• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lamia

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Lamia zal op woensdag 19 november 2014 van start gaan!

Beste spelers,

Na (voor velen) lang wachten is het dan eindelijk weer zover: een nieuwe wereld (Lamia) staat op het punt om geopend te worden. Deze zal op woensdag 19 november a.s. in de loop van de dag worden gestart.

De instellingen worden zo snel mogelijk bekend gemaakt!

Wereld Lamia zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Lamia.

Benieuwd naar de instellingen? Je kunt nu mee discussiëren in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Lamia!

Jullie Grepolis.nl team
Wat zou het worden?
 

DeletedUser22651

Gast
Doe maar oud. Hier start ik toch niet, dan hoeft een andere wereld waarop ik ooit zou gaan starten, nooit meer oud te hebben! :D
 

DeletedUser23890

Gast
Mijn voorkeur heeft:
Doe maar oud (belegering) en een goede snelle snelheid
Een soort Chi de 2e
 

DeletedUser

Gast
snelheid 2,5 of hoger
Geen moraal
Geen helden

Dan doe ik mee(ongeacht oud of nieuw) ;)
 

DeletedUser

Gast
helden hebben zoiezo weinig invloed op het spel waarom zou je dan zoiets er per see niet in willen (want het zal er voorlopig gewoon inblijven)
 

DeletedUser23718

Gast
Voor mij liever ook geen helden, geen boerendorpen, geen eilandopdrachten en geen events, helaas niet haalbaar.
 

DeletedUser

Gast
mooie snelheid
nieuw
geen moraal
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

DeletedUser13353

Gast
Oud met snelheid 1 en zonder al die onnodige dingen als helden en verkorten met goud :)
 
Bovenaan