg hem even dat ik dat niet zo fijn vind.
Ook zit ik inderdaad te zagen over zijn lynchstem op Genade, maar die slaat ook gewoon nergens op. Hij zei hem nog te veranderen, en sindsdien is hij gewoon keivaak online geweest en heeft al verschillende posts, maar de lynchstem staat er nog.
Dat is iets héél anders dan dat vage uitlokken wat Initia bij Mayco deed.

Oké, vanaf nu ben ik serieus.

Bedankt, haal je je stem dan nu weg? Of geef je er goede argumentatie bij, als het toch geen troll is?
 

DeletedUser16774

Gast
Jij bent ook flink vreemd aan het doen. Die lynchstem op Mayco lijkt helemaal nergens op, want Initia begon het en Mayco verdedigde zich enkel, en dan nu dit?
Een BM-stem en een aanval in 1 post? Wellicht eerst de verklaring vragen, en dan pas de BM-stemmen neer gaan zetten? Maar ok, ik zal dan maar een verklaring geven zeker :p

Ik hak helemaal niet op Initia in. Ik merk alleen dat hij weer zit te trollen, en zeg hem even dat ik dat niet zo fijn vind.
Ook zit ik inderdaad te zagen over zijn lynchstem op Genade, maar die slaat ook gewoon nergens op. Hij zei hem nog te veranderen, en sindsdien is hij gewoon keivaak online geweest en heeft al verschillende posts, maar de lynchstem staat er nog.
Dat is iets héél anders dan dat vage uitlokken wat Initia bij Mayco deed.



Bedankt, haal je je stem dan nu weg? Of geef je er goede argumentatie bij, als het toch geen troll is?
O, die stem op Genade. Bedankt, was het vergeten.
 

DeletedUser22651

Gast
Jij bent ook flink vreemd aan het doen. Die lynchstem op Mayco lijkt helemaal nergens op, want Initia begon het en Mayco verdedigde zich enkel, en dan nu dit?
Een BM-stem en een aanval in 1 post? Wellicht eerst de verklaring vragen, en dan pas de BM-stemmen neer gaan zetten? Maar ok, ik zal dan maar een verklaring geven zeker :p

Ik hak helemaal niet op Initia in. Ik merk alleen dat hij weer zit te trollen, en zeg hem even dat ik dat niet zo fijn vind.
Ook zit ik inderdaad te zagen over zijn lynchstem op Genade, maar die slaat ook gewoon nergens op. Hij zei hem nog te veranderen, en sindsdien is hij gewoon keivaak online geweest en heeft al verschillende posts, maar de lynchstem staat er nog.
Dat is iets héél anders dan dat vage uitlokken wat Initia bij Mayco deed.



Bedankt, haal je je stem dan nu weg? Of geef je er goede argumentatie bij, als het toch geen troll is?

De lynchstem op Mayco was puur omdat hij met harde bewijzen ging smijten. Dat vind ik vreemd alleen. Maar wat ik vooral vreemd vind, dat merkte ik net op, is dat Sanhal per se geen BM wilde worden? Waarom niet? En waarom kom je dan met het zwakke excuus dat je zogenaamd slecht heb gespeeld het vorige potje, terwijl je een aantal goede dingen hebt gedaan, zoals bijvoorbeeld die Wolf beulen? En waarom heb je bij mij dan meteen 'je bedenkingen'. Nee Sander, dit is echt geen goede zet van je.

En Kyra, iedereen trollt wel eens, dat kan gebeuren, dat niet veranderen is denk ik gewoon gebrek aan beter ;)
 

DeletedUser21204

Gast
De lynchstem op Mayco was puur omdat hij met harde bewijzen ging smijten. Dat vind ik vreemd alleen. Maar wat ik vooral vreemd vind, dat merkte ik net op, is dat Sanhal per se geen BM wilde worden? Waarom niet? En waarom kom je dan met het zwakke excuus dat je zogenaamd slecht heb gespeeld het vorige potje, terwijl je een aantal goede dingen hebt gedaan, zoals bijvoorbeeld die Wolf beulen? En waarom heb je bij mij dan meteen 'je bedenkingen'. Nee Sander, dit is echt geen goede zet van je.

En Kyra, iedereen trollt wel eens, dat kan gebeuren, dat niet veranderen is denk ik gewoon gebrek aan beter ;)

Mayco smeet met harde bewijzen omdat Initia hem flink zat uit te dagen. Daarbij kostte hem dat al bijna zijn kop, ik denk niet dat hij juist wolf zou zijn door zulk roekeloos gedrag. Maargoed, deze stem is al weg, dus het is je wel vergeven. Al houd ik je toch wat in de gaten ofc.
Ik vind het ook wat vreemd dat Sander vol blijft houden dat hij niet goed is in beslissingen maken etc, terwijl hij naar mijn mening het vorige potje goed gespeeld heeft, en dan vooral die beul inderdaad. Volgens mij probeert Sander zich hier wat noob-er voor te doen dan hij eigenlijk is.. Of hij heeft een zelfbeeld bij WvW dat hij nodig eens wat bij moet stellen, dat kan ook :p

Initia gaf zelf toe dat het een troll is, en niet bij gebrek aan beter. Het is nu dan ook weg.

Ik vond PoTG het vorige potje erg slim spelen, en daarom volg ik hem in zijn BM stem op Genade dit omdat Genade meer kans maakt ook de rol te krijgen (qua aantal stemmen). En ik vind hem het minst verdacht, ook Aran-Galad lijkt goed te zijn maar gaat wel hard in op Mayco

Je vind POTG goed bezig, en dus stem je op Genade voor BM? Wat is dit nu voor logica? Stem dan POTG voor BM ofzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Weet je waarom ik dat doe? Omdat ik meestal doodga om de meest idiote redenen. Dus nu probeer ik eens heel raar te zijn zodat ik de volgende keren misschien eindelijk doodga als ik echt verdacht ben. En wat die lynchstem betreft: Mayco. Hij wilt per se zijn gelijk halen bij trolls. En dan gaat hij daarvoor ook nog eens onvervalsbaar materiaal gebruiken.

Gossie toch, het is ook zo raar om gelijk te willen hebben. Jij moet niet trollen. Klaar. Dan was het ook niet allemaal gebeurd. Ik verdedig gewoon tegenover iets wat jij zegt. Ben ik daardoor verdacht? En wat betreft screenshots, die kan je alsnog heel makkelijk vervalsen.
Maar hoe dan ook, als ik tegen jou zou zeggen: ''Heey, Ini, je bent wolf!'' zou je toch ook je gelijk erbij willen halen dat het niet zo is.
Wordt je daardoor dan verdacht? Nee. Dat vind ik dus ook. Dus die stem van je slaat helemaal nergens op. Dat jij doodgaat om de meeste idiote redenen, is niet ons probleem, je hebt je waarschijnlijk zelf in die problemen gebracht. Dus ga normaal spelen ofzo..
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Mayco smeet met harde bewijzen omdat Initia hem flink zat uit te dagen. Daarbij kostte hem dat al bijna zijn kop, ik denk niet dat hij juist wolf zou zijn door zulk roekeloos gedrag. Maargoed, deze stem is al weg, dus het is je wel vergeven. Al houd ik je toch wat in de gaten ofc.
Ik vind het ook wat vreemd dat Sander vol blijft houden dat hij niet goed is in beslissingen maken etc, terwijl hij naar mijn mening het vorige potje goed gespeeld heeft, en dan vooral die beul inderdaad. Volgens mij probeert Sander zich hier wat noob-er voor te doen dan hij eigenlijk is.. Of hij heeft een zelfbeeld bij WvW dat hij nodig eens wat bij moet stellen, dat kan ook :p

Initia gaf zelf toe dat het een troll is, en niet bij gebrek aan beter. Het is nu dan ook weg.



Je vind POTG goed bezig, en dus stem je op Genade voor BM? Wat is dit nu voor logica? Stem dan POTG voor BM ofzo.

Het enige goede wat ik heb gedaan het vorige potje was mineos beulen. Daarvoor was ik degene die waarschijnlijk gelyncht werd omdat ik het niet goed deed. Net zoals jij ook al had gezegd speelde ik niet als anders.
Sinds dat moment heb ik niet veel goeds gedaan hoor bij de vorige WvW. Mineos beulen was iets dat iedereen zou hebben gedaan in mijn positie aangezien hij vrij duidelijk was aan het einde.
En ik vind het nog steeds gewoon niet fijn om bm te zijn. Dat heb ik al die potjes geleden gezegd en daar hou ik het dit keer ook gewoon bij.
 

DeletedUser

Gast
Jij hebt gewoon een potje lang geslijmd bij Kyra die toevallig muizenval was. 't Is maar wat je goed noemt.
Jij speelt al langer WvW dan Mayco en hebt veel minder bewezen dan hij. Ga dus niet zo hypocriet doen alsjeblieft, want daardoor ga je jezelf enkel ongeliefd maken.

Staat geen datum bij. Trouwens, onvervalsbaar materiaal is verboden. Rabbid moet je laten doodvallen.
Trouwens, onvervalsbaar materiaal is verboden. Rabbid moet je laten doodvallen.
1) Je valt in de herhaling
2) Het is nu al tot 2x toe bewezen dat wolfjes over het algemeen degene zijn die goedjes proberen te pakken op spelregeltjes.
Vb 1: DonFrank die Moon er destijds heeft uitgewerkt wegens "spelbederf". Don was slechtje.
Vb 2: Ed vorig potje. Het eerste (of iig één van de eerste dingen) dat hij in het topic zei was dat iemand de regels overtrad en moest doodvallen.

Dit is dus gewoon een troll. Wen er maar aan, ga ik vanaf nu vaker doen.
Trollen gaat je niet helpen. Ik geef toe, ik troll ook af en toe eens tot grote ergernis van een aantal mensen hier, maar niet alleen doe ik het niet op deze manier, ook kan ik er best mee stoppen. Daarbij, als mensen mij er mee confronteren stop ik er ook gewoon mee in de plaats van te zeggen "wen er maar aan".

Zorg maar gewoon dat jij een verbetering bent.
No comment...

Goedemorgen iedereen, nieuw potje, nieuwe kans. Succes allen!

Zo, gelijk dingen die opvallen. Mayco gooit naar zijn faal van het vorige potje gelijk de beuk derin, meteen zijn gelijk willen halen jegens Initia, die er vervolgens wat lollig mee omspringt. Vreemd, waarom zo gauw je gelijk willen halen Mayco? En waarom reageert Initia totaal anders dan het vorige potje? Waarom reageert Kyraco zo heftig op beiden? En dan natuurlijk Genade die wat onrust stookt met ijzer. Ik ben benieuwd
Mayco begon niet over zijn faal, dat was Initia.
Kyra reageert zo heftig omdat ze niet tegen getroll kan, en graag duidelijkheid heeft. Dat is gewoon Kyra; moet je niet veel achter zoeken.

Weet je waarom ik dat doe? Omdat ik meestal doodga om de meest idiote redenen. Dus nu probeer ik eens heel raar te zijn zodat ik de volgende keren misschien eindelijk doodga als ik echt verdacht ben. En wat die lynchstem betreft: Mayco. Hij wilt per se zijn gelijk halen bij trolls. En dan gaat hij daarvoor ook nog eens onvervalsbaar materiaal gebruiken.
- Wel, je gaat dood omdat je je idioot gedraagt. Omdat je je idioot gedraagt vinden mensen je verdacht. Omdat je verdacht bent ga je dood. Simpel, toch?
- Onzinstem.

wat ik vooral vreemd vind, dat merkte ik net op, is dat Sanhal per se geen BM wilde worden? Waarom niet? En waarom kom je dan met het zwakke excuus dat je zogenaamd slecht heb gespeeld het vorige potje, terwijl je een aantal goede dingen hebt gedaan, zoals bijvoorbeeld die Wolf beulen? En waarom heb je bij mij dan meteen 'je bedenkingen'. Nee Sander, dit is echt geen goede zet van je.
Sander wil nooit BM worden. Dit kan je in alle vorige potjes waarin hij meedeed en mensen op hem begonnen te stemmen voor BM gaan checken.

Je vindt POTG goed bezig, en dus stem je op Genade voor BM? Wat is dit nu voor logica? Stem dan POTG voor BM ofzo.
Hij zet er achter wat het echte motief van zijn stemming is. Ja, hij vindt POTG goed bezig, maar er is nog niemand die op hem gestemd heeft, dus daarom laat hij zijn keuze vallen op de persoon waarop POTG stemt. Genade heeft namelijk wel al stemmen, dus de stem die hij nu neergeplaatst heeft is beslissender dan de andere.
 

DeletedUser21204

Gast
Genade had pas 1 stem. En het was nog 2 dagen tot de deadline. Lijkt me niet dat je dan al kan zeggen "POTG wordt toch geen BM, dus stem ik op Genade".
 

DeletedUser

Gast
Meen je dit daadwerkelijk of is er een andere reden dat je dit schrijft?

Genade, sinds wanneer reageer jij uberhaupt op dit soort posts?

Verder zat ik te denken: Het is denk ik slim als ik ga claimen.
Ik claim burger - Gevangene
Ik wil bij deze ook vragen of de martelaren mijn naam in willen sturen als bescherming!
Op deze manier ben ik dus niet lynch en lunchbaar en kan ik het dus heel lang overleven.
De wolven kunnen pas winnen na mijn dood, dus zolang ik leef is er totaal geen gevaar.

Verder hoop ik BM te kunnen worden :)
 

DeletedUser20542

Gast
Zo, allereerst succes allemaal.

Schandalig dat ik nog niet heb gepost, terwijl ik al een hele tijd online ben, maar ja. Dat moet ik nu maar even goed maken dan. Eens zeggen wat iedereen al heeft gezegd omdat ik er dus te laat bij ben. En laat ik voor de verandering eens proberen to the point te doen en niets te zeggen wat me verdacht maakt, want dat is eng x)

Wat ik ga zeggen, niet als eerste dus, is dat Initia echt vreemd doet. Het begint met een stem op Genade. Die faalde hard, die stem. Niet gewoon omdat het Genade is, maar gewoon omdat die reden bij niemand die nog niet heeft gepost acceptabel is. Vervolgens is het imo Casper die op Mayco begint te bashen, en niet andersom. Want het was Casper die doorvroeg op dat zinnetje met de muizenval, dat zo duidelijk niets met deze pot te maken heeft. Dan misschien wel apart dat Mayco er zo hard terug op ingaat. Maar aan deze discussie is duidelijk te zien dat er wss een wolf tussen deze twee mensen zit, en als die er is dat dat dan sws Casper is. Aangezien Mayco buiten dat doorgaan niets (geks) heeft gedaan. Dit resulteert erin dat ik Initia voorlopig het meest verdenk.

Vervolgens zijn er de nieuwerds die het vorig potje best goed hebben gedaan en nu BM willen worden. However was dat Onne, Aran weet ik ff niet meer zeker maar die doet iig weer mooi mee. Zelf denk ik dat, ondanks dat ze weer lekker bezig zijn, ze nog iets te nieuw zijn om punt 1 echt te kunnen weten hoe iedereen als goedje en als wolf speelt. Verder denk ik dat andere mensen het deze pot ook zeker verdienen. En dan komt daar mijn eerste BM-stem in tijden die niet gepaard gaat met een cryptisch verhaaltje. Ik stem simpelweg op Kyraco, omdat ze voor zover het tot nu te overzien is het actiefst is, en het meest moeite doet om verdachte info bijeen te rapen en daarmee zelf veel toevoegt.
 

DeletedUser

Gast
Genade, sinds wanneer reageer jij uberhaupt op dit soort posts?

Verder zat ik te denken: Het is denk ik slim als ik ga claimen.
Ik claim burger - Gevangene
Ik wil bij deze ook vragen of de martelaren mijn naam in willen sturen als bescherming!
Op deze manier ben ik dus niet lynch en lunchbaar en kan ik het dus heel lang overleven.
De wolven kunnen pas winnen na mijn dood, dus zolang ik leef is er totaal geen gevaar.

Verder hoop ik BM te kunnen worden :)

Hoezo zou die claim betrouwbaar zijn?
 

DeletedUser21204

Gast
Genade, sinds wanneer reageer jij uberhaupt op dit soort posts?

Verder zat ik te denken: Het is denk ik slim als ik ga claimen.
Ik claim burger - Gevangene
Ik wil bij deze ook vragen of de martelaren mijn naam in willen sturen als bescherming!
Op deze manier ben ik dus niet lynch en lunchbaar en kan ik het dus heel lang overleven.
De wolven kunnen pas winnen na mijn dood, dus zolang ik leef is er totaal geen gevaar.

Verder hoop ik BM te kunnen worden :)

Ja, en voor hetzelfde geld ben je wolf, en hoop je er nu voor te zorgen dat de martelaren geen gevangenen gaan beschermen.
 

DeletedUser22651

Gast
Vervolgens zijn er de nieuwerds die het vorig potje best goed hebben gedaan en nu BM willen worden. However was dat Onne, Aran weet ik ff niet meer zeker maar die doet iig weer mooi mee.

Heb je mijn bekenning niet gelezen? :p Ik ben veel minder 'nieuw' dan ik lijk. ;)

Voor de rest kan ik het wel vinden met jouw gedachtegang. Mayco verdachtte ik eerst ook, maar toen kwam die post van Sanhal. Hoe dan ook, wellicht dat er nog iets gebeurd
 

DeletedUser

Gast
Hoezo zou die claim betrouwbaar zijn?

Ja, en voor hetzelfde geld ben je wolf, en hoop je er nu voor te zorgen dat de martelaren geen gevangenen gaan beschermen.

Nou kijk het is heel simpel.
Ik had deze vragen natuurlijk al verwacht.
Nu komt het mooie: Als ik morgen niet geluncht ben zal ik wel wolf zijn.
Maar nu is het logisch: Wolven gaan mij nu niet lunchen.
Dus die post had sowieso heel veel nut ;)
Omgekeerde psychologie is geweldig :D
 

DeletedUser21204

Gast
Nou kijk het is heel simpel.
Ik had deze vragen natuurlijk al verwacht.
Nu komt het mooie: Als ik morgen niet geluncht ben zal ik wel wolf zijn.
Maar nu is het logisch: Wolven gaan mij nu niet lunchen.
Dus die post had sowieso heel veel nut ;)
Omgekeerde psychologie is geweldig :D

Je hebt het weer voor elkaar gekregen, WWG.
Ik snap weer eens helemaal niets van wat je aan het doen bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan