• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door FlamingSouls

1. eindelijk belegering

welke mod gaat over deze wereld?
  2. vermindering spamm aanvallen

de genen die me aanvalt heeft dus in oc 5 stichtjes en andere lage oces en stuurt 1 tb met 1 zwaard of 1 slinger voor aanvallen van 38 uur
  3. vermindering spamm aanvallen

tis gwn spel verziekend net weer 100 ttatjes gehad er moet gwn wat gebeuren wat bannen doen ze hem toch niet al zat mensen hebben hem aan gegeven bij support
  4. vermindering spamm aanvallen

punt is vele hebben het gedaan of doen het nogsteeds als er regels op komen wordt het gewoon leuker voor veel mensen. en haalt veel gepest er uit op byllis is denk zonder grappen 20% van de leden gestopt ivm pest gedrag
  5. vermindering spamm aanvallen

inderdaad ja, dat je per stad een max aantal aanvallen heb. ik heb nu in 2 dagen meer dan 500 aanvallen gehad van 1 a 2 vs op kort maar ook aanvallen van 38 uur door een speler die er niet tegen kan dat zijn ally en hijzelf is weg gespeelt.
  6. vermindering spamm aanvallen

hallo iedereen zoals iedereen wel weet worden sommige mensen gespamt met paar honderd aanvallen van max 10 troepen op alle steden alleen maar op te pesten. daarom heb ik het idee om het zo te hebben dat je bijvoorbeeld niet meer dan 6 aanvallen per stad tegelijk kan doen of dat je een totaal...
  7. goud over brengen

staat niks over in de regels maar het is een aanbieding
  8. goud over brengen

hey dus ikz it in ene ally en ik kan nu zeg maar goud kopen en dan 100% extra krijgen mag ik het dan kopen en dan weg geven aan andere ally members? tis wel door mij betaalt
  9. Discussie Wereld Byllis

grepo wordt te arm wat ooit mooi zou zijn een wereld met hoge snelheid en zonder goud maar daar zouden ze niks mee verdienen
  10. Discussie Goud gebruik 1e periode Server

dit hoort niet hier
  11. Narcisten

iemand heeft de naam al genakt
  12. Narcisten

als ik welkom ben kom ik er ook gezellig bij