• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lamia

DeletedUser24122

Gast
Ik heb een vraag, ik ben net op wereld Lamia begonnen en heb de introductie opdrachten (per ongeluk) overgeslagen.
Kan ik deze alsnog doen ? Overnieuw beginnen wil niet want dat kan pas na de beginnersbescherming en dat duur wel erg lang :(
(indien dit verkeerd staat gelieve aan te geven waar het wel moet worden geplaatst op het forum)
 

DeletedUser45

Gast
Ik heb een vraag, ik ben net op wereld Lamia begonnen en heb de introductie opdrachten (per ongeluk) overgeslagen.
Kan ik deze alsnog doen ? Overnieuw beginnen wil niet want dat kan pas na de beginnersbescherming en dat duur wel erg lang :(
(indien dit verkeerd staat gelieve aan te geven waar het wel moet worden geplaatst op het forum)
Contacteer hiervoor even de support. :)
 

DeletedUser13872

Gast
Ik zag dat er een nieuwe wereld zou komen, en ga weer spelen sinds ruim 1 jaar. De beste settings:D wat een geluk. OUD = super chil
snelheid 3 lijkt me ook leuk om is te spelen, helden aan en artemis. Allebei nieuw voor me dus lijkt me leuk om te ontdekken.

Iedereen succes op de wereld en ik zie jullie hopelijk daar!
 

DeletedUser24358

Gast
Te laat

Was er van dag 1 bij maar moesten eerst nog Phi afwerken.
Gisteren dan verder beginnen bouwen op deze wereld maar ondertussen zit er een ally met 6-7 steden op mijn eiland en als ik verder bouw word ik binnen een week overgenomen.
Dus afhaken en wachten op nieuwe wereld en starten van dag 1.
 

Gollum Returns

Manticore
Was er van dag 1 bij maar moesten eerst nog Phi afwerken.
Gisteren dan verder beginnen bouwen op deze wereld maar ondertussen zit er een ally met 6-7 steden op mijn eiland en als ik verder bouw word ik binnen een week overgenomen.
Dus afhaken en wachten op nieuwe wereld en starten van dag 1.

of herstarten en meer naar de buiten regionen verhuizen, of stug doorbouwen en zelf een goede alliantie vinden. Met een beetje activiteit en behendigheid kan je echt wel een aantal kolo`s buiten de deur houden. Dat is namelijk het voordeel, je hoeft maar 1 aanval te blokken cq. eruit te knallen en je bent gewoon weer veilig.
 
Bovenaan