• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. KingSpartacus

    vuurballen

    ik zag dit in de film troy (ook griekenland dus) waar ze vuurballen op de vijand afrolden, zou dit geen toegevoegde waarde kunnen zijn voor het spel? ze maken veel schade bij de vijand en slaan bressen in de linies, enig nadeel zou zijn dat je boogschutters mee moet sturen.
  2. KingSpartacus

    logo raden

    welke band is dit?
  3. KingSpartacus

    Overig film hoek

    is er behoefte aan een filmhoek, lijkt mij wel leuk om de nieuwe films te bespreken
  4. KingSpartacus

    Vraag wanneer komt de wereld gortijn bij de wereldfora?

    zie er nog niks staan, wanneer komt dit?
  5. KingSpartacus

    Legendarische tv-maker Wim de Bie overleden

    echt een held van mijn jeugd, rip
  6. KingSpartacus

    lol er van af

    ik merk dat ik steeds minder getriggerd wordt om een wereld te spelen, er gebeurt zo weinig soms, het is erg frusterend en dat het forum bijna doodgebloed is helpt ook niet echt. waar is die goeie oude tijd dat je nog mooie sigs kon showen en probeerde de loef af te steken, nee het is niet echt...
  7. KingSpartacus

    Discussie wat houdt de toevoeging onder je naam in?

    er staat onder je gebruikersnaam een titel wat is het nut daarvan?
  8. KingSpartacus

    Feyenoord of Ajax of Psv

    Feyenoord (vergeten) grootmacht uit de jaren 70 en 80, speelt dit seizoen (nog) geen rol van betekenis onder Jaap Stam, kan wel weer mee gaan tellen als ze alles op orde krijgen. Ajax volgens eigen zeggen grootste voetbalclub van Nederland, leidt giganten op,zogenaamde godenzonen, in de...
  9. KingSpartacus

    Kan niet wachten....

    Tot er een nieuwe wereld komt, ik ga dan echt weer iets voor mezelf beginnen, kunnen jullie ook niet wachten tot er een nieuwe wereld komt(op Grepolis bedoel ik dan!) Bij deze wil ik ook mijn forumvrienden vragen of ze zich dan bij mij aan willen sluiten....
  10. KingSpartacus

    Discussie Ook times reporters moeten zich aan de regels houden!

    Sommige reporters ,ik pik er nu 1 uit is een prive oorlogje met mij gestart met deze quote als: Haha, KingSparanoob. Denk je dat ze mij ooit zullen aannemen? Ze mogen me niet, en ze zullen me nooit mogen En nu we het er toch over hebben, ik pleit er ook meteen voor dat jij opstapt. Weg van...
  11. KingSpartacus

    Vraag Domme vraag?

    Omdat er over een tijdje een nieuwe wereld start, wil ik mijn vrienden op het af hier vragen om mee te doen, moet ik dan per vriend(in) een persoonlijk bericht sturen of kan dit ook per 1 keer(dus allen tegelijk) aanschrijven, was onduidelijk.
  12. KingSpartacus

    geluidsoverlast buren

    Sinds kort nieuwe onderburen, gelijk last mee qua geluidsoverlast, woon in flat, op aanraden bewonerscommissie briefjes door de brievenbus gedaan(tegenwoordig weet je het niet meer).Het gaat om visite die luidruchtig weggaan. Vannacht weer last gehad was rond een uur of half 1 s'nachts, weer...
  13. KingSpartacus

    Vraag 1 mei 2015 2 jaar lid

    krijg je dan een leuke attentie van grepolis?
  14. KingSpartacus

    obese

    ik heb sinds een maand last van mijn benen en voeten, behoorlijke krampen en zeer veel pijn in mijn zolen. Nu schijnt dit te komen door overgewicht, ik heb alles al geprobeerd om af te vallen, dietist, sporten etc., dat gaat ff goed maar dan val ik weer ik een gat terug. Iemand een idee hoe...
  15. KingSpartacus

    als ik koning was dan....

    Zat ik met mijn vrouw en kids, maxima en consorten dus, op een tropisch eiland en liet mijn dubbelganger het vieze werk opknappen tijdens onzinnige bedoelingen. Verder zou ik de minima erboven op helpen met extra geld en voor betere opvang zorgen, het ns personeel uitrusten met wapenstok, taser...
  16. KingSpartacus

    5 mei ieder jaar vrij?

    Het is toch raar dat we om de 5 jaar vrij krijgen op 5 mei, ik vind persoonlijk dit een klap in het gezicht van onze bevrijders. Ieder jaar gewoon vrij op 5 mei, standaard, ze schaffen ook niet independence day af in amerika of vieren het om de 5 jaar, echt te belachelijk voor woorden. Iemand...
  17. KingSpartacus

    Slechte smoezen in situaties

    Je bent helemaal brak van het weekend, wezen stappen, nog wat wezen drinken in de kroeg, nu lijkt t net of iemand aan t klussen is in je hoofd.Je wilt niet gaan werken, wat zeg je? 1.Ben van de stoep gevallen en heb nu mijn enkel erg verstuikt. 2.Heb de hele nacht doorgebracht in mijn wc...
  18. KingSpartacus

    beste gitaar speler ooit

    in mijn ogen is dat yngwie j.malmsteen, met daarachter ritchie blackmore(deep purple),gary moore, rhandy rhoads(ozzy) op de voet volgend.Wie vind jij de beste https://youtu.be/TKhruhPzgCQ
  19. KingSpartacus

    KingSpartacus Kookhoek

    Iets lekkers maken, weinig tijd? hier een lekker recept... rauwe witlof salade/gebakken aardappels/kipfilet 4 stronken witlof 2 bananen 1 appel blik fruitmix aardappelschijfjes 2 x kipfilet *snij de witlof in kleine stukjes, doe daarbij de in stukjes gesneden bananen, de appel en wat uit...
  20. KingSpartacus

    Afbeeldingen wat kan je maken in paint

    alleen de tools gebruiken om te tekenen, hoe creatief kan je zijn
Bovenaan