• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Screeny

  1. Screeny

    Lauwerkransen

    Beste Hubbes, De reden dat wij vragen om een supportaanvraag is omdat niet alle moderatoren rechten hebben om alle gegevens in te zien. Op basis van een supportaanvraag kunnen we sneller de betreffende kracht en stad terugvinden. Nu heb ik speciaal voor jou nu geprobeerd wat terug te vinden. Je...
  2. Screeny

    Discussie wat houdt de toevoeging onder je naam in?

    Dat is een status indicatie gerelateerd aan het aantal berichten wat je hebt geplaatst.
  3. Screeny

    Foutief handelen moderators

    Ter aanvulling op mijn collega, wij geven vaak geen bewijs aan spelers om onze controlemechanismen te beschermen. Immers zijn er helaas mensen die dan grenzen gaan opzoeken of gaan proberen ons werk ernstig te bemoeilijken. Een geschorste speler kan altijd een tegenspraak indienen. Echter zal er...
  4. Screeny

    FIFA wereldkampioenschap voetbal Qatar 2022

    Een computersimulatie die de afgelopen 3 edities goed had voorspelt, voorspelt dit jaar Argentinië.
  5. Screeny

    10x Zeestorm binnen 1 uur

    Zie https://nl.forum.grepolis.com/index.php?threads/spreuk-zeestrorm.41009/. Daar is al het een en ander over besproken.
  6. Screeny

    valsspelen

    Het hoeft niet altijd zo te zijn dat een speler door valsspel groot is geworden. Een en ander hangt erg af van de reden waarvoor de speler een schorsing heeft gekregen. Dit soort zaken zit ook opgesloten in de strafrichtlijnen die wij volgen.
  7. Screeny

    Negatief inwoneraantal

    Excuses, ook wij moderatoren hebben een privé leven en kunnen vrij druk zijn waarbij er dan altijd iets tussendoor kan glippen. Helaas informeert InnoGames ons zelf ook niet altijd van te voren en naar blijkt heb ik tot nu toe weinig gezien. Ook wij moderatoren zijn afhankelijk van wat...
  8. Screeny

    Informatie Artifacten verbetering

    Vraag: Ik heb al een Zeus' schicht, Athena's hoorn des overvloeds of Gulden vlies omdat ik eerder een wereld gewonnen heb in het oude systeem. Wat veranderd er voor mij? Antwoord: Als je al een van deze artefacten hebt, dan worden de artefacten als volgt omgezet: Je Zeus' schicht zal worden...
  9. Screeny

    Informatie Artifacten verbetering

    Beste spelers, Zoals je hebt kunnen lezen in onze Community Preview eerder dit jaar, hebben we dit jaar gewerkt aan veranderingen van het artefact systeem. Als onderdeel van de aanpassingen hebben we een level systeem toegevoegd om artefacten te ontkoppelen van specifieke eindspellen en hebben...
  10. Screeny

    profiel

    Wij kunnen alleen de actuele profiel tekst achterhalen. Dus in principe zien wij niets meer (of niets minder) dan wat je zelf ziet als je op die wereld zou inloggen. Als je account al verwijderd is, is daarmee ook de profiel tekst verloren gegaan.
  11. Screeny

    profiel

    Nee, helaas zijn profielteksten van oudere werelden niet meer terug te halen.
  12. Screeny

    Feedback Egeïsche gevechtsschepen 2020

    Het probleem is inmiddels verholpen. Als het goed is kunnen alle kaartstukken vandaag nog worden gebruikt.
  13. Screeny

    Discussie Schade aan de Community?

    Garanties zijn nooit te geven, echter blijkt uit statistische gegevens tussen verschillende moderatoren geen opmerkelijk verschil tussen de beoordeling van deze moderatoren. Alle moderatoren volgen de algemene richtlijnen van InnoGames om te bepalen of iets een eenmalig foutje of incident was of...
  14. Screeny

    Schermafdruk

    Ter aanvulling, je moet de link naar de afbeelding dan in een img code zetten. Bijvoorbeeld: Levert: Onthoud wel, ook voor afbeeldingen zijn de normale gedragsregels van toepassing. Dus het sturen van ongepaste afbeeldingen kan een schorsing gegeven worden.
  15. Screeny

    Vraag Zelfde wifi netwerk

    Ter aanvulling op bovenstaande, wij proberen rekening te houden met openbare netwerken zoals kantoren en scholen. Het komt namelijk ook regelmatig voor dat telefoonproviders mensen met verschillende telefoons uiteindelijk dezelfde verbinding. Mocht het toch gebeuren dat je toch geschorst wordt...
Bovenaan