• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Claas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Nogmaals, ik zeg gewoon wat ik denk. Zo kom ik alleen maar meer te weten. Je ontwijkt nu wel mooi mijn opmerking over jou. Ik snap niet waarom je terugstemde. En al helemaal de reden vind ik totaal onzin.

Opmerking over mij die ik ontwijk? Het enige wat ik lees is dat zijn stem random was en mijn reden 'totaal onzin'
En dat zie ik steeds herhaalt worden.. niet veel anders..

Echter andere vinden mijn reden onzin. Ik vind hem niet meer dan logisch.. kan het niet duidelijker maken dan ik al hebt geprobeerd(lees; duidelijk is mijn reden, alhoewel dat voor andere totale onzin kan zijn. Het is zeker geen algebra)
 

DeletedUser15574

Gast
Kan je uit leggen dan waarom DaCapopoZ en niet iemand anders?
Even hierop terugkoment, ik had net zo goed iemand anders uit kunnen kiezen. Ik zeg dan ook: "Random, dus niet persoonlijk bedoeld."
Hopelijk begrijp je nu waarom ik op DaCapopoZ heb gestemd en niet iemand anders.
 

DeletedUser

Gast
Dag 1
Lynch
Het was een onrustige eerste dag geweest. Door de harde stormen die er hadden gewoed over de boerderij was het hele erf bedekt met losgeraakte bakstenen. Een zooitje, dat was het. Maar dat was niet de reden dat het onrustig was. Nee, dat kwam doordat de dieren samen besloten hadden dat één van hen zou moeten sterven, en dan wel het liefste een wolf natuurlijk. Er werd veel gediscussieerd als gevolg van het besluit, op een gegeven moment dreigde het zelfs uit de hand te lopen. Gelukkig wist burgemeester Ydeger alle dieren, al dan niet tijdelijk, weer tot rust te brengen. Onder een doodse stilte werd er gestemd, als er een naald uit de hooiberg was gevallen had je dat kunnen horen. Angstig wachtten de dieren de uitslag af, iedereen kon ter dood worden veroordeeld. Uiteindelijk sprak burgemeester Ydeger de woorden: “123gijs zal sterven.” Na zijn dood bleek 123gijs slechts een normaal schaap te zijn.
Het lynchslachtoffer was 123gijs, hij/zij was een schaap (burger).


Lunch
De wolven waren in hun nopjes, geen van hen was gestorven tijdens de lynch. Die dwaze dieren zouden er nog spijt van krijgen dat ze zich probeerden te verzetten. Sluw slopen de slechte slagers naar hun slachtoffer van die dag. Het dier lag rustig te slapen, zich volledig onbewust wat hem te wachten stond. Een snelle beet in de keel bracht een einde aan zijn leven. De wolven waren geschokt toen ze beseften wat ze hadden gedaan, hadden ze nu een soortgenoot gedood? Dat kon toch niet waar zijn? Lag daar nu echt een dode wolf voor hen? Maar nee, het was geen wolf. Het was een schaap in wolfskleren, het was Aeneas.
Het lunchslachtoffer was Aeneas, hij/zij was een schaap in wolfskleren (lycantroop).
 

DeletedUser

Gast
Lekker dit -_-

Zou flauw zijn om de BM te blaimen maar ja vind dat je eigenlijk niet random moet stemmen als BM omdat je weet dat je stem dan 2 keer meetelt.
 

DeletedUser

Gast
Er werd een afscheidsbrief gevonden van Aeneas:
Aeneas zei:
Hallo mede dieren,

Afgelopen nacht ben ik helaas gestorven. Ik was te lekker voor de wolven om te laten lopen.
En ik dacht nog wel: In die wolven kleding verwachten ze mij niet, helaas.

Ik was pas nieuw op de boerderij (lees: eerste keer dat ik het spel speelde) en de burgemeester gaat meteen dood. :(
Toen hadden wij een stemming. Door weer en wind was ik vol trots naar de stembus gegaan. Een ander dier moest helpen het briefje erin te doen, ik was te klein.

