• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Dreamsky

  1. Dreamsky

    Informatie Artifacten verbetering

    Artefacts op je Profiel en de Awards. Een andere toevoeging die in de update is meegenomen, het toevoegen van artefacten op je profiel! Als je al een artefact hebt wordt dit inclusief het level weergegeven op je profiel. We gaan ook nieuwe awards toevoegen die je kan ontgrendelen met het...
  2. Dreamsky

    Informatie Artifacten verbetering

    Nieuwe artifacts Met deze update introduceren wij 3 nieuwe artefacten in het spel, de Zilveren Kantharos Ambrosia, en Palladion. Om alle artefacten aan te passen aan nieuwe level systeem, hebben we de bestaande artifacts ook aangepast naar het nieuwe levelsysteem. Bekijk ze in de...
  3. Dreamsky

    Gameplay Inschrijven wereld

    eens een rebel altijd een rebel ;)
  4. Dreamsky

    Gameplay Inschrijven wereld

    wellicht een idee kwa inschrijvingen dat je random assign wordt bij een vooraf ingestelde alliantie. Met beperkte beweeg mogelijkheden kwa allaintie hoppen
  5. Dreamsky

    Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    bied meer opties voor gemengde groepen ;)
  6. Dreamsky

    Hoe verder?

    ik zou eigenlijk wel een wereld willen zien waar je alleen adviseurs kan kopen eventueel gs . Benieuwd wat dat zou brengen voor veel spelers. Ik spendeer ook goud maar lang niet zoveel als sommige ik doe vooral met events maar eigenlijk vooral voor me adviseurs
  7. Dreamsky

    Discussie Wereld Abdera

    ik zou het zo tof vinden als er eens een wereld wordt gemaakt met opstand, moraal en minder explosief aan goud. Enkel goud voor bestuurder en verder niks. Dat maakt het wellicht voor de speler zonder (veel) goud ook wat boeiender
Bovenaan