• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Simulator foutje?

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik wilde mn simulator gebruiken en kreeg dit als resultaat bij mijn pegasi:

899Naamloos.png


Kan iemand me uitleggen wat die 109 in het rood daarboven staat te doen? Is dit een bug die ik beter meld ofzo?
Niet dat ik er veel last van heb, maar ik vraag het toch liever ;)

Ik heb het meer malen uitgeprobeerd met verschillende eenheden en ik krijg altijd 109 in het rood bij de pegasi. Iemand een idee?
 

DeletedUser

Gast
Het lijkt erop alsof je simuleert met pegasi als aanvallers, tegen pegasi als verdedigers. Dan verlies jij je 109 pegasi en verliest je tegenstander er dus 38. Ik zou niet weten wat je precies simuleert (met zo'n klein screenshot van de simulator), maar dit is wat ik opmaak uit het huidige screenshot.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Er stonden enkel nog 20 slingeraars bij de aanval. Gewoon om eens een paar effecten te bekijken hoe 20 slingeraars reageren op een hoop pegasi etc..
Daarom was het ook wat vreemd dat er 38 pegasi stierven hieraan dus je kunt wel gelijk hebben.
Bedankt voor je antwoord ;)
 

DeletedUser5716

Gast
Het lijkt erop alsof je simuleert met pegasi als aanvallers, tegen pegasi als verdedigers. Dan verlies jij je 109 pegasi en verliest je tegenstander er dus 38. Ik zou niet weten wat je precies simuleert (met zo'n klein screenshot van de simulator), maar dit is wat ik opmaak uit het huidige screenshot.

Correct, in de simulator zijn de 109 pegasi zowel als verdediger en aanvaller ingesteld. Daaroor krijg je dit scenario.
 

DeletedUser21674

Gast
Bosmeester daar boven hoort nog steeds geen dode van de aanvaller te staan, die hoort er onder te staan
 

DeletedUser5716

Gast
Bosmeester daar boven hoort nog steeds geen dode van de aanvaller te staan, die hoort er onder te staan

Reproduceren van dit issue:
- open je simulator
- kies links onder voor bij zowel de aanvaller als de verdediger voor de god Athene
- vul bij zowel de aanvaller als de verdediger 109 pegasi in
- vul 20 slingers in bij de aanvaller
- kies vervolgens voor een willekeurige andere god bij de aanvaller
- klik op simuleren

Reden is dat de 109 pegasi op de achtergrond blijven staan, ondanks dat je van god veranderd. Deze zijn echter niet meer zichtbaar in je simulator.
 

DeletedUser

Gast
Waarschijnlijk wordt het invoervakje bij het selecteren van een andere god alleen verborgen, de waarde staat er dan dus nog wel in, maar je ziet het niet.

E: Hahaha, mijn zwaarvechter kan nu in zn eentje 99999 pegasi verslaan :O (gewoon eerst 1 slingeraar en Eryins selecteren voor aanvaller, en 99999 pegasi voor verdediger, dan de god van de aanvaller veranderen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan