• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Maximus le Petit

    Weerwolven van Wakkerdam # 97 - Grieken in Troje

    Verhaaltje... Feest! De Grieken waren teruggetrokken, Troje was weer veilig. Priamos leunde over het balkon en keek uit over zijn stad. In het midden stond op een pleintje het prachtige houten paard, gemaakt door de Grieken, dat de Trojanen van de godin Athene cadeau hadden gekregen. Hij...
  2. Maximus le Petit

    Weerwolven van Wakkerdam # 97 - Grieken in Troje

    Maximus le Petit presenteert: Verhaaltje... Feest! De Grieken waren teruggetrokken, Troje was weer veilig. Priamos leunde over het balkon en keek uit over zijn stad. In het midden stond op een pleintje het prachtige houten paard, gemaakt door de Grieken, dat de Trojanen van de godin...
  3. Maximus le Petit

    Simulator foutje?

    Ik wilde mn simulator gebruiken en kreeg dit als resultaat bij mijn pegasi: Kan iemand me uitleggen wat die 109 in het rood daarboven staat te doen? Is dit een bug die ik beter meld ofzo? Niet dat ik er veel last van heb, maar ik vraag het toch liever ;) Ik heb het meer malen...
Bovenaan