• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser16774

Gast
Hm, ik verveelde me, dus toen begon ik dit maar te maken.
Ik weet dat het niet echt goed is, dus commentaar/tips is/zijn altijd welkom :)

Zonder naam
2nlu890.jpg

Met naam
14tbvdh.jpg
Ieuwl, wat heeft ze vast?
 

DeletedUser20232

Gast
Hm, ik verveelde me, dus toen begon ik dit maar te maken.
Ik weet dat het niet echt goed is, dus commentaar/tips is/zijn altijd welkom :)

Zonder naam
2nlu890.jpg

Met naam
14tbvdh.jpg

Best mooi gedaan, enkel vin ik het nogal donker (achtergrond), misschien een ideetje om de achtergrond wazig te zetten? Dat kan je eens proberen en zien hoe het uitkomt.
Bij je tweede misschien je tekst in het wit ofzo.
Voor de rest goed gedaan hoor! Mooi lettertype! :p
 

DeletedUser

Gast
Best mooi gedaan, enkel vin ik het nogal donker (achtergrond), misschien een ideetje om de achtergrond wazig te zetten? Dat kan je eens proberen en zien hoe het uitkomt.
Bij je tweede misschien je tekst in het wit ofzo.
Voor de rest goed gedaan hoor! Mooi lettertype! :p
Jah, vond het persoonlijk ook te donker. Ga later es proberen de achtergrond wat vager te zetten, of mss wat meer van het bleke gedeelte langs de zijkanten toe te passen.
De tekst had ik ook es in het wit proberen zetten, maar dat vond ik persoonlijk niet zo mooi.
En tnx :)

Vandaag had ik ook nog dit gemaakt voor een nieuwe pf, maar zo in het klein komt hij niet zo mooi uit als in het groot. Overigens kan het ook zeker nog verbeterd worden :p
Heb je hier anders ook nog tips voor? :)

smv910.jpg


r8gl4z.png


2afhdhv.png

Render
2vt6qsn.png

Stock
33lmnww.jpg

Ander dingetje (Ik geloof dat het een C4D is, ik ken al die termen niet, ben hier een beginneling in :p)
219c1sw.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20232

Gast
@alice: de eerste en 2de vind ik persoonlijk de mooiste, mijn persoonlijke voorkeur naar de 1ste.
Die eerste is wel goed, leuk effect misschien wat te donker maar eigenlijk vind ik het nog meevallen.
Die 3de zijn nog wat details aan, haar meest rechtste hand daar zit nog een hoekje van één of andere afbeelding geloof ik, dat kan je nog wegwerken. Ook vanonder stopt het plots omdat haar voet er niet helemaal op staat door de originele render. Zit er niet mee in en maak die render wat groter gaat mooier zijn dan dat er daar vanonder een rechte streep zit.
Als je de render selecteert krijg je normaal een rechthoek met puntjes/vierkantjes op neem één van de vier hoeken en terwijl je SHIFT indrukt gewoon verslepen naar buiten toe, zo maak je je afbeelding groter zonder dat je de render uittrekt of in elkaar duwt.

Over de kwaliteit, eerst welk programma gebruik je photoshop? gimp? ...?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ook vanonder stopt het plots omdat haar voet er niet helemaal op staat door de originele render. Zit er niet mee in en maak die render wat groter gaat mooier zijn dan dat er daar vanonder een rechte streep zit.
Oh, dat had ik zelf nog niet opgemerkt, tnx :)
Ik denk dat ik gewoon de onderkant wat ga vervagen ipv vergroten/verplaatsen...
En die onderste heb ik er eigenlijk gewoon bijgezet omdat dat eigenlijk de 1ste en de 2de is zonder de kleureffectjes erbij. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de eerste :p

Over de kwaliteit, eerst welk programma gebruik je photoshop? gimp? ...?
Ik gebruik een combinatie van pixlr en picmonkey (niet premium) :)
Dus over het algemeen niet zo een geavanceerde opties...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20232

Gast
Ik denk dat ik gewoon de onderkant wat ga vervagen ipv vergroten/verplaatsen...
Tuurlijk kan je ook doen ;)

Ik gebruik een combinatie van pixlr en picmonkey (niet premium) :)
Aha pixlr, dacht al dat ik dat eerste effectje van ergens kende :p, vroeger ook veel gebruikt.
Weet alleen niet of het wel mogelijk is om daar die goeie kwaliteit voor hier te krijgen. Kzou eens moeten kijken fzo.. (tzal voor morgen zijn)

Edit: Je kan misschien meteen op je profiel afmetingen werken, bv 160x160, is inderdaad wat klein maar de zoom optie bestaat niet voor niets :p Persoonlijk doe ik dat altijd meteen in de juiste afmetingen.
Heb al horen zeggen dat het normaal niets uitmaakt, maar ik doe het toch altijd zo en nog nooit problemen mee gehad
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Oh, dat had ik zelf nog niet opgemerkt, tnx :)
Ik denk dat ik gewoon de onderkant wat ga vervagen ipv vergroten/verplaatsen...
En die onderste heb ik er eigenlijk gewoon bijgezet omdat dat eigenlijk de 1ste en de 2de is zonder de kleureffectjes erbij. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de eerste :p


Ik gebruik een combinatie van pixlr en picmonkey (niet premium) :)
Dus over het algemeen niet zo een geavanceerde opties...

probeer een piraat PS of Gimp? :D
 

DeletedUser

Gast
probeer een piraat PS of Gimp? :D
Met GIMP kan ik totaal niet werken (te verwarrend enzo :p), en bovendien zijn er veel mensen die me aangeraden hebben om meteen PS te nemen ipv GIMP.
Ken jij anders nog een goede piraat PS?
23lh920.png
 

DeletedUser20232

Gast
Met GIMP kan ik totaal niet werken (te verwarrend enzo :p), en bovendien zijn er veel mensen die me aangeraden hebben om meteen PS te nemen ipv GIMP.
Ken jij anders nog een goede piraat PS?
23lh920.png

Photoshop is gewoon professioneler en wss ook wat meer opties. Een piraat PS zou ik persoonlijk niet nemen, kans op virussen en dingen die niet werken.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb ook een paar werkjes. Ben normaal actief op een ander forum maar wil wel eens weten wat jullie hier allemaal van vinden :)

Ahito:
34dnbcj.png


Kikker:
juy1xt.png


Starfox:
35381zm.png


Kerst:
kerstwerkje_by_daanc11-d6xkcdh.png


Herakles:
herkakles_artwork_by_daanc11-d71rtnp.png



En hoeveel mensen hebben hier een DA profiel?
 

DeletedUser20232

Gast
Best cool gemaakt allemaal vooral die laatste :p
Nee heb geen DA profiel, mss eens voor later fz
 

DeletedUser

Gast
Oeee, starfox <3
mooie tijden waren dat, vind alleen dat je render er niet echt uitspringt ;x
 

DeletedUser

Gast
Wel, sommigen hebben mijn nieuwe sig vast wel al gezien, maar ik zou er toch graag wat commentaar hebben op hoe het beter te maken/wat je er wel of niet goed aan vindt :p
Oh, en zeg maar niet dat ik het lichter moet maken, ik hou van donkere afbeeldingen :)

Hier is de grotere versie van de afbeelding, in png. Moet namelijk een veels te lage resolutie nemen om het als sig een beetje deftig zichtbaar te maken :p

2iqo6f8.png
 

DeletedUser20232

Gast
Heel mooi gedaan Alice! Heb niet meteen opmerkingen. Mooi lettertype, past echt goed bij die verfspatten.

Misschien kan je eens proberen om je tekst te dupliceren en het wit te kleuren en dan achter de rode tekst te plaatsen. Dan heb je het wit & rode dat terugkomt van die draken. Niet te veel naar achter maar dat je net een dun wit streepje erachter ziet. Ik zou dat gewoon eens proberen om je tekst er nog wat meer te laten uitspringen.

Nog een hint is om je naam links te plaatsen omdat dat meestal het eerste punt is waar mensen naar kijken. Dit natuurlijk als je de nadruk wil leggen op je naam. Als je dit niet zou doen dan zou ik nog wat meer verfspatten zetten helemaal links. Paar streepjes hoeft niet veel te zijn. Of gewoon die dubbele draken wat meer naar links verplaatsen kan ook.

Voor de rest een mooi resultaat! Probeer m'n tips gewoon eens dan kan je het nog altijd toepassen of niet :)
 

DeletedUser

Gast
Hij is leuk, zeker, maar hij lijkt een soort 'onaf'.

Het eerste wat me daarna opvalt is dat de tekst wel goed past qua kleur maar het hele werkje lijkt tegen te spreken, ik denk dat het wat kleiner moet en op een andere plek. Sowieso vind ik de compositie van je werk ook niet zo denderend. Het heeft een beetje een multifocal, probeer vanaf het midden te werken. Je bloedspetters/vlekken zijn erg leuk en geslaagd. Misschien nog wel wat op een andere manier plaatsen.

Leuk begin, maar geef er net ietsje aandacht aan het het is gelikt :)

(trouwens mijn mening, wat je ermee doet moette gij zelf maar weten)
 

DeletedUser

Gast
Ik vind de draken + achtergrond een soort van cartoonstyle hebben, als je daar je letters op aanpast (hetzelfde); magnifico!
 
Bovenaan