De uitkomst was niet zoals het kleine schaapje gehoopt had gehoopt. Zijn stem mocht niet baten.

In mijn laatste paar minuten dat ik nog geschonken kreeg mocht ik dit briefje schrijven.
En heb deze nog kunnen verstoppen voor de wolven, wie weet wordt hij ooit gevonden.

Bedankt voor deze korte ervaring, helaas vrij weinig van het spel kunnen leren op deze manier.
Wellicht tot een volgende keer.

Gegroet,

Lycantroop
 

DeletedUser

Gast
Ilja ik hoop dat je gaat reageren op wat ik je gevraagd heb?
En de andere mensen waar ik dingen aan heb gevraagd anders voel ik me genoodzaakt een lijstje te gaan maken...

Lekker dit -_-

Zou flauw zijn om de BM te blaimen maar ja vind dat je eigenlijk niet random moet stemmen als BM omdat je weet dat je stem dan 2 keer meetelt.

Waarom zou je de BM willen blaimen?
Zijn reden voor zijn random stem is net zo erg als al die andere stemmen

Mijn stem gaat nu naar GEEN LYNCH

Dit omdat ik niet weet of ik nog voor de DL optijd terug ben


Ik had nog even tijd om te kijken maar ik zie dat er verder helemaal niks is gedaan......
Dus we gaan inactief het potje door?
Dit valt me zwaar tegen van een paar spelers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Ilja ik hoop dat je gaat reageren op wat ik je gevraagd heb?

Waar doel je op? Ik dacht op alles antwoord gegeven te hebben. Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om vragen te ontwijken.

Daarnaast heb ik net pas de beschikking gekregen over een laptop. Heb namelijk mijn eigen laptop en iPad op m'n kamer liggen (jaja, ik weet het, ik ben een muts)
Ik vind het daarom ook jammer dat het zo stil is vandaag...
 

DeletedUser22821

Gast
ik heb gisteren niet kunnen stemmen door omstandigheden :(
ik ga nog even bekijken of er al andere stemmen komen voor vandaag (het is toch elke dag lynch?), ik vind het namelijk nog altijd moeilijk om te zien wie wolf kan zijn of tenminste iemand te verdenken
 

DeletedUser13380

Gast
Hier worden we niet veel wijzer van... Ik wacht nog even af, maar tot dan GEEN LYNCH, zodat ik al zeker gestemd heb. (Anders ga ik deuwd)
 

Genius0615

Erinys
Btw, Waarom stemmen jullie allemaal geen lynch? Er staat volgens mij toch duidelijk ''Wanneer jullie vermoeden dat er geen wolven meer aanwezig zijn in jullie dorp, kunnen jullie GEEN LYNCH roepen, zodat er bij een meerderheid dus geen lynch is.", volgens mij gezien de lunch zijn er wel nog wolven aanwezig hiero :|
 

DeletedUser

Gast
Ik snap wel waarom mensen geen lynch stemmen, maar het is een redelijk slecht idee... Ik denk dat de meesten voor geen lynch gaan omdat niemand ook maar enig idee heeft wie hier de wolf/wolven is/zijn, maar er zijn nog wel wolven over (anders was er geen lunch he?) dus we kunnen eigenlijk niet kiezen voor geen lynch!

Hoewel ik wel moet toegeven... Geen flauw idee wie ik dan zou moeten lynchen :x
 

DeletedUser9104

Gast
Ik wil wel een naam als verdachte roepen en dan kijken hoe hij/zij gaat reageren, maar ik weet niet of we daar heel veel mee gaan opschieten

En voor het geval mensen eroverheen hebben gelezen, maar waarom ik gister random op Sanoj heb gestemt
Ik had een paar puntjes, maar mijn stem op sanoj was puur random... Ik had het getal 5 in m'n hoofd genomen en dat was Sanoj en nu ik bij ben, had ik eigenlijk ook niet veel meer kunnen doen dan dat. Aangezien veel mensen op gijs gaan (die in mijn ogen alleen maar beginnersgedrag vertoont) of op yde (omdat zijn eerste lynch stem random is). Sorry, maar dat zijn beide faalredenen. Eigenlijk nog falender dan een random stem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Om de één of andere reden komt deze post vrij vreemd over. Waarom zou een BM niet random mogen stemmen?
Bij gebrek aan beter: 123gijs
De meeste mensen brengen een random stem uit op dag 1 hoor, van aeneas snap ik een counter op dag 1 nog wel, maar de stem vind ik gewoon idioot.
123Gijs, loopt mee op aeneas z'n stem en imo zoekt een makkelijke lynch.
Deze 2 posts vallen me op, zij stemmen met enkele minuten ertussen op dezelfde persoon. Nu heb ik het vooral over Sanhal, gaat hij vlug meelopen in de schaduw om er zo een goedje uit te krijgen. (ik probeer hier niet te zeggen dat ik een wolf ben, die beschermd moest worden, maar vooral dat Sander gewoon makkelijk meeloopt)

Is dit je verdediging?

Geen Lynch bedoel je of maak je het nou zo makkelijk door te zeggen geen lunch???

Mocht er nog wat gebeuren dat mijn mening herzie dan stem ik anders
Maar voor nu stem ik op 123Gijs

Hij zegt wel dat ie nieuw is en het nog moet leren maar daarom kan je nog wel dingen proberen los te peuteren zodat je niet mee hoeft te lopen op iemand die een random stem plaatst om zo maar van je stem af te zijn zonder veder enige reden
Ik weet ook toen ik net nieuw was hier als wolf heel ver te komen door me dom te gedragen zodat het niet op zou vallen
Excuus ik ben nieuw ben ik iets te vaak tegen gekomen
Ilja ik hoop dat je gaat reageren op wat ik je gevraagd heb?
En de andere mensen waar ik dingen aan heb gevraagd anders voel ik me genoodzaakt een lijstje te gaan maken...



Waarom zou je de BM willen blaimen?
Zijn reden voor zijn random stem is net zo erg als al die andere stemmen

Mijn stem gaat nu naar GEEN LYNCH

Dit omdat ik niet weet of ik nog voor de DL optijd terug ben


Ik had nog even tijd om te kijken maar ik zie dat er verder helemaal niks is gedaan......
Dus we gaan inactief het potje door?
Dit valt me zwaar tegen van een paar spelers
Wederom 2 posts die ik samenneem, en dit keer van Eli. Zij heeft eerder verteld aan ons, dat ze niet houdt van makkelijke stemmen, maar wat zien wij hier? Eerst sloeg haar mening mbt Gijs totaal om, van iets wat leek op verdedigen naar een stem. Vandaag stemt ze blanco, terwijl we daar enkel een dag mee verspillen, en wat ook een zeer makkelijke stem is. Ik kan haar stemmen wel snappen, maar niet in de context van haar vorige posts.
 

DeletedUser

Gast
In de bovenstaande post van Ydeger kan ik me helemaal vinden. Als we stemmen voor "geen lynch" zal de lynch niet doorgaan en de lunch wel (zover ik het begreep) Dus wel een goedje dood zonder dat er een kans is dat er een slechtje dood gaat. Ik ben dus falikant tegen geen lynch stemmen.

Ik vind het vooral verdacht dat Sanhal en Gekko (2 ervaren spelers) het zo verdacht vinden dat een noob het verdacht vindt dat een BM inactief doet. En dan met z'n 2en de lynch bepalen is wel heel makkelijk. Bovendien vind ik het ook heel raar dat Sanhal zo hard tegen mijn BMpromotie basht. Normaal is hij juist fan van mij, maar nu mocht ik absoluut geen bm worden. Mijn stem gaat uiteindelijk naar Sanhal
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
In de bovenstaande post van Ydeger kan ik me helemaal vinden. Als we stemmen voor "geen lynch" zal de lynch niet doorgaan en de lunch wel (zover ik het begreep) Dus wel een goedje dood zonder dat er een kans is dat er een slechtje dood gaat. Ik ben dus falikant tegen geen lynch stemmen.

Ik vind het vooral verdacht dat Sanhal en Gekko (2 ervaren spelers) het zo verdacht vinden dat een noob het verdacht vindt dat een BM inactief doet. En dan met z'n 2en de lynch bepalen is wel heel makkelijk. Bovendien vind ik het ook heel raar dat Sanhal zo hard tegen mijn BMpromotie basht. Normaal is hij juist fan van mij, maar nu mocht ik absoluut geen bm worden. Mijn stem gaat uiteindelijk naar Sanhal

Ik ben nooit fan van jou hoor... Ik geloof ook niet dat ik je ooit als bm heb gekozen;), dit keer ging ik er idd sterk op tegenin aangezien de "ervaren" mensen weten hoe jij speelt, maar de nieuwe mensen niet. Die moesten van jouw argumenten uitgaan en hoewel ze deels waar waren, moeten ze niet alleen voor je kiezen door de goede punten aangezien jij vaak genoeg iets doet waardoor veel goedjes doodgaan. Als ze een goede bm stem wilden maken, moesten ze dat gedeelte ook weten.

En dat van Yde, ja ik was tegen die stemmen, de meeste mensen stemmen op dag 1 random, om jou eruit te stemmen omdat jij als bm random stemt vind ik een zeer slechte reden. Ik had ook niet door dat ik zo snel na Gekko stemde, ik was bezig met mijn stempost.
 

DeletedUser

Gast
Btw, Waarom stemmen jullie allemaal geen lynch? Er staat volgens mij toch duidelijk ''Wanneer jullie vermoeden dat er geen wolven meer aanwezig zijn in jullie dorp, kunnen jullie GEEN LYNCH roepen, zodat er bij een meerderheid dus geen lynch is.", volgens mij gezien de lunch zijn er wel nog wolven aanwezig hiero :|

Precies! Dit maakt voor mij de mensen die ''geen lynch'' stemmen wel verdacht. Komt wolven natuurlijk goed uit.. als er geen lynch is.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Wow, wat veel stemmers vandaag:|.
Eli, Sanoj en WWG.
Eli en Sanoj stemmen op geen lynch, wat ik zelf verdacht vind aangezien de wolven dus een extra lunch krijgen. Sanoj zegt zelf weg te zijn en te stemmen om levend te blijven waar ik nog enigszins bij kan komen. Datzelfde geldt ook voor Eli, ze stemde op geen lynch omdat misschien niet terug zou zijn voor de dl en door de inactiviteit niet weet op wie te stemmen.
Dus die 2 hou ik voor nu in mn achterhoofd, maar die zie ik niet gelijk als echt verdacht.
Ik denk dat ik het vandaag hou op een inactiefje, een inactiefje eruit is beter dan geen lynch, bij een inactief iemand heb je nog de kans dat het een wolf is, die heb je niet bij geen lynch.

Dus: Basibas
 

DeletedUser13380

Gast
Ik verander mijn stem naar Jerom 000001, aangezien dat beter is als geen lynch. Dit is puur random, wegens geen verdachten. (Volgens mij is er namelijk max 1 wolf tussen de actievelingen, wegens de reacties op de 'geen lynch')

E: Sanhal, ik ben er nog geraakt ;)
 

Genius0615

Erinys
Sanoj, is niet zo heel actief en stemt vlak na Eli voor geen lynch, wat dus eigenlijk bij een meerderheid gewoon wil zeggen dat er geen enkele wolf doodgaat en zij gratis iemand mogen doden, geen goede tactiek dus. En aangezien het hier voor de rest toch maar een dooie boel is heb ik niet echt veel meer om me op te baseren. (deels random dus)

E: en nu verandert hij lekker zijn stem omdat er vragend word opgekeken naar zijn geen lynch stem...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan