• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. 007jelmer

    Kleine tempel omschrijving

    Freunden, Zo luidt de effect-omschrijving van één van de kleine tempels op Taranto: Zeus Eenheden met Scherp wapens vallen aan met 6% meer kracht Nu zijn 'scherp wapens' mij niet bekend in het spel, dus ik wil graag weten waar dit dan op slaat? Eventueel wordt er gewoon slag-, steek-...
  2. 007jelmer

    Vraag Nieuwe awards

    Ik zie laatst allemaal nieuwe awards... Eentje die je krijgt als je een held naar level 20 brengt, zo'n dag awardje als je de meeste GP als ondersteuner op een dag hebt verdiend, etc. Kan iemand mij een overzicht geven van de nieuwe awards, want ik heb er verder niks over gelezen...
  3. 007jelmer

    Corruptie binnen de FIFA

    Het kan jullie niet ontgaan zijn. Gisteren viel de Zwitserse politie + justitie binnen in een (peperduur) hotel in Zurich waar zo'n zeven hoge piefen binnen de FIFA werden opgepakt op verdenking van corruptie, witwassen etc. Ik zet de arrestanten even op een rijtje: Jeffrey Webb Afkomstig...
  4. 007jelmer

    Vraag Geluk

    Ik zie de laatste tijd steeds meer negatief geluk bij grote aanvallen. Zo heb ik vanavond uit acht VS aanvallen met 300+ vuurschepen, vijf met negatief geluk, slechts één met +20% geluk en twee met slechts 1/2% geluk. Van de aanvallen met negatief geluk, waren er twee met landuitbreiding en...
  5. 007jelmer

    Quinsy Gario

    Ieder helderdenkende Nederlander kent hem wel. Quinsy Gario. Iemand met aandachttekort die graag aangifte doet en BN'ers uitmaakt voor fascisten. Verder harkt hij heel graag uw belastinggeld binnen. Een man met een zieke geest, een zieke lach. Een lafaard, noem het maar op. Ik ben eens benieuwt...
Bovenaan