• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Claas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Hmm waarom stem je op BM?
Daarnaast het was volgens mij een random stem, ga niet counter stemmen dan.

Waarom niet?

Wie zegt dat de burgemeester te vertrouwen is? Als wolf kun je als burgemeester sneller het verschil maken tussen mede-wolven of goedjes
Ook vind ik het jammer om te zien dat de spelers, voor zover ik heb kunnen ontdekken, met de meeste ervaring 'random' gaan stemmen, omdat ze geen tijd hebben. Laat ik vooropstellen, geen tijd is geen tijd. Daar heb ik respect voor.. maar om dan 'random' te gaan stemmen zonder enige reden..?

En zoals mijn reden voor de stem was. Waarom zou ik iemand vertrouwen die mij, blijkbaar, niet vertrouwt. Toevallig in dit geval de burgemeester. Het is misschien een counter stem, maar wel doordacht. In tegenstelling tot de overige stemmen die ik voorbij hebt zien komen.
 

Genius0615

Erinys
ik heb echt geen idee, maar ik vertrouw onze BM nietzo. Ik vind dat een BM zeker geen Random stem mag uitbrengen, daarom gaat mijn stem naar ydeger

Bijna iedereen stemt random of zonder goede reden op dag 1, dus vind ik dit een vreemde stem persoonlijk, ook vind ik dat gecounter van Aeneas maar wat raar, ik w8 nog even met mijn stem maar ik houd jullie 2 alleszins al in de gaten.
 

DeletedUser

Gast
tja waar moet ik beginnen.. zie geen enkele reden om iemand te verdenken

Mss als je gaat antwoorden of een reactie gaat plaatsen?
Ipv toe kijken hoe anderen op elkaar gaan stemmen en met een theorie gaan komen om die vervolgens maar te gaan volgen...

Ik heb gister ook aan een paar mensen gevraagd waarom ze op iemand stemden voor BM...
Tot nu toe geen reactie :(

Ik ga lekker leiderschap weg nu. Normaal gezien ben ik er nog even voor de deadline, maar om maar niet inactief te zijn ga ik een andere BM nadoen door een redelijk random stem neer te zetten, en hoe noob je ook bent, gelieve deze stem niet zonder reden over te nemen.

Aeneas

Yde dit valt me tegen van je...
En ik ga ook verder geen reactie meer krijgen van jou voor de DL

Jammer dat het op deze manier moet gaan in deze boerderij....
Waar kan ik een overplaatsing aanvragen... :(

ydeger
Als iemand mij niet vertrouwt waarom zou ik die persoon wel vertrouwen dan?

Goed punt ik vertrouw niemand
Iedereen is even verdacht imo
Maar vertel eens waarom vertrouw je hem dan niet?

ik heb eigenlijk echt geen idee van wie ik nu zou lynchen...
en degene die al genoemd zijn mag ik zelfs niet meer gebruiken zonder reden..., terwijl jullie reden random is...

Ga dan eens op onderzoek uit?
Je zegt verder niks en voegt niks toe dit potje was je dat nog wel van plan te gaan doen?
Liever een random stem zodat er reactie op volgen dan zwijgen en verder niks doen.
Wolven gedrag een beetje wachten op een theorie van een ander en dan mee stemmen omdat je anders dood gaat vallen aan inactiviteit.

ik heb echt geen idee, maar ik vertrouw onze BM nietzo. Ik vind dat een BM zeker geen Random stem mag uitbrengen, daarom gaat mijn stem naar ydeger

Oke waarom vertrouw je hem niet?
Alleen maar vanwege zijn random stem die hij zou kunnen veranderen naar wat anders mocht hij daar zin in hebben
Wie weet is hij wel online en leest ie alles mee zodat er een reactie op zijn stem gaat komen
En laat ie dingen anders denken dan dat ze zijn...?!
Heb geen idee Yde heeft ook wel eens zo zijn kronkels

Ilja, random

Kom niet meer online wegens privé omstandigheden

Oke ik snap dat je nu geen zin in wvw hebt maar random Ilja is nog steeds een keuze geweest en zou graag willen weten waarom
Je hebt er vast een reden achter waarom je Ilja stemt en niet een nieuweling...

Ik stem dan maar random op Genius0615

Zo dan graag nu een reden waarom op Genius?
En waarom ik nu niet op jou zou moeten stemmen?

Zucht vraag me af of er wel een reactie gaat komen... :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Zoals ik al zei, random. En op mij stemmen? Als jij enige reden ziet om dat te doen dan moet je dat doen.
 

