• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser

Gast
Heejj allemaal,

Zou iemand een mooi plaatje voor me kunnen maken voor op het forum/IG?
Ga namelijk starten op Ithaka.

Alvast bedankt!
Eva
 

DeletedUser20232

Gast
Heejj allemaal,

Zou iemand een mooi plaatje voor me kunnen maken voor op het forum/IG?
Ga namelijk starten op Ithaka.

Alvast bedankt!
Eva

Best een nieuw topic aanmaken met volgende info:
1. De grootte: ingame profielplaatje(max. 240 x 180) / ingame alliantieplaatje(max. 240 x 180) / forumplaatje(max. 120 x 120) / signature (max 500 x 100)
2. De speler/stamnaam die erop moet komen:
3. De kleuren die je graag wilt: vb: donker / licht / geel / roze-paars
4. Soort style plaatje: vb: Anime / game / abstract
5. Render:
6. Deadline: datum / tot wanneer ik een mooie zie
7. Favoriet tot nu toe:

Zal je meer kans hebben dat je een plaatje krijgt :)
 

DeletedUser

Gast
Best een nieuw topic aanmaken met volgende info:
1. De grootte: ingame profielplaatje(max. 240 x 180) / ingame alliantieplaatje(max. 240 x 180) / forumplaatje(max. 120 x 120) / signature (max 500 x 100)
2. De speler/stamnaam die erop moet komen:
3. De kleuren die je graag wilt: vb: donker / licht / geel / roze-paars
4. Soort style plaatje: vb: Anime / game / abstract
5. Render:
6. Deadline: datum / tot wanneer ik een mooie zie
7. Favoriet tot nu toe:

Zal je meer kans hebben dat je een plaatje krijgt :)

wat vind je van mijn alliantie plaatje grote baas :O

image.php
 

DeletedUser20232

Gast
wat vind je van mijn alliantie plaatje grote baas :O

image.php
Mooi hoor!
Alleen dat lettertype is niet zo erg goed leesbaar.
Vooral de letter T en G zijn onduidelijk.
Ik zou eerder lettertype Bank Gothic of een "modern" lettertype gebruiken. Dat lettertype vind ik persoonlijk beter passen bij zo'n vizier.
Dat ziet er zo uit: Bank Gothic (Klik)
Dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur. Maar ik zou dat eens proberen.

Edit: Probeer ook eens om je witte tekst naast je groene verticale lijn te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20232

Gast
Eerste keer dat ik een plaatje maak:

mafmfs.jpg

Mooie kleuren :)
Ik zou even kijken of je die 'stralen' aan de armen kan wegdoen. Als je een beetje van afstand kijkt is het net of die vrouw geen armen heeft?
Bij je tekst als je wou dat deze zichtbaar was (zo niet, laat het dan zo) gebruik eens een lichtere kleur van dat groen/geel.
 

DeletedUser

Gast
Nieuwe ava gemaakt, een ongezoute mening is toegestaan :)
Zeg maar niet dat ze te donker zijn, das gewoon mijn stijl. De naam is overigens zeer licht en in een hoekje geduwd omdat dat niet hetgeen is waar ik de focus op wil leggen in het plaatje.

260d4r4.png


107jk77.png


Leuk gemaakt, al raad ik net zoals Sky aan dat je je focuspunt een beetje draait, nu zijn haar armen helemaal weg...
Ben ook fan van de kleurkeuze :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20232

Gast
Nieuwe ava gemaakt, een ongezoute mening is toegestaan :)
Zeg maar niet dat ze te donker zijn, das gewoon mijn stijl. De naam is overigens zeer licht en in een hoekje geduwd omdat dat niet hetgeen is waar ik de focus op wil leggen in het plaatje.

260d4r4.png


107jk77.png

:O Ben onder de indruk, echt waar! Dit is echt prachtig! Alleen zou ik een combinatie doen van de 2.
De bovenste zonder vuurvonkjes en de onderste is met vuurvonkjes, dan zou ik het dus met vuurvonkjes doen maar dan zou ik de vonkjes weglaten die 'in' het oog zitten. Dus enkel maar rond dat oog. Ook het vuur die van de staart van de phoenix komt zou ik wat meer afronden, het is nu net wat recht afgesneden zodat het mooi rond is van onder.
Het is mss wat te donker zoals je zelf al zei, maar dan nog jij kiest wat je mooi vind en wat niet, het hoeft allemaal niet zo super perfect te zijn :p
 

DeletedUser16774

Gast
Nieuwe ava gemaakt, een ongezoute mening is toegestaan :)
Zeg maar niet dat ze te donker zijn, das gewoon mijn stijl. De naam is overigens zeer licht en in een hoekje geduwd omdat dat niet hetgeen is waar ik de focus op wil leggen in het plaatje.

260d4r4.png


107jk77.png



Leuk gemaakt, al raad ik net zoals Sky aan dat je je focuspunt een beetje draait, nu zijn haar armen helemaal weg...
Ben ook fan van de kleurkeuze :)

Is dat iemands oog die in brand steekt? Best mooi. Alleen is je naam zinloos, want die is écht niet te lezen.
 

DeletedUser20232

Gast
Hoe is deze @Sky?

33l2of5.png
Dan vond ik die 2de beter :p, ik bedoel ook die vonkjes wegdoen uit het oogwit, de vonkjes zien me er beter uit bij die 2de foto dan bij de 3de nu, bij die 3de is het enkel maar wazige vlekken nu. Bij die 2de was dat mooi gedaan met die kleine bolletjes links van de afbeelding.
Echter is bij de 3de afbeelding die phoenix wel beter zichtbaar dan de 2de afbeelding, misschien die vlam nog wat afronden?

Weet niet of het er beter zal uitzien, maar het is het proberen waard, ik zou sowieso een nemen met die vonken :p
 

DeletedUser

Gast
?

20r385w.png



106cwfm.png

Afronden van de vlam niet overal even goed gelukt, maar is toch al beter, en vind het ook wel mooier met die vonkjes en het ook normaal :)


E: Ben niet echt een fan van die 2de en 3de, maar die eerste is echt nice :)
@Silaske
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22184

Gast
nog iets geprobeerd:
23hsr9l.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20232

Gast
?

20r385w.png

106cwfm.png

Afronden van de vlam niet overal even goed gelukt, maar is toch al beter, en vind het ook wel mooier met die vonkjes en het ook normaal :)

Ach, geeft niet, ziet er prachtig uit :D Die met half zwart-wit is ook nog niet slecht :p

Iemand tips/commentaar?
2dtavsh.png

Uhm leuk plaatje opzich, ik zou persoonlijk wat meer met de tekst doen, iets van een overlay of een soft light wellicht...

Idd zoals polpo al aangeeft, iets meer met je tekst doen.
Persoonlijk, zou ik die glow ook wat verminderen, anders zit je mannetje wel nog goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
2wolrvn.jpg

Vooral knutsel knip en plakwerk, wat brushes en teksteffecten van Photoshop. Niet de meest geavanceerde technieken van photoshop, maar ben op zich wel tevreden met het resultaat.

Op/aanmerkingen altijd welkom ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20125

Gast
Wow .Skylite, die vind ik echt goed :O eenvoud werkt vaak het beste ;)

mijn creatie:

ljnth.png

Iemand tips? Trucs? ben echt gemotiveerd om goed te worden :O

Render:
jennifer_lawrence_png_2__by_beautyforeverr-d6gbw2j.png
 
Bovenaan