DeletedUser21356

Gast
ik heb echt geen idee, maar ik vertrouw onze BM nietzo. Ik vind dat een BM zeker geen Random stem mag uitbrengen, daarom gaat mijn stem naar ydeger
Om de één of andere reden komt deze post vrij vreemd over. Waarom zou een BM niet random mogen stemmen?
Bij gebrek aan beter: 123gijs
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
ik heb echt geen idee, maar ik vertrouw onze BM nietzo. Ik vind dat een BM zeker geen Random stem mag uitbrengen, daarom gaat mijn stem naar ydeger

De meeste mensen brengen een random stem uit op dag 1 hoor, van aeneas snap ik een counter op dag 1 nog wel, maar de stem vind ik gewoon idioot.
123Gijs, loopt mee op aeneas z'n stem en imo zoekt een makkelijke lynch.
 

DeletedUser

Gast
Zoals ik al zei, random. En op mij stemmen? Als jij enige reden ziet om dat te doen dan moet je dat doen.

Wil wel beginnen met je voert geen drol uit verder in dit potje
Je stemt zonder reden op iemand ipv dat een discussie begint
Je stemt random dat is wolven gedrag om zo maar van je stem af te zijn
Of je ben je nou zo dom of doe je zo dom


Om de één of andere reden komt deze post vrij vreemd over. Waarom zou een BM niet random mogen stemmen?
Bij gebrek aan beter: 123gijs

Oke iedereen gewoon random stemmen gaat helemaal goed komen
Ik had van jou ook niet anders verwacht
Je voert nooit wat uit in elk potje wat je speelt...
Ja je komt om te stemmen
Of ga je dit potje wel wat doen?

De meeste mensen brengen een random stem uit op dag 1 hoor, van aeneas snap ik een counter op dag 1 nog wel, maar de stem vind ik gewoon idioot.
123Gijs, loopt mee op aeneas z'n stem en imo zoekt een makkelijke lynch.

Ja dat krijg je als er verder niks word gedaan...
Ook van jou had ik wel wat meer verwacht :(

Weet nu hoe dit potje verder zal gaan jammer genoeg...

Iedereen zoekt een makkelijke stem
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Mss als je gaat antwoorden of een reactie gaat plaatsen?
Ipv toe kijken hoe anderen op elkaar gaan stemmen en met een theorie gaan komen om die vervolgens maar te gaan volgen...

Je oordeelt nu over me na 1 dag, zonder dat er veel (bijzondere) dingen zijn gebeurd. Tot nu toe had ik nog niks bijzonders opgemerkt ookal heb ik daar wel naar gezocht. Ik ben nieuw met dit spel en weet niet hoe een wolf zich normaal gedraagt, kan dus ook niet zoals sommige van jullie doen zeggen dat iemand zich als een wolf gedraagt. Ik ga geen onzinnige spam berichten zonder inhoud plaatsen, daarvoor doe ik niet mee aan dit spel. Nogmaals, ik heb naar dingen gezocht maar ik heb niks bijzonders opgemerkt. Zodra ik dat wel doe zal ik hier uitgebreid op inspelen en op reageren, net zoals ik dat nu bij jou doe.

Zo dan graag nu een reden waarom op Genius?
En waarom ik nu niet op jou zou moeten stemmen?
Ik had gehoopt dat hij daardoor op mij stemde, zodat ik hem kon vertellen dat hij hetzelfde deed wat hij iemand anders net vertelde beter niet te doen, maar dit heeft hij (helaas) niet gedaan.

Wil wel beginnen met je voert geen drol uit verder in dit potje
Je stemt zonder reden op iemand ipv dat een discussie begint
Je stemt random dat is wolven gedrag om zo maar van je stem af te zijn
Of je ben je nou zo dom of doe je zo dom

Net was even een snelle reactie via mijn mobiel. Zie hierboven wat uitgebreidere reactie op je opmerkingen. Snap (nogmaals) niet dat je me op deze manier aanvalt zonder dat je me kent. Na 1 speeldag kun je niet op deze manier over me oordelen.

Ps. Ik hoor dat veel spelers van dit spel ook via skype communiceren, voeg me maar toe: corne.geven1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

123gijs

Ruiter
tja deze stemmig gaat vrij random worden, ik snap deze stemming ook wel er zijn niet veel verdachte dingen gebeurt daarom denk ik dat we deze nacht even moeten afwachten als vanavond iemand word geluncht kunnen we gaan kijken of we er verbanden mee kunnen leggen. maar omdat niemand ideeën heeft kunnen wij ook GEEN LUNCH roepen misschien een ideetje?
 

DeletedUser

Gast
Ik val iedereen aan als dat nodig is

Zo krijg je wel de reactie die nodig zijn zodat er niet random maar wat gedaan gaat worden
Oke het is dag 1 maar je kan op dag 1 best wolven er uit stemmen
 

DeletedUser

Gast
Om de één of andere reden komt deze post vrij vreemd over. Waarom zou een BM niet random mogen stemmen?
Bij gebrek aan beter: 123gijs
De meeste mensen brengen een random stem uit op dag 1 hoor, van aeneas snap ik een counter op dag 1 nog wel, maar de stem vind ik gewoon idioot.
123Gijs, loopt mee op aeneas z'n stem en imo zoekt een makkelijke lynch.

Hij is nieuw net als ik, ik wist eerst ook niet dat random stemmen op dag 1 normaal is, kan me zijn gedachte best voorstellen.
 

DeletedUser15574

Gast
Gewoon random , dus niet persoonlijk bedoeld.
DaCapopoZ
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik val iedereen aan als dat nodig is

Zo krijg je wel de reactie die nodig zijn zodat er niet random maar wat gedaan gaat worden
Oke het is dag 1 maar je kan op dag 1 best wolven er uit stemmen

Hoop dat je nu al een iets ander beeld van mij hebt dan eerst. Ik kom niet even koekeloeren en stemmen en weer weg. Ik denk wel degelijk na voordat ik wat doe.

Maar hij volgt wel makkelijk op Ydeger, niet?

Voordat ik te lezen kreeg dat op dag 1 random stemmen normaal is, leek me dat ook wel verdacht. Dus kan me zijn stem op dat moment wel voorstellen. Weet niet of het toegestaan is om je stem te veranderen? Zo ja lijkt het me voor hem verstandig om zijn stem te heroverwegen nadat hij te horen heeft gekregen dat random stemmen normaal is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
tja deze stemmig gaat vrij random worden, ik snap deze stemming ook wel er zijn niet veel verdachte dingen gebeurt daarom denk ik dat we deze nacht even moeten afwachten als vanavond iemand word geluncht kunnen we gaan kijken of we er verbanden mee kunnen leggen. maar omdat niemand ideeën heeft kunnen wij ook GEEN LUNCH roepen misschien een ideetje?

Is dit je verdediging?

Geen Lynch bedoel je of maak je het nou zo makkelijk door te zeggen geen lunch???

Mocht er nog wat gebeuren dat mijn mening herzie dan stem ik anders
Maar voor nu stem ik op 123Gijs

Hij zegt wel dat ie nieuw is en het nog moet leren maar daarom kan je nog wel dingen proberen los te peuteren zodat je niet mee hoeft te lopen op iemand die een random stem plaatst om zo maar van je stem af te zijn zonder veder enige reden
Ik weet ook toen ik net nieuw was hier als wolf heel ver te komen door me dom te gedragen zodat het niet op zou vallen
Excuus ik ben nieuw ben ik iets te vaak tegen gekomen
 

DeletedUser

Gast
Vele zeggen dat random stemmen op dag 1 normaal is. Van de ene kant, je weet nog weinig. Dus kan ik me dat best wel voorstellen..

Kijkend vanuit de andere hoek, waarom niet doen met wat je hebt en daarop je stem baseren.
elienolanaomi zei:
Goed punt ik vertrouw niemand
Iedereen is even verdacht imo
Maar vertel eens waarom vertrouw je hem dan niet?

Ten eerste, een burgemeester die niet zijn best doet de wolven te vinden? Nee, bedankt.. (lees; dat ik toch wel enige uitleg verwacht van de burgemeester stem)

Ten tweede, misschien beetje 'vreemd' dat ik direct de stem tegen mij counter. Maar laten we vooropstellen, dat gebeurd niet random. Zoals andere stemmen hier.. vertrouwen moet van 2 kanten komen, dus als de burgemeester mij niet vertrouwt vertrouw ik de burgemeester ook niet. Daar is geen lastige beredenering achter te vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Gewoon random , dus niet persoonlijk bedoeld.
DaCapopoZ

Kan je uit leggen dan waarom DaCapopoZ en niet iemand anders?

Vele zeggen dat random stemmen op dag 1 normaal is. Van de ene kant, je weet nog weinig. Dus kan ik me dat best wel voorstellen..

Kijkend vanuit de andere hoek, waarom niet doen met wat je hebt en daarop je stem baseren.


Ten eerste, een burgemeester die niet zijn best doet de wolven te vinden? Nee, bedankt.. (lees; dat ik toch wel enige uitleg verwacht van de burgemeester stem)

Ten tweede, misschien beetje 'vreemd' dat ik direct de stem tegen mij counter. Maar laten we vooropstellen, dat gebeurd niet random. Zoals andere stemmen hier.. vertrouwen moet van 2 kanten komen, dus als de burgemeester mij niet vertrouwt vertrouw ik de burgemeester ook niet. Daar is geen lastige beredenering achter te vinden.

Ja oke maar hij is er niet meer om op te reageren en zou graag zijn reactie op bepaalde dingen willen weten dus gaat mijn stem niet naar hem omdat hij zich nergens in kan verdedigen